- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Відповідно до підпункту 12 пункту 8
Положення про центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02 липня 2012 року № 967/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 липня 2012 року за № 1091/21403 (із змінами), з метою належної організації виконання завдань і функцій територіальних відділень Координаційного центру з надання правової допомоги
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додаються.
2. Регіональним центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом, подавати до Координаційного центру з надання правової допомоги звіт про результати моніторингу, що здійснюється відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 Методичних рекомендацій щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджених цим наказом.
3. Начальнику управління координації системи надання безоплатної правової допомоги О. Грибу довести цей наказ до відома керівників регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В. о. директора |
М. Лаврінок |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Координаційного центру
з надання правової допомоги
26.04.2017 № 145
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
1. Ці Методичні рекомендації визначають механізм здійснення моніторингу регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - регіональний центр) діяльності підпорядкованих йому місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - місцеві центри).
2. Моніторинг діяльності місцевих центрів (далі - моніторинг) полягає у проведенні комплексу заходів з нагляду (спостереження) за діяльністю місцевих центрів, що здійснюються працівниками відділу моніторингу діяльності місцевих центрів регіонального центру (далі - відділ моніторингу) періодично або за потребою з метою забезпечення оптимального виконання останніми своїх основних завдань та функцій (вимір досягнутих результатів та співвідношення їх з очікуваними результатами).
3. Моніторинг охоплює процеси щодо забезпечення діяльності місцевих центрів, зокрема, управління персоналом, матеріально-технічного забезпечення, підтримки та розвитку інфраструктури та інформаційних ресурсів, виконання планів діяльності та досягнення результативних показників, а також процеси, пов'язані з виконанням місцевими центрами інших основних завдань та функцій.
4. Метою проведення моніторингу є:
1) покращення якості роботи місцевих центрів;
2) надання консультативно-методичної допомоги працівникам місцевих центрів у виконанні ними своїх основних завдань та функцій;
3) відстеження процесу досягнення цілей та запланованих результативних показників діяльності та, у разі потреби, коригування поточного стану;
4) сприяння прозорості при здійсненні заходів із заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників місцевих центрів;
5) сприяння ефективному та раціональному використанню матеріальних, фінансових та людських ресурсів.
5. Моніторинг здійснюється:
5.1. щокварталу для кожного місцевого центру шляхом:
- вивчення та аналізу статистичної інформації щодо показників діяльності місцевих центрів, що готується відділами підтримки та розвитку інфраструктури місцевих центрів;
- вивчення та аналізу інформації про виконання місцевими центрами річних планів з надання правової допомоги, що готується відділами організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу місцевих центрів;
- вивчення та аналізу результатів опитування суб'єктів права на безоплатну правову допомогу (далі - клієнт) щодо потреб та рівня їх задоволеності роботою місцевих центрів / бюро правової допомоги. З цією метою в кожному місцевому центрі у зручному для клієнта місці розміщується закрита скринька з написом "Для відгуків" (далі - скринька), куди клієнт матиме змогу покласти власноруч заповнену анкету опитування клієнтів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, форма якої наведена у додатку 1 до цих Методичних рекомендацій (працівники місцевих центрів повинні запропонувати клієнту заповнити цю анкету та, за потреби, надати допомогу при її заповненні). Доступ до зазначених анкет в скриньці матимуть лише працівники відділу моніторингу, які опрацьовують їх, готують керівнику регіонального центру інформаційну довідку та, за необхідності, надають пропозиції щодо вдосконалення процесів діяльності місцевих центрів;
- регулярного вибіркового телефонного опитування клієнтів (не пізніше, ніж у триденний строк після їх візитів) щодо задоволеності роботою місцевих центрів / бюро правової допомоги, примірні питання якого наведені у додатку 2 до цих Методичних рекомендацій;
- виїзного планового спостереження за діяльністю місцевих центрів, що здійснюється на підставі річного плану виїзного спостереження за діяльністю місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, форма якого наведена у додатку 3 до цих Методичних рекомендацій, погодженого з відділом моніторингу та оцінювання діяльності центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги управління координації системи надання безоплатної правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги та затвердженого наказом регіонального центру;
дослідження "таємний клієнт", що передбачає комплекс організаційних заходів, спрямованих на визначення рівня комунікації працівників місцевих центрів з клієнтом, доступності та якості наданих працівниками місцевих центрів правових послуг;
5.2. за потреби, шляхом:
- виїзного або дистанційного позапланового спостереження за діяльністю місцевих центрів, відділом моніторингу або робочою групою, утвореною з цією метою, за участі інших працівників структурних підрозділів регіонального центру;
................Перейти до повного тексту