1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ЗОНОЮ ВІДЧУЖЕННЯ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДАЗВ
01.03.2017 № 28
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Державного агентства України з управління зоною відчуження на 2017 рік
Загальні засади у сфері запобігання та протидії корупції, заходи з її реалізації та заходи з виконання антикорупційної стратегії і державної антикорупційної програми в ДАЗВ
Державне агентство України з управління зоною відчуження є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів та який реалізує державну політику у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, а також здійснює державне управління у сфері поводження з радіоактивними відходами на стадії їх довгострокового зберігання і захоронення (далі - поводження з радіоактивними відходами).
ДАЗВ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
Основними завданнями ДАЗВ є: реалізація державної політики у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, а також здійснення державного управління у сфері поводження з радіоактивними відходами; внесення на розгляд Міністра екології та природних ресурсів пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, поводження з радіоактивними відходами.
Таким чином, загальні засади у сфері запобігання та протидії корупції в ДАЗВ ґрунтуються на необхідності виявлення: групи основних причин допущення порушень і неефективного управління державними ресурсами та їх впливу на результати діяльності органів публічного сектору; ознак неефективних управлінських рішень з подальшим здійсненням оцінки корупційних ризиків; причинно-наслідкових зв'язків, котрі можуть свідчити про наявність корупційної складової, що сприяла допущенню виявлених порушень; типів фінансових порушень і недоліків.
Для реалізації вищезазначеного необхідно створити ефективні механізми запобігання корупції та конфлікту інтересів, виявлення корупційних ризиків, що можуть виникнути в службовій діяльності посадових осіб, та забезпечити своєчасне усунення умов та причин виникнення цих ризиків, запобігання порушенням етичних стандартів поведінки та організувати контроль за дотриманням правил щодо доброчесності, об'єктивності та неупередженості, компетентності та ефективності, належного виконання посадовими особами положень та вимог, визначених положеннями про структурні підрозділи, посадовими інструкціями, та щодо відповідності прийнятих рішень вимогам законів та інших нормативно-правових актів.
Таким чином, заходами з реалізації загальних засад у сфері запобігання та протидії корупції в ДАЗВ визначено:
проведення серед посадових осіб ДАЗВ організаційної та роз'яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції, у тому числі за рахунок підтримки на внутрішньому сайті ДАЗВ існуючої рубрики "Антикорупційна діяльність";
вжиття заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та його усунення, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків у діяльності посадових і службових осіб ДАЗВ, на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління ДАЗВ;
здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі шляхом опрацювання уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції (далі - уповноважений підрозділ) нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів ДАЗВ щодо наявності корупційних ризиків та відповідності законодавству;
здійснення контролю за дотриманням посадовими особами ДАЗВ під час виконання посадових обов'язків загальноетичних норм поведінки, ввічливості у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
проведення службових розслідувань та вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, повідомлення про такі випадки спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції;
виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань в апараті ДАЗВ та на підприємствах, установах, та організаціях, що належать до сфери управління ДАЗВ, та здійснення оцінки щодо наявності корупційної складової;
забезпечення конфіденційності інформації про осіб, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, або про факти підбурення їх до вчинення корупційних правопорушень;
інформування посадових осіб про випадки вчинення корупційних правопорушень в ДАЗВ, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів прозорості та неупередженості при публічному висвітлюванні на офіційному веб-сайті суспільно важливої інформації з діяльності ДАЗВ;
забезпечення доступу громадськості до обговорення проектів нормативно-правових актів ДАЗВ.
Також у 2017 році ДАЗВ братиме участь у наступних заходах з виконання державної антикорупційної програми, визначених у Державній програмі щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 265 (далі - Державна програма):
забезпечення на основі результатів аналізу корупційних ризиків проведення моніторингу дотримання законодавства щодо конфлікту інтересів та притягнення до відповідальності осіб, винних у його порушенні, а також відшкодування шкоди, заподіяної рішеннями, прийнятими в умовах конфлікту інтересів, або діями, вчиненими в таких умовах;
посилення спроможності протидіяти корупції на державних підприємствах, у господарських товариствах (у яких державна частка перевищує 50 відсотків), а саме, здійснення контролю за затвердженням антикорупційних програм (внесення до них змін) та призначення уповноважених осіб на державних підприємствах, що належать до сфери управління ДАЗВ;
проведення перевірок дотримання Закону України "Про запобігання корупції" в частині затвердження та виконання антикорупційних програм на державних підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління ДАЗВ.
