- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
Щодо створення у Держспоживстандарті України постійно діючої "гарячої лінії"
На виконання Указу Президента України "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" від 14 квітня 2004 року
N 434, з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади за належне реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з
Конституцією та законами України, розв'язання проблем, які спричиняють звернення громадян, та враховуючи інформацію Кабінету Міністрів України про роботу із зверненнями громадян за I півріччя 2004 року ,
НАКАЗУЮ:
1. Створити постійно діючу "гарячу лінію" у приміщенні громадської приймальні Держспоживстандарту України (к. 104) за номером телефону 268-92-05 відповідно до графіка, що додається.
2. Першим заступникам Голови, заступникам Голови Держспоживстандарту України:
2.1. Проводити "гарячу лінію" кожний четвер з 11-00 до 12-30 за участю начальників структурних підрозділів Держспоживстандарту відповідно до тематики проведеного заходу.
2.2. Визначити відповідального у підпорядкованих структурних підрозділах по забезпеченню проведення "гарячої лінії" (ведення протоколів, контроль виконання тощо).
Відповідальним за проведення "гарячої лінії" надавати щопонеділка звіт про проведену роботу до юридичного управління.
3. Юридичному управлінню (Черняєв С.Ю.) кожного першого понеділка місяця надавати узагальнену інформацію про проведену роботу до управління організаційно-аналітичного забезпечення діяльності Голови.
................Перейти до повного тексту