1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ І ЗАСОБІВ КОНТРОЛЮ
ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ І ГРОШОВИМ ОБІГОМ
ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
22.06.2004 N 5
Відповідно до пункту 4.1 протокольного рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом від 27.02.2004 р. N 17 затвердити Технічні вимоги до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій для казино та залів гральних автоматів (додається).
Голова Ф.О.Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Голови Державної
комісії з питань
впровадження електронних
систем і засобів контролю
та управління товарним
і грошовим обігом
при Кабінеті Міністрів
України
22.06.2004 N 5
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій для казино та залів гральних автоматів
Загальні положення
1. Ці вимоги (далі - фіскальні вимоги) встановлюють перелік додаткових вимог щодо реалізації фіскальних функцій спеціалізованими реєстраторами розрахункових операцій - електронними контрольно-касовими апаратами (далі - спеціалізований реєстратор), що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу фішок (жетонів, кредитів) в гральних закладах.
Спеціалізовані реєстратори повинні відповідати цим фіскальним вимогам і Вимогам щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 р. N 199 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 8, ст. 362).
2. У цих фіскальних вимогах терміни використовуються у значенні, наведеному у ст. 2 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та п. 2 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування.
Для цілей цих фіскальних вимог також використовуються такі терміни:
фіскальний блок - невід'ємна складова частина спеціалізованого реєстратора, за допомогою якої забезпечується реєстрація обороту, розрахунок прибутку фізичних осіб (гравців) за підсумками гри в гральному закладі, визначення розміру податку на додану вартість (далі - ПДВ) та податку на отриманий фізичними особами (гравцями) прибуток, зберігання даних кожного касового чека (N чека, кількість та вартість проданих фішок (жетонів, кредитів) протягом робочого дня грального закладу, але не більш, ніж двадцять чотири години з моменту їх роздрукування, керування механізмом друкування чеків і звітів, виведення інформації на індикатори цього спеціалізованого реєстратора;
фішка - засіб розрахунку при прийнятті ставок та отриманні виграшу під час проведення гри на гральних столах;
жетон, кредит - засоби розрахунку при прийнятті ставок та отриманні виграшу під час проведення гри на гральних автоматах;
курс - встановлене гральним закладом співвідношення вартості фішки (жетона, кредиту) у національній валюті до її номіналу;
зміна - період роботи спеціалізованого реєстратора від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту;
прибуток фізичної особи (гравця) - сума коштів, яка визначається як різниця між доходом фізичної особи (гравця), отриманим за підсумками гри/ігор в гральному закладі (казино, залі гральних автоматів) протягом робочого дня, та витратами, понесеними такою особою протягом такого робочого дня, пов'язаними з отриманням такого доходу;
X-звіт грального столу - денний звіт спеціалізованого реєстратора щодо руху (видачі та повернення) фішок по гральному столу без обнулення такої інформації в оперативній пам'яті;
X-звіт грального автомата - денний звіт спеціалізованого реєстратора щодо руху (видачі та повернення) жетонів по гральному автомату без обнулення такої інформації в оперативній пам'яті.
Звіти реєстратора
3. Спеціалізований реєстратор повинен забезпечувати формування та друкування таких звітів:
X-звіту;
X-звіту грального столу;
X-звіту грального автомата;
звіту про реалізовані товари (надані послуги);
Z-звіту;
періодичних (повного, скороченого).
4. Чек X-звіту повинен додатково містити такі дані (всі підсумки та суми обчислюються з початку зміни до моменту формування X- звіту):
курс;
залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;
залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;
залишок суми готівки на початок зміни;
кількість фішок і жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо за операціями "службового внесення" та "службової видачі";
кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, виданих на гральні столи;
кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, виданих на гральні автомати;
кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, повернутих з гральних столів;
кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, повернутих з гральних автоматів;
кількість та вартість проданих фішок за кожним номіналом окремо;
кількість та вартість проданих жетонів за кожним номіналом окремо;
кількість та вартість проданих кредитів за кожним номіналом окремо;
кількість та вартість куплених фішок за кожним номіналом окремо;
кількість та вартість куплених жетонів за кожним номіналом окремо;
кількість та вартість куплених кредитів за кожним номіналом окремо;
залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо;
залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо;
загальна сума розрахункових операцій з продажу фішок;
загальна сума розрахункових операцій з продажу жетонів;
загальна сума розрахункових операцій з продажу кредитів;
загальна сума розрахункових операцій з купівлі фішок;
загальна сума розрахункових операцій з купівлі жетонів;
загальна сума розрахункових операцій з купівлі кредитів;
ставка податку на прибуток, отриманий фізичними особами (гравцями) за підсумками гри в гральному закладі;
загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних столах;
загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних столах;
загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних автоматах;
загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних автоматах;
загальна вартість фішок, виданих на гральні столи;
загальна вартість жетонів, виданих на гральні автомати;
загальна вартість фішок, повернутих з гральних столів;
загальна вартість жетонів, повернутих з гральних автоматів;
загальна вартість фішок за чеками продажу, пред'явлених фізичними особами (гравцями) після закінчення гри касиру грального закладу протягом робочого дня;
загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, пред'явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;
загальна вартість фішок за чеками продажу, не пред'явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;
загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, не пред'явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;
загальний підсумок розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити) з розбивкою за формами оплати;
загальний підсумок розрахункових операцій з купівлі фішок та жетонів (кредитів) з розбивкою за формами оплати;
кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів);
кількість касових чеків купівлі фішок та жетонів (кредитів);
кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), пред'явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;
кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), не пред'явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

................
Перейти до повного тексту