- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
03.01.2017 № 3 (з основної діяльності) |
Про зміну найменування 3 державного пожежно-рятувального загону та 34 державної пожежно-рятувальної частини Управління ДСНС України у Кіровоградській області та внесення змін до їх положень
НАКАЗУЮ:
1. Змінити найменування:
3 державного пожежно-рятувального загону Управління ДСНС України у Кіровоградській області (ідентифікаційний код 37791578) на 13 державну пожежно-рятувальну частину Управління ДСНС України у Кіровоградській області;
34 державної пожежно-рятувальної частини Управління ДСНС України у Кіровоградській області (ідентифікаційний код 23312015) на 34 державну пожежно-рятувальну частину Управління ДСНС України у Кіровоградській області з охорони об’єктів.
2. Внести зміни до положень:
3 державного пожежно-рятувального загону Управління ДСНС України у Кіровоградській області;
34 державної пожежно-рятувальної частини Управління ДСНС України у Кіровоградській області, виклавши їх у новій редакції, що додаються.
3. Управлінню ДСНС України у Кіровоградській області (Миронюк В.Г.) забезпечити подання державному реєстратору документів для проведення їх державної реєстрації.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту реагування на надзвичайні ситуації Демчука В.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій
___________ № _________
(у редакції наказу Державної
служби України
з надзвичайних ситуацій
03.01.2017 № 3)
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО 13 ДЕРЖАВНУ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНУ ЧАСТИНУ УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(НОВА РЕДАКЦІЯ)
Ідентифікаційний код 37791578
1. Загальні положення
1.1. 13 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – 13 ДПРЧ) (ідентифікаційний код 37791578) є державним пожежно-рятувальним підрозділом зі статусом державної аварійно-рятувальної служби.
13 ДПРЧ є правонаступником 3 ДПРЗ Управління ДСНС України у Кіровоградській області.
1.2. 13 ДПРЧ утворено за рішенням Голови ДСНС України з метою гасіння пожеж, реагування та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, пожежно-рятувальних, пошукових та інших невідкладних робіт у зоні відповідальності за територіальним принципом. Вирішення покладених на 13 ДПРЧ завдань забезпечує її керівництво.
1.3. 13 ДПРЧ належить до сфери управління ДСНС України.
13 ДПРЧ безпосередньо підпорядковується Управлінню ДСНС України у Кіровоградській області (далі – територіальний орган). В оперативному відношенні 13 ДПРЧ підпорядковується районному відділу (сектору) територіального органу.
1.4. 13 ДПРЧ функціонує на принципах єдиноначальності, централізації управління, статутної дисципліни та особистої відповідальності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту і працівників, для яких запроваджуються спеціальні (професіональна, фізична, медична і психологічна) види підготовки.
1.5. Особовий склад 13 ДПРЧ складається з осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників.
1.6. Соціальний і правовий захист осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, працівників, пенсіонерів із числа пожежних-рятувальників, у тому числі інвалідів, сімей пожежних-рятувальників 13 ДПРЧ здійснюється відповідно до чинного законодавства.
1.7. 13 ДПРЧ у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами МВС, ДСНС України, територіального органу, іншими нормативно-правовими актами у сфері рятувальної справи, цивільного захисту, а також цим Положенням.
1.8. Дислокацію, організаційну структуру, штат 13 ДПРЧ за поданням її начальника та погодженням з територіальним органом та із заінтересованими структурними підрозділами ДСНС України затверджує Голова ДСНС України.
1.9. Залучення 13 ДПРЧ до ліквідації пожеж та надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі – НС) та окремих їх наслідків, проведення пожежних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС здійснюється відповідно до чинного законодавства та відомчих нормативних документів.
1.10. За організаційно-правовою формою господарювання 13 ДПРЧ є державною організацією. Діяльність 13 ДПРЧ здійснюється на некомерційній основі, не є підприємницькою і не ставить за мету отримання прибутку.
1.11. Участь 13 ДПРЧ в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях, утворення будь-яких спільних підприємств за її участю, створення філій та представництв забороняється.
