1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
03.11.2017
Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра походженням з Республіки Білорусь
Відповідно до статті 12 Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) 25 жовтня 2017 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) розглянула скаргу ТОВ "РУССОЛЬ-Україна" (далі - заявник) "Про порушення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра упакованої в мішки від 25 кг до 50 кг і контейнери до 1000 кг походженням з Республіки Білорусь" (далі - скарга), а також звіт і висновки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) про результати проведення антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра походженням з Республіки Білорусь.
За результатами розгляду Комісія встановила:
у скарзі наведено достатньо інформації, на підставі якої можна вважати, що її подано належним національним товаровиробником;
у скарзі наведено достатньо інформації, згідно з якою імпорт в Україну солі кухонної виварної ґатунку екстра походженням з Республіки Білорусь міг здійснюватися за демпінговими цінами, оскільки експортні ціни були нижчими за ціни продажу товару на внутрішньому ринку Республіки Білорусь, при цьому рівень демпінгової маржі не може вважатися мінімальним, а обсяги імпорту незначними відповідно до положень Закону;
у скарзі міститься достатньо інформації стосовно того, що імпорт в Україну товару походженням з Республіки Білорусь здійснювався в таких обсягах і на таких умовах, що міг призвести до заподіяння шкоди національному товаровиробнику.
У 2016 році порівняно з 2015 роком:
- частка імпорту з Республіки Білорусь відносно споживання зросла на 3 % (у I кварталі 2017 р. - на 77 %);
- частка імпорту з Республіки Білорусь відносно виробництва заявника зросла на 10 % (у I кварталі 2017 р. - на 124 %);
- обсяги виробництва заявника скоротилися на 3 %;
- обсяги реалізації заявника на внутрішньому ринку зросли на 4 %;
- використання виробничих потужностей заявника скоротилося на 3 %;
- прибуток заявника скоротився на 67 % у гривневому еквіваленті та на 72 % у доларовому еквіваленті (у І кварталі 2017 р. заявник зазнав значних збитків);
- унаслідок скорочення прибутку заявником було відповідно на 51 % менше сплачено податку на прибуток у 2016 р.;

................
Перейти до повного тексту