1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Л И С Т
13.10.2004 N 9251-3-11/17
Щодо мови реклами
Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики на лист від 09.09.2004 р. N 1185 у межах компетенції повідомляє.
Згідно зі ст. 150 Конституції України, право давати офіційне тлумачення законів України належить до компетенції Конституційного Суду України.
Роз'яснення інших органів виконавчої влади мають рекомендований характер.
Виходячи із вищевказаного, Держспоживстандарт України з метою практичної допомоги щодо застосування деяких положень Закону України "Про рекламу" (далі - Закон) висловлює свою точку зору щодо деяких питань.
Згідно зі ст. 33 Закону "Про мови в Українській РСР", в Українській РСР мовою офіційних засобів масової інформації є українська мова.
Мовою офіційних засобів масової інформації можуть також бути мови інших національностей.
Водночас ст. 4 Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" від 16 листопада 1992 року N 2782-XII (далі - Закон України "Про ЗМІ") встановлює, що друковані засоби масової інформації в Україні видаються державною мовою, а також іншими мовами. Слід зазначити також, що ст. 12 цього Закону передбачає, що при реєстрації друкованого засобу масової інформації зазначається назва видання, мова видання, сфера розповсюдження та категорії читачів.

................
Перейти до повного тексту