1.12. 13 ДПРЧ є юридичною особою.
1.13. 13 ДПРЧ має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державної казначейської служби України, в установах банків України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
1.14. 13 ДПРЧ є бюджетною установою та утримується за рахунок коштів державного бюджету, має право укладати договори та угоди, набувати майнові та особисті немайнові права й обов’язки, бути позивачем і відповідачем у суді відповідно до вимог чинного законодавства України. 13 ДПРЧ несе відповідальність за своїми зобов’язаннями згідно з чинним законодавством.
1.15. 13 ДПРЧ не несе відповідальності за зобов’язаннями територіального органу, ДСНС України, відповідно територіальний орган та ДСНС України не несуть відповідальності за зобов’язаннями 13 ДПРЧ.
1.16. Особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівникам 13 ДПРЧ, які відповідно до своїх службових та посадових обов’язків залучаються до ліквідації пожеж та НС, надається медична допомога та медико-психологічна реабілітація згідно
з чинним законодавством.
1.17. Повне найменування
|
13 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
1.18. Скорочене найменування
|
13 ДПРЧ У ДСНС України у Кіровоградській області |
1.19. Місцезнаходження:
Юридична адреса: Україна, 26500, Кіровоградська область, смт Голованівськ, вул. Соборна, 3а.
2. Принципи і мета діяльності 13 ДПРЧ
2.1. Принципами діяльності 13 ДПРЧ є:
2.1.1. Пріоритетність завдань, пов’язаних із рятуванням життя людей.
2.1.2. Ефективне і комплексне використання наявних сил і засобів, призначених для гасіння пожеж та ліквідації наслідків НС.
2.1.3. Обов’язкове та першочергове виконання заходів, спрямованих на гасіння пожеж, ліквідацію наслідків НС техногенного та природного характеру, загибелі людей і мінімізацію їх негативних наслідків.
2.1.4. Забезпечення постійної готовності до оперативного реагування на пожежі та НС як в мирний час, так і в умовах особливого періоду.
2.1.5. Постійне підтримання високого рівня професіоналізму особового складу.
2.1.6. Зміцнення дисципліни та створення необхідних умов для несення служби.
2.1.7. Комплектування особового складу 13 ДПРЧ за станом здоров’я, створення умов, необхідних для підтримання належного фізичного та психологічного рівня підготовки пожежних-рятувальників.
2.2. Метою діяльності 13 ДПРЧ є:
2.2.1. Гасіння пожеж, проведення пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт.
2.2.2. Невідкладне реагування на НС, проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, захисту населення і територій від них.
2.2.3. Локалізація зон впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварій.
3. Основними завданнями 13 ДПРЧ є:
гасіння пожеж, ліквідація наслідків НС, локалізація зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час пожеж, аварій, пошук та рятування постраждалих;
проведення під час виникнення НС на об’єктах і територіях пожежно-рятувальних, пошуково-рятувальних та спеціальних робіт;
проведення заходів, спрямованих на мінімізацію наслідків НС та пожеж.
