- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Положення
ПРОФЕСІЙНА АСОЦІАЦІЯ РЕЄСТРАТОРІВ І ДЕПОЗИТАРІЇВ
N 1 від 10.07.96
Затверджено
I Загальними зборами ПАРД
(протокол N 1 від 10 липня 1996 р.)
Із змінами та доповненнями,
затвердженими V Загальними зборами ПАРД
(протокол N 1 від 6 лютого 1998 р.)
Із змінами та доповненнями, затвердженими
VIII Загальними зборами ПАРД
(протокол N 1 від 14 травня 1999 р.)
Із змінами та доповненнями, затвердженими
IX Загальними зборами ПАРД
(протокол від 25 лютого 2000)
Положення про Раду Професійної асоціації реєстраторів і депозитаріїв
Положення визначає статус, склад, функції та повноваження Ради Асоціації (далі - Рада), процедуру виборів, порядок роботи і взаємодії з іншими органами управління Асоціації.
Це Положення приймається, змінюється, доповнюється або відміняється за рішенням Ради, а в разі отримання статусу саморегулівної організації - за погодженням з ДКЦПФР - і затверджується Загальними зборами Асоціації.
Стаття 1. Правовий статус Ради
1.1. Рада є вищим керівним органом Асоціації протягом часу між Загальними зборами членів Асоціації.
1.2. В своїй діяльності Рада керується законодавством України, підзаконними актами органів державного врядування,
Статутом Асоціації, цим Положенням та іншими документами Асоціації, що приймаються Загальними зборами і відносяться до діяльності Ради ПАРД та його членів.
Стаття 2. Повноваження Ради
2.1. Рада має право приймати рішення по всіх питаннях діяльності Асоціації та її внутрішніх справах, за винятком питань, що відносяться до виключної компетенції Загальних зборів членів Асоціації.
Рада повинна приймати рішення з питань, що відносяться у відповідності до
Статуту Асоціації до компетенції Загальних зборів Асоціації, у випадках, коли Загальні збори Асоціації своїм рішенням прямо делегують повноваження Загальних зборів Асоціації з відповідних питань Раді із внесенням конкретних обмежень вказаних повноважень щодо часу прийняття рішень і змісту вказаних повноважень або без внесень.
2.2. Рада може утворювати з своїх членів комітети і комісії та передавати на їх розгляд питання, що відносяться до компетенції Ради.
2.3. Рада має такі прямі повноваження:
2.3.1. скликання чергових та позачергових Загальних зборів, визначення порядку денного, формування списків запрошених. Організаційна підготовка Загальних зборів покладається Радою на спеціально створену Комісію по підготовці Загальних зборів членів Асоціації;
2.3.2. прийняття перед початком фінансового року бюджету ПАРД з наступним обов'язковим затвердженням на Загальних зборах (прийнятий Радою бюджет вступає в силу з моменту його прийняття Радою);
2.3.3. організація виконання рішень Загальних зборів;
2.3.4. розгляд та затвердження регламенту Ради;
2.3.5. розробка організаційної структури Асоціації;
2.3.6. розробка нормативних документів, що регулюють діяльність Асоціації, перспективних і поточних планів розвитку з наступним їх затвердженням на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.7. підготовка змін до
Статуту Асоціації з наступним їх затвердженням на найближчих Загальних зборах членів Асоціації. У випадку необхідності внесення змін до Статуту ПАРД, пов'язаних з приведенням Статуту у відповідність з чинним законодавством України, рішення про внесення таких змін має право прийняти Рада, з наступним інформуванням членів Асоціації в місячний термін. Таке рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше ніж 3/4 від загальної кількості членів Ради;
2.3.8. виносити на Загальні збори членів Асоціації проект положень про Загальні збори членів Асоціації, про Раду, про Ревізійну комісію, а також пропозиції щодо внесення змін і доповнень в їх діючі тексти;
2.3.9. затвердження Положення про правління і президента Асоціації;
2.3.10. здійснення контролю за діяльністю правління і президента;
2.3.11. призначення президента Асоціації і внесення його кандидатури для затвердження Загальними зборами членів Асоціації;
2.3.12. розробка і укладання контракту з президентом Асоціації, призначеним Загальними зборами членів Асоціації;
2.3.13. затвердження по представленню президента кандидатури віце-президента;
2.3.14. розробка порядку прийняття в члени Асоціації з наступним затвердженням цього порядку на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.15. визначення розміру і порядку сплати вступних і членських внесків з наступним їх затвердженням на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.16. прийняття до Асоціації нових членів;
2.3.17. створення та ліквідація комітетів і комісій Асоціації з наступним затвердженням цього рішення на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.18. призначення голів комітетів з наступним їх затвердженням на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.19. затвердження за представленням голів комітетів і комісій їх персонального складу;
2.3.20. рішення питань представництва Асоціації в національних і міжнародних організаціях та об'єднаннях;
2.3.21. затвердження за пропозицією президента штатного розпису Асоціації та умов оплати праці співробітників Асоціації;
2.3.22. давати прямі доручення президенту та іншим виконавчим органам Асоціації з будь-яких питань, що стосуються оцінки стану поточної діяльності Асоціації в цілому, її структурних і виробничих підрозділів, філіалів, дочірніх компаній, представництв і відділень, а також ретроспективного і перспективного аналізу такої діяльності;
2.3.23. звільняти з посади і призупиняти членство в Раді на підставі і в порядку, передбаченим цим Положенням;
2.3.24. визначати розміри і форми компенсаційних виплат членам Ради в порядку, передбаченим цим Положенням;
2.3.25. прийняття рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб Асоціації;
2.3.26. створення, реорганізація і ліквідація філій і представництв, затвердження положень (статутів) про них з наступним інформуванням про прийняття цих рішень найближчих Загальних зборів;
2.3.27. підготовка рішень про реорганізацію і ліквідацію Асоціації з наступним їх затвердженням на найближчих Загальних зборах членів Асоціації;
2.3.28. затвердження щорічних планів роботи ПАРД.