Оцінка корупційних ризиків у діяльності ДАЗВ, причини, що їх створюють, та умови, що їм сприяють. Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків
Здійснення об'єктивної оцінки корупційних ризиків у діяльності є необхідним кроком у запобіганні порушенням антикорупційного законодавства. Такий підхід надасть можливість забезпечити відповідність антикорупційних заходів специфіці діяльності та раціонально використовувати ресурси, що спрямовуються на проведення відповідної роботи.
У зв'язку з викладеним та на виконання вимог Закону України "Про запобігання корупції" у ДАЗВ створено постійно діючу комісію з оцінки корупційних ризиків Державного агентства України з управління зоною відчуження (далі - комісія) якою проведено оцінку корупційних ризиків у діяльності ДАЗВ, що є додатком до даної антикорупційної програми, де містяться результати оцінки корупційних ризиків у діяльності ДАЗВ, принципи, що їх створюють та умови, що їм сприяють, а також заходи з їх усунення.
Навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування
Для забезпечення проведення серед посадових осіб ДАЗВ організаційної та роз'яснювальної роботи із питань запобігання, виявлення і протидії корупції уповноваженим підрозділом проводиться відповідна робота. За потреби, але не рідше одного разу на півріччя, в ДАЗВ проводитимуться навчання з питань запобігання корупційним проявам з урахуванням питань, що надходитимуть до уповноваженого підрозділу від структурних підрозділів протягом попереднього кварталу. Також уповноваженим підрозділом надається допомога посадовим особам ДАЗВ у заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру. Крім того, кадровою службою ДАЗВ планується організація навчань, у тому числі з питань, пов'язаних із запобіганням корупції, та підвищення кваліфікації посадовими особами ДАЗВ. У разі організації Національним агентством з питань запобігання корупції чи Національним агентством України з питань державної служби семінарів, круглих столів та інших навчальних заходів з питань основних положень та вимог антикорупційного законодавства буде забезпечена участь представників уповноваженого підрозділу у таких навчаннях.
Процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду програм
Моніторинг та координація виконання антикорупційної програми ДАЗВ здійснюється комісією, склад якої затверджується наказом Голови ДАЗВ. До складу комісії включаються особи, які знають особливості діяльності ДАЗВ, а також представники служби управління персоналом, бухгалтерської та юридичної служб, структурного підрозділу внутрішнього аудиту, уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, представники громадськості та експертного середовища (за згодою).
До роботи комісії можуть у встановленому законодавством порядку залучатися інші працівники ДАЗВ, працівники підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ, інших державних органів (за згодою їх керівників).
Засідання комісії проводяться не рідше одного разу на квартал. Підготовка та організація засідання комісії покладається на уповноважений підрозділ.
Рішення комісії, оформлене у вигляді протоколу, є підставою для здійснення в установленому порядку корегувальних дій щодо антикорупційної програми ДАЗВ.
У період між засіданням комісії безпосередня організація роботи з виконання антикорупційної програми ДАЗВ, формування пропозицій у разі необхідності в її корегуванні та поточний моніторинг здійснюється уповноваженим підрозділом, який, у разі необхідності, інформує про хід виконання антикорупційної програми ДАЗВ.
Незалежний громадський контроль антикорупційної програми ДАЗВ здійснюється громадськими організаціями через Громадську раду при ДАЗВ. До контролю можуть також залучатися міжнародні інституції.
Оцінка результатів здійснення заходів, передбачених антикорупційною програмою ДАЗВ, проводиться щоквартально комісією під час розгляду узагальненої інформації, що подається до Національного агентства з питань запобігання корупції.
Антикорупційна програма підлягає перегляду в разі внесення змін до Державної програми, інших актів законодавства у сфері запобігання корупції або якщо виявлено недостатньо ефективні заходи, передбачені антикорупційною програмою, у процесі їх реалізації.
