1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
14.07.2004 N 807
Про затвердження Рекомендацій щодо реклами та спонсорування
На виконання рішення Національної ради від 2 червня 2004 року N 579 "Про виконання загальнонаціональними телеканалами законодавства України про рекламу" контрольноаналітичним управлінням спільно з Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики розроблені Рекомендації щодо розповсюдження реклами та спонсорування на телебаченні і радіо, керуючись ст. 21 Закону України "Про Національну раду з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Рекомендації щодо розповсюдження реклами та спонсорування на телебаченні і радіо (додаються).
2. Рішення та Рекомендації довести до відома представників Національної ради в областях (регіонах), керівників телерадіоорганізацій України.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики щодо розповсюдження реклами та спонсорування на телебаченні і радіо
Згідно зі статтею 150 Конституції України право давати офіційне тлумачення законів України належить до компетенції Конституційного Суду України.
Роз'яснення інших органів державної влади мають рекомендаційний характер. Виходячи із вищенаведеного, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення та Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики з метою практичної допомоги у застосуванні деяких положень Закону України "Про рекламу" висловлюють свою точку зору:

................
Перейти до повного тексту