13 ДПРЧ відповідно до покладених на неї завдань:
забезпечує постійну готовність до виконання дій за призначенням у мирний час і в особливий період;
розробляє та впроваджує заходи щодо покращення організації гасіння пожеж, ліквідації наслідків НС у населених пунктах і на об’єктах незалежно від форми власності, розташованих в районі виїзду підрозділу;
бере участь у розробленні та виконанні об’єктових, районних і міських програм цивільного захисту із попередження виникнення НС та пожеж
і підвищення рівня техногенної та пожежної безпеки;
організовує та забезпечує виконання заходів з ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж, рятування людей (у тому числі в умовах екстремальних температур, задимленості, загазованості, загрози вибуху, обвалу, зсуву, підтоплення, радіаційного, хімічного зараження тощо), приймає участь в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків, з урахуванням можливостей наявних сил і засобів;
надає першу невідкладну домедичну допомогу постраждалим особам, які перебувають у небезпечному для життя й здоров’я стані, на місці виникнення пожеж та НС;
у межах компетенції бере участь у заходах з евакуації населення з районів (місць, зон) можливого впливу наслідків НС;
здійснює підготовку описів пожеж та, у межах компетенції, бере участь у розробленні заходів, спрямованих на попередження їх виникнення та мінімізації наслідків;
проводить аналіз діяльності 13 ДПРЧ із питань організації та проведення пожежно-рятувальних робіт і пожежогасіння та розроблення заходів з покращення діяльності в цьому напрямку;
утримує в справному стані та забезпечує дотримання правил експлуатації джерел протипожежного водопостачання;
планує, організовує та проводить тактичні навчання на потенційно небезпечних об’єктах та об’єктах підвищеної небезпеки, розташованих на відповідній території;
організовує та забезпечує відповідно до встановлених вимог виконання заходів із складання, коригування та відпрацювання документів оперативного реагування (планів реагування на надзвичайні ситуації, оперативних планів і карток пожежогасіння тощо);
організовує та веде звітність, передбачену за напрямками оперативно-службової діяльності, забезпечення її своєчасного збору, узагальнення та направлення до територіального органу;
забезпечує дотримання вимог безпеки праці особовим складом під час гасіння пожеж, участі в ліквідації наслідків НС, проведенні тактичних та інших видів навчань та занять, несення караульної служби;
проводить розслідування нещасних випадків, у тому числі нещасних випадків із смертельним наслідком, що сталися з особовим складом під час гасіння пожеж, участі в ліквідації наслідків НС і проведенні тактичних та інших видів навчань і занять, вживає заходів щодо попередження таких випадків;
проводить підбір та розстановку кадрів з урахуванням їх освітньо-кваліфікаційного рівня, стану здоров’я, підготовленості та спроможності виконувати покладені завдання;
забезпечує підтримання належного рівня підготовки особового складу до виконання дій за призначенням;
вживає заходів із зміцнення дисципліни та створення необхідних умов для несення служби особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та роботи працівників, дотримання законодавства з охорони праці;
організовує та контролює проходження особовим складом попередніх і періодичних медичних оглядів, психофізіологічного відбору та медико-психологічної реабілітації відповідно до чинного законодавства;
організовує раціональне використання, ремонт і технічне обслуговування техніки та обладнання 13 ДПРЧ;
організовує експлуатацію, ремонт будівель і споруд та цільове використання нерухомого майна 13 ДПРЧ;
організовує заходи та здійснює контроль із забезпечення безпеки особового складу, дорожнього руху та порядку експлуатації транспортних засобів 13 ДПРЧ під час виконання завдань за призначенням;
забезпечує проведення технічного контролю транспортних засобів 13 ДПРЧ;
у межах компетенції бере участь у заходах з антитерористичної діяльності;
забезпечує виконання заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням у структурних підрозділах;
розглядає звернення громадян з питань, що належать до її компетенції, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
забезпечує доступ до публічної інформації відповідно до вимог законодавства з цього питання;
забезпечує у межах повноважень захист інформації з обмеженим доступом;
забезпечує у межах повноважень виконання завдань із мобілізаційної підготовки та мобілізації;
організовує ведення діловодства та роботу зі зберігання, обліку та використання архівних документів;
здійснює інші повноваження, спрямовані на виконання покладених на неї завдань;
здійснює у встановленому порядку підготовку та подання пропозицій щодо оптимізації та вдосконалення організаційної структури, внесення змін до штату, реорганізації або ліквідації 13 ДПРЧ.
4. Права та обов’язки 13 ДПРЧ
4.1. 13 ДПРЧ для виконання покладених на неї завдань має право:
4.1.1. Залучати до виконання робіт із ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж, участі у вивченні окремих питань у сфері цивільного захисту пожежно-рятувальні підрозділи відомчої, місцевої та добровільної пожежної охорони, фахівців і спеціалістів інших органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, розташованих у зоні відповідальності.
4.1.2. Одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб вичерпну та достовірну інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань, у тому числі про об’єкти, обладнання та технологічні установки, на яких проводиться гасіння пожеж, пошукові, аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи у разі виникнення НС.