Головний спеціаліст
з питань запобігання
та виявлення корупції


Є.Г. Крамаренко
Додаток
до Антикорупційної програми ДАЗВ
ОЦІНКА
корупційних ризиків у діяльності ДАЗВ та заходи з їх усунення
Ідентифікований корупційний ризик Пріоритетність корупційного ризику (низька/середня/висока) Чинники корупційного ризику Можливі наслідки правопорушення (корупційного чи пов'язаного з корупцією), спричинених цим ризиком Заходи щодо усунення корупційного ризику Відповідальний за виконання заходу Строк виконання заходу Очікуваний результат
1) Відсутність чіткого переліку підстав щодо прийняття рішення про проведення ДАЗВ вибіркових перевірок діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, за певними напрямками діяльності Низька Відсутність відповідного порядку про проведення вибіркової перевірки за певними напрямками діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ, може спричиняти вірогідність помилок, зловживань, корупційних правопорушень чи правопорушень, пов'язаних з корупцією, та несвоєчасне їх виявлення Можливі фінансові втрати. Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розроблення та затвердження відповідних актів ДАЗВ про проведення вибіркових перевірок підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ, за певними напрямками діяльності ГСЗВК Керівники структурних підрозділів Травень 2017 р. Усунення або зменшення рівня корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
2) Недостатній контроль за провадженням окремих видів діяльності на території зони відчуження та зони безумовного (обов'язкового) відселення Низька Відсутність урегульованості певних умов і вимог провадження окремих видів діяльності зонивідчуження та зони безумовною (обов'язкового) відселення та контролю за їх виконанням Можливість порушення прав фізичних та юридичних осіб громадян. Втрата репутації державного органу в суспільстві. Вчинення корупційного правопорушення, прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів Підготовка та затвердження ДАЗВ інструкції щодо умов і вимог провадження окремих видів діяльності у зоні відчуження та зоні безумовного (обов'язкового) відселення та контролю за їх виконанням СЗБФ СПЗ На протязі 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
3) Невизначеність умов та критеріїв відбору заявок на участь в створенні об'єктів альтернативної енергетики в зоні відчуження та зоні безумовного (обов'язкового) відселення Середня Можливе надання переваг посадовими особами ДАЗВ при відборі заявок на участь в створенні об'єктів альтернативної енергетики в зоні відчуження та зоні безумовного (обов'язкового) відселення Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Підготовка та прийняття відповідних актів, що встановлять умови та критерії відбору заявок на участь в створенні об'єктів альтернативної енергетики в зоні відчуження та зоні безумовного (обов'язкового) відселення СМС СПЗ II квартал 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
4) Можливі зловживання при проведенні режимних заходів на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення Низька Недостатній контроль і координація за проведенням режимних заходів на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення Можливі фінансові втрати. Втрата репутації серед громадськості. Розповсюдження інформації з обмеженим доступом. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Провести моніторинг та надати пропозиції щодо розробки відповідних актів, які регулюватимуть режимні заходи на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення СРФЗ I квартал 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
5) Можливі зловживання при переміщенні за межі зони відчуження та зони безумовного (обов'язкового) відселення матеріальних цінностей без дотримання відповідних процедур Високий Низький контроль і координація за переміщенням за межі зони відчуження та зони безумовного (обов'язкового) відселення матеріальних цінностей Можливі фінансові втрати. Втрата репутації серед громадськості та міжнародного співтовариства. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розробити спільно з Держатомрегулювання відповідні нормативно-правові акти (внести пропозиції про розроблення останніх) щодо звільнення від регулюючого контролю радіоактивних матеріалів СРФЗ СПЗ Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
6) Можливі зловживання при переробці та утилізації насосно-компресорних труб, що використовувалися для експлуатації свердловин та містять ознаки радіоактивного забруднення Середній Відсутність порядку правового регулювання утилізації насосно-компресорних труб, що використовувалися для експлуатації свердловин та містять ознаки радіоактивного забруднення Можливі фінансові втрати. Втрата репутації серед громадськості та міжнародного співтовариства. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розроблення відповідного нормативно-правового акта, що буде передбачати механізм утилізації насосно-компресорних труб, що використовувалися для експлуатації свердловин та містять ознаки радіоактивного забруднення УЧАЕС та ПРАВ ВПРАВ Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
