1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КОЛЕГІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
17.11.2004
Про стан роботи із зверненнями громадян до Головдержслужби протягом десяти місяців 2004 року
Заслухавши інформацію про стан роботи із зверненнями громадян за десять місяців 2004 року, підготовлену загальним відділом управління справами, згідно з планом роботи Колегії Головного управління державної служби України, Колегія Головдержслужби відзначає наступне:
Головдержслужбою вживаються заходи щодо своєчасного і обґрунтованого розгляду звернень, що надходять до Головдержслужби та під час проведення особистого прийому громадян. Протягом вказаного періоду всі звернення від громадян розглянуто та своєчасно надано заявникам роз'яснення з питань, зазначених у листах;
загальна кількість звернень громадян, опрацьованих Головдержслужбою протягом вказаного періоду, складає 1747, що на 8 відсотків більше у порівнянні з аналогічним періодом 2003 року;
у зверненнях громадян в основному порушувалися питання, що нечітко врегульовані законодавством, або є наслідком необізнаності заявників і відповідальних посадових осіб різного рівня з нормами чинного законодавства із зазначених питань.
У той же час Колегія Головдержслужби звертає увагу на певні недоліки, які допускаються працівниками Головдержслужби під час розгляду звернень громадян. Це зокрема, надання неповних, поверхових відповідей заявникам, що призводить до надходження повторних звернень.
Продовжується також практика невирішення питань, порушених у зверненнях, кадровими службами на місцях.
З метою поліпшення діяльності органів державної влади щодо розгляду звернень громадян та подальшого удосконалення законодавства, застосування якого викликає значну кількість зазначених звернень Колегія Головдержслужби
ПОСТАНОВЛЯЄ:

................
Перейти до повного тексту