4.1.3. Безперешкодного доступу особового складу 13 ДПРЧ до всіх житлових, виробничих, інших приміщень і територій, а також на застосування будь-яких засобів, спрямованих на рятування людей, запобігання поширенню вогню, виконання робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків НС та гасіння пожежі.
4.1.4. Вимагати під час гасіння пожежі:
від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і суб’єктів господарювання безоплатного надання вогнегасних речовин, техніки, пально-мастильних матеріалів, обладнання, засобів зв’язку, а під час пожежі, що триває понад три години, – харчування, приміщення для відпочинку і реабілітації осіб, залучених до гасіння пожежі;
від осіб, які перебувають у зоні НС або поблизу місця пожежі, дотримання правил особистої безпеки.
4.1.5. Проводити під час ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж документування, кіно- та відеозйомку, фотографування і звукозапис.
4.1.6. Користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державними системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
4.1.7. Використовувати в установленому порядку, у тому числі на договірних засадах, засоби зв’язку, транспорт та інші матеріально-технічні ресурси підприємств, установ та організацій для рятування людей і ліквідації наслідків пожеж та НС, доставки особового складу і спеціального оснащення на постраждалі (ушкоджені) об’єкти і території.
4.1.8. Використовувати телебачення і радіомовлення для оприлюднення повідомлень про НС та пожежі.
4.1.9. Укладати договори та угоди, набувати майнові та особисті немайнові права й обов’язки, бути позивачем і відповідачем у суді відповідно до вимог чинного законодавства.
4.1.10. Надавати платні послуги згідно із чинним законодавством.
4.1.12. Отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян і благодійних фондів, інших не заборонених законодавством джерел та використовувати в установленому законодавством порядку кошти, подарунки, пожертви, благодійні внески, матеріальні цінності (будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо).
4.2. До обов’язків 13 ДПРЧ належать:
4.2.1. Організація функціонування 13 ДПРЧ у режимі постійної готовності до виконання пожежно-рятувальних, пошукових та інших невідкладних робіт в умовах НС або загрози її виникнення.
4.2.2. Підтримання взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності під час проведення пожежно-рятувальних робіт, координація дій та використання залучених сил і засобів інших аварійно-рятувальних служб.
4.2.3. Здійснення протипожежної пропаганди, спрямованої на підвищення рівня обізнаності населення, з питань пожежної безпеки.
4.2.4. Участь у роботі комісій із розслідування причин виникнення пожеж і НС.
4.2.5. Виконання пожежно-рятувальних робіт, що потребують спеціальної кваліфікації і застосування апаратів захисту органів дихання та інших спеціальних технічних засобів, якими користується особовий склад 13 ДПРЧ.
4.2.6. Постійне підтримання високого рівня професіоналізму особового складу 13 ДПРЧ для проведення пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення пожеж та НС.
4.2.7. Створення дієвого кадрового резерву з метою оперативного комплектування штатних посад осіб рядового і начальницького складу.
4.2.8. Забезпечення збереження службової інформації, яка стала відома у зв’язку з виконанням завдань.
4.2.9. Дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, своєчасну сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) згідно із законодавством України.
4.2.10. Ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної, податкової і статистичної звітності, дотримання бюджетного законодавства.
5. Майно та фінансування 13 ДПРЧ:
5.1. Майно 13 ДПРЧ становлять закріплені за нею матеріальні цінності, одержані в установленому порядку.
5.2. Майно, отримане 13 ДПРЧ від ДСНС України, територіального органу, інших юридичних та фізичних осіб або придбане за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету, є державною власністю і закріплене за нею на праві оперативного управління. 13 ДПРЧ використовує закріплене за нею майно лише за його цільовим і функціональним призначенням. Розпорядження майном та його відчуження здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
5.3. Забороняється розподіляти отримані доходи або їх частину серед засновників, особового складу 13 ДПРЧ (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
5.4. Джерелами формування майна 13 ДПРЧ є майно:
передане від ДСНС України та територіального органу;
придбане за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету;
придбане за рахунок коштів місцевих бюджетів на виконання окремих програм;