7) Можливі зловживання під час будівництва комплексу виробництв по дезактивації, транспортуванню, переробці та захороненню радіоактивних відходів "Вектор" Середній Низький контроль і координація за будівництвом комплексу виробництв по дезактивації, транспортуванню, переробці та захороненню радіоактивних відходів "Вектор" Можливі фінансові втрати. Втрата репутації серед громадськості та міжнародного співтовариства. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розробити та затвердити відповідні акти щодо моніторингу та координації за будівництвом комплексу виробництв по дезактивації, транспортуванню, переробці та захороненню радіоактивних відходів "Вектор" УЧАЕС та ПРАВ ВПРАВ СКБ Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
8) Можливі зловживання під час проведення перевірок дотримання правил радіаційної безпеки Низький Низький контроль і координація за організацією та проведенням перевірок дотримання правил радіаційної безпеки Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розробити та затвердити (внести зміни до діючих) відповідні акти щодо організації та проведення перевірок дотримання правил радіаційної безпеки СРБ Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
9) Можливі зловживання, пов'язані з організацією та координацією планово-економічної, фінансової роботи і бюджетного процесу в апараті ДАЗВ, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління Середній Недостатній контроль за організацією та координацією планово-економічної, фінансової роботи і бюджетного процесу в апараті ДАЗВ України, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління Можливі фінансові збитки. Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Розробити та затвердити відповідні акти щодо моніторингу та координації планово-економічної, фінансової роботи і бюджетного процесу в апараті ДАЗВ України, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління ВЕФ ГСЗВК Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
10) Можливі зловживання при використанні матеріальних ресурсів Низька Використання ресурсів у власних цілях з метою отримання неправомірної вигоди. Навмисне завищення обсягів замовлень для використання надлишку в особистих цілях Можливі фінансові збитки. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов'язаного з корупцією Попередити співробітників про недопустимість використання матеріальних ресурсів установи для інших, не викликаних службовою необхідністю цілей СБО Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
11) Можливість непрозорого проведення закупівельних процедур з боку ДАЗВ та підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ Середня Фальсифікація документів співробітниками ДАЗВ та підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ. Розголошення посадовою особою одному з учасників процедури закупівель конфіденційної інформації щодо пропозицій інших учасників. Зміна ціни після проведення процедури закупівель Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності, втрата репутації, судові процеси проти ДАЗВ та державних підприємства, установ, організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ Переглянути діючі акти що регулюють проведення закупівельних процедур у ДАЗВ та на підприємствах, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ щодо відповідності діючому законодавству та наявності корупціоногенних факторів (ризиків) Тендерний комітет ВЕФ ГСЗВК I півріччя 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
12) Завищення (заниження) потреби в коштах при підготовці бюджетних запитів, необгрунтоване внесення змін до них з боку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ Низька Навмисне завищення або заниження розрахункових показників при плануванні бюджету та необгрунтоване внесення змін до: річного розпису асигнувань; помісячного розпису асигнувань загального фонду та помісячного розпису спеціального фонду Державного бюджету; розподілу видатків на оплату праці Диспропорція фінансування підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління ДАЗВ Перевірка обгрунтованості внесення змін до кошторисів, порядків використання бюджетних коштів, витрат до розрахунків потреби в коштах при формуванні показників Державного бюджету на відповідний рік ВЕФ 31 грудня 2017 р. Недопущення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
13) Вплив з боку посадових або інших осіб зметою сприяння прийняттю на державну службу близьких їм осіб, неповідомлення членом комісії з відбору кандидатів на посаду про конфлікт інтересів Низька Втручання у діяльність конкурсної комісії третіх осіб з метою впливу на прийняття нею рішень, неповідомлення членом конкурсної комісії про наявний конфлікт інтересів може призвести до вжиття ним заходів щодо переконання інших членів приймати те чи інше рішення Втрата репутації серед працівників органів влади. Втрата репутації серед громадськості. Передбачає дисциплінарну та адміністративну відповідальність Проведення інструктажу членів комісії в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства, у тому числі запобігання конфлікту інтересів, з фіксування їх у відповідній документації ГСУП ГСПЗВК За один робочий день до початку роботи комісії Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
