- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, запитами та зверненнями народних депутатів України і громадян, та стан виконання рішень колегії Держжитлокомунгоспу України в I півріччі 2004 року
Прикметна ознака діяльності нинішнього Уряду - посилена увага до контролю за виконанням законів України, актів і доручень Президента України, рішень Кабінету Міністрів України та доручень Прем'єр-міністра України. Підтвердженням цього є прийняття постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2004 року
N 630 "Про стан виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та заходи щодо її зміцнення". Відповідно до зазначеної постанови 25 червня ц.р. Кабінетом Міністрів України проведено науково-практичну конференцію "Дисципліна і контроль у сфері діяльності органів виконавчої влади". Під час роботи науково-практичної конференції у виступі Міністра Кабінету Міністрів А.В.Толстоухова було наголошено на тому, що структурні підрозділи контролю за виконанням мають діяти більш ефективно з метою удосконалення діяльності апаратів центральних органів виконавчої влади.
Для зміцнення виконавської дисципліни у Комітеті впроваджена система попереджувального контролю за виконанням завдань, встановлених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, запитами та зверненнями народних депутатів України.
З метою вчасного виконання завдань, в яких містяться вимоги щодо надання аналітичних звітів, підсумкових матеріалів тощо, за 10 днів до початку кварталу структурні підрозділи Комітету отримують доручення щодо надання інформації у зазначені дорученнями органів влади вищого рівня і наказами Комітету терміни Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника для її узагальнення та подання до органів влади вищого рівня.
За період із січня 2004 року завдання, встановлені актами законодавства, дорученнями Президента України та Прем'єр-міністра України, Держжитлокомунгоспом виконувались вчасно та на належному рівні. Відповіді на запити та звернення народних депутатів України надавались без порушення термінів. Разом з тим у Комітеті вживаються заходи щодо неухильного дотримання встановлених термінів реалізації доручень органів влади вищого рівня.
Відповідно до Орієнтовного графіка проведення в апараті Держжитлокомунгоспу заходів, спрямованих на зміцнення виконавської дисципліни та удосконалення контролю на 2004 рік, 30 червня у Комітеті проведено нараду з працівниками структурних підрозділів апарату, які виконують функції діловодів, з питання зміцнення виконавської дисципліни та змін в Інструкції з діловодства у центральному апараті Комітету.
Особливої гостроти набуває питання організації розгляду звернень громадян та особистого прийому громадян керівництвом центральних органів виконавчої влади, тому що звернення громадян Ц це чутливий індикатор рівня довіри людей до Уряду, оцінки стану справ на місцях. За I півріччя поточного року Держжитлокомунгоспом отримано 1225 звернень, пропозицій та скарг, що на 64% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року, причому відповіді на заяви громадян надавались без порушення термінів.
У Держжитлокомунгоспі звернення громадян постійно перебувають у центрі уваги керівництва. З метою оперативного розв'язання порушених у них проблем Комітет надає вичерпні відповіді на звернення, а також здійснює постійний контроль за зверненнями, направленими на виконання до місцевих органів виконавчої влади. Так, 30 червня з виїздом на місце здійснено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації, 6 липня - в управлінні житлово-комунального господарства Черкаської облдержадміністрації, 7 липня - в управлінні житлово-комунального господарства Чернігівської облдержадміністрації, 13 липня - в управлінні житлово-комунального господарства Кіровоградської облдержадміністрації.
Виявлено певні недоліки на цій ділянці роботи, надано методичну допомогу. Про вжиття заходів щодо усунення згаданих недоліків Комітет буде поінформовано.
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 30.12.03 N 83709 та відповідно до наказу від 19.01.04 N 7 Комітетом до Кабінету Міністрів України подано звіти про роботу зі зверненнями громадян у I та II кварталах ц.р.
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 26.02.04 N 83709 та відповідно до наказу від 12.03.04
N 48 щодо вдосконалення взаємодії центральних та місцевих органів влади сформовано Орієнтовний графік виїзних приймальних днів керівництва Комітету в регіонах. Проте не завжди витримуються строки виїзних приймальних днів.
Робота колегії Держжитлокомунгоспу у звітному періоді була спрямована на реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства, зокрема на формування обґрунтованого підходу до вирішення основних завдань реформування галузі та прийняття колегіального рішення. У I півріччі ц.р. було проведено 8 засідань колегії, на яких розглянуто 18 питань з удосконалення законодавства у сфері житлово-комунального господарства та міського електротранспорту, розроблення та реалізації заходів енерго- та ресурсозбереження, підвищення техніко-економічного рівня галузі, низки інших заходів, пов'язаних з реалізацією покладених на Комітет завдань.
Проте турбує невиконання окремими підрозділами Комітету рішень колегії. Так, на 01.07.04 невиконаними залишились:
Рішення колегії
N 9 від 24.02.04 щодо підготовки пропозицій Кабінету Міністрів України про перегляд Програми реконструкції житлових будинків перших масових серій та продовження терміну її дії до 2010 року (відповідальні - Управління експлуатації житлового фонду спільно з Республіканським комітетом по житлово-комунальному господарству АР Крим, управліннями житлово-комунального господарства облдержадміністрацій, міст Києва та Севастополя; термін - червень 2004 року);
................Перейти до повного тексту