2.3.29. Рішення Ради обов'язкові для виконання іншими органами ПАРД.
2.3.30. Рада здійснює нагляд за фінансово-господарською діяльністю ПАРД. Щоквартально Рада заслуховує звіт президента ПАРД про виконання бюджету. У разі необхідності затверджує зміни до бюджету ПАРД на наступний квартал.
Рада затверджує розроблений президентом штатний розпис і умови оплати праці співробітників Асоціації.
Рада розглядає питання щодо звільнення посадових осіб, що перебувають у трудових відносинах з ПАРД. При звільненні головного бухгалтера питання розглядається на засіданні Ради за участю Ревізійної комісії.
Щоквартально Рада заслуховує звіт президента щодо кошторису за попередній квартал та проект кошторису на наступний квартал.
Стаття 3. Права та обов'язки членів Ради
3.1. Головним завданням членів Ради є розробка політики для досягнення цілей, що стоять перед Асоціацією.
3.2. Член Ради має право:
3.2.1. Вибирати та бути обраним головою Ради, а також головуючим на її засіданнях.
3.2.2. Виступати за дорученням Ради від її імені в органах управління Асоціації.
3.2.3. На компенсацію транспортних, представницьких, на відрядження та інших витрат, які цей член Ради несе в процесі виконання своїх обов'язків, у межах норм, що встановлюються рішенням Ради.
3.2.4. На грошову винагороду за виконання своїх обов'язків члена Ради в період підготовки і проведення засідань Ради, підготовки і проведення Загальних зборів членів Асоціації, переговорів і відряджень та інших заходів Асоціації, в тому числі тих, що організуються виконавчими органами Асоціації, в межах норм, що встановлюються рішенням Ради, і в порядку, що визначається Головою Ради.
3.2.5. В межах, що визначаються Загальними зборами членів Асоціації, Радою і президентом Асоціації, виконувати дії від імені Асоціації і представляти її в українських, іноземних і міжнародних організаціях, установах і підприємствах.
3.3. Член Ради зобов'язаний:
3.3.1. Регулярно бути присутнім на засіданнях Ради.
3.3.2. Виконувати рішення, які прийняті Загальними зборами членів Асоціації і Радою.
3.3.3. Інформувати виконавчі органи Асоціації, які відповідальні за технічні питання організації засідань Ради, про зміни свого постійного місця проживання і постійного місця роботи.
3.3.4. Негайно повідомляти Раді про підписання трудових і інших індивідуальних контрактів або подання заяв про прийом на роботу в державні організації і установи, статус службовця (співробітника, керівника) якого не сумісний з виконанням обов'язків члена Ради у відповідності до чинного законодавства України.
Стаття 4. Склад і формування Ради
4.1. Рада обирається Загальними зборами ПАРД у кількості не менше ніж п'ять осіб та не більше ніж п'ятнадцять осіб терміном на один рік з числа представників членів Асоціації першого та другого рівня або сторонніх експертів. При цьому сторонні експерти повинні складати не більше 1/3 всіх членів Ради.
Склад Ради кожний рік оновлюється на 1/3 від загальної кількості членів Ради. При цьому в першу чергу переобранню підлягають ті особи, які є членами Ради більший строк, ніж інші члени.
4.1.1. У Раді повинно бути забезпечено представництво членів Асоціації, які займаються різними видами професійної діяльності та достатньо представляють регіони України.
4.1.2. Питання про представництво у Раді членів другого рівня та сторонніх експертів вирішується Загальними зборами Асоціації у кожному конкретному випадку.
4.1.3. У випадку, якщо до бюлетенів з виборів Ради не внесено представників певного виду професійної діяльності і до бюлетенів з виборів членів Ради не внесено представників цього виду діяльності, голова Ради попереднього складу спільно з президентом ПАРД вносять до списку таких осіб.
4.2. Кількісний склад Ради визначається Загальними зборами членів Асоціації і може бути ним збільшений або зменшений.
................Перейти до повного тексту