14) Неповідомлення посадовою особою про наявність конфлікту інтересів при проведенні аудиту Середня Наявність у працівника, який здійснює аудит (або входить до складу робочої групи з проведення аудиту, перевірки) особистого майнового (немайнового) інтересу по відношенню до працівника об'єкта, що підлягає аудиту, перевірні, може спричинити необ'єктивне (упереджене) ставлення до вивчення стану справ на об'єкті аудиту, перевірки. За результатами чого у аудиторському звіті, або довідці за результатами перевірки може бути подана недостовірна або необ'єктивна інформація Можливі фінансові втрати. Вчинення корупційного правопорушення Проведення інструктажу членів робочої групи з проведення аудиторської перевірки в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства, у тому числі запобігання конфлікту інтересів, з фіксування їх відповіднійдокументації ГСВА ГСПЗВК Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
15) Неправомірне використання в особистих цілях службової інформації, отриманої під час виконання службових обов'язків Середня Наявність у працівника особистого майнового (немайнового) інтересу. Втрата репутації серед працівників органів влади. Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення. Розробити відповідні акти (внести зміни до діючих) щодо регулювання обігу службової інформації у ДАЗВ ГСДЗ СПЗ ГСЗВК I півріччя 2017 року Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного правопорушення
16) Виникнення потенційного або реального конфлікту інтересів при здійсненні контролю за реалізацією заходів із запобігання та виявлення корупції в апараті ДАЗВ, на підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління ДАЗВ Низька Недоброчесність державних службовців, виникнення конфлікту інтересів, зловживання службовим становищем Необ'єктивне проведення контрольного заходу, порушення Правил етичної поведінки державних службовців, вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення Проведення інструктажу працівників, задіяних у контрольних заходах, з питань запобігання та врегулювання конфлікту, основних положень антикорупційного законодавства ГСУП ГСЗВК Перед початком проведення контрольного заходу Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення правопорушення, пов'язаного з корупцією
17) Порушення термінів проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад з підвищеним корупційним ризиком Низька Недоброчесність державних службовців, необґрунтоване затягування часу проведення спеціальної перевірки може призвести до отримання неправомірної вигоди посадовою особою, яка організовує або бере участь у проведенні такої перевірки Наявність дискреційного права скорочення терміну обробки заяви, можливість прямого спілкування з особами, задіяними в розгляді та перевірці документів може призвести до фактів корупції. Вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією. Репутаційні втрати Проведення моніторингу дотримання посадовими особами термінів проведення спеціальної перевірки ГСУП ГСЗВК При проведення спеціальної перевірки Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення правопорушення, пов'язаного з корупцією
18) Вибірковість візування нормативних та організаційно-розпорядчих документів з кадрових та інших питань уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції в ДАЗВ Низька Неможливість виявлення корупціогенних факторів при прийнятті організаційно-розпорядчих та нормативних документів в апараті ДАЗВ, нечітке визначення правових норм сприяє наданню дискреційних повноважень Прийняття організаційно-розпорядчих документів, що можуть містити норми/положення, які спричинятимуть вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення Підготовка проекту доручення Голови ДАЗВ щодо запровадження візування уповноваженим підрозділом з питань запобігання корупції нормативних та організаційно-розпорядчих документів з кадрових та інших питань ГСЗВК I квартал 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення правопорушення, пов'язаного з корупцією
19) Відсутність у ДАЗВ номенклатури справ Низька Недостатній контроль за збереженням документів та інформації яку останні містять Виникають ризики витоку інформації, утому числі з обмеженим доступом. Ризик умисного викрадення або знищення документів працівниками та сторонніми особами з метою отримання неправомірної вигоди Розроблення та затвердження відповідного акта, що регулюватиме номенклатуру справ ГСДЗ I півріччя 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення правопорушення, пов'язаного з корупцією
20) У зв'язку з припиненням діяльності органів місцевого самоврядування на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення відсутня можливість реалізації деяких повноважень таких органів, але управління таких територій покладено на ДАЗВ без передачі вищезазначених повноважень Середня Виникнення ситуацій, які потребують вирішення шляхом реалізації повноважень органів місцевого самоврядування неуповноваженим на це органом без застосування встановлених законодавством процедур. Можливі зловживання з боку посадових осіб Втрата репутації серед працівників органів влади. Втрата репутації серед громадськості. Вчинення корупційного правопорушення Розробити відповідні нормативно-правові акти, що регулюватимуть можливість реалізацію деяких повноважень органів місцевого самоврядування на території зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення СПЗ Впродовж 2017 р. Усунення корупційного ризику. Зменшення ймовірності виникнення корупційного та пов'язаного з корупцією правопорушення

................
Перейти до повного тексту