1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
06.12.2019
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну прутків з вуглецевої та інших легованих сталей походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 02.07.2018 № АД-393/2018/4411-05 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну прутків з вуглецевої та інших легованих сталей походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об’єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
прутки гарячекатані, які мають однаковий суцільний поперечний переріз за всією довжиною, круглого поперечного перерізу діаметром до 40 мм (включно), з вуглецевої та інших легованих сталей, у тому числі укладені в бунти чи розрізані на відрізки, що можуть мати вм’ятини, ребра, канавки або інші рельєфи, створені під час прокатування з подальшою обробкою чи без неї (за винятком прутків з автоматної, швидкорізальної та інструментальної сталі, кованих, холодного деформування або оброблення у холодному стані та кутиків, фасонних та спеціальних профілів з легованої сталі, порожнистих прутків та брусків для буріння) (далі - Товар), що класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами: 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00, 7228 30 89 00.
Країни походження Товару: Республіка Білорусь та Республіка Молдова.
Період дослідження: 01.01.2015 - 31.03.2018.
Період розслідування: 01.04.2017 - 31.03.2018.
Відповідно до Закону Комісія розглянула подані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки) звіт та матеріали про результати розслідування та за результатами розгляду встановила наступне:
ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні становила понад 50 %;
товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу;
обсяги демпінгового імпорту Товару походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова за період дослідження зросли в абсолютних показниках на 3 722,5 %, відносно споживання Товару на внутрішньому ринку України - на 2 006,5 % та відносно загальних обсягів виробництва Товару в Україні - на 3 700,2 %. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону для оцінки сукупного впливу імпорту з декількох країн було встановлено, що в кожній країні наявна демпінгова маржа вище, ніж мінімальний рівень, обсяг демпінгового імпорту не є незначним та не виявлено невідповідності умовам конкуренції між імпортним і подібним товарами;
відсутність заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові;
наявність загрози заподіяння істотної шкоди національному товаровиробникові;
наявність у країнах експорту значного експортного потенціалу, що свідчить про ймовірність значного зростання обсягу демпінгового експорту на ринок України;
демпінговий імпорт в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова в період розслідування здійснювався за цінами, що були нижчими за ціни продажу Товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України;
інші фактори не мали визначального впливу на стан національного товаровиробника;
наявність причинно-наслідкового зв’язку між демпінговим імпортом в Україну Товару походженням з Республіки Білорусь та Республіки Молдова, та загрозою заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику;

................
Перейти до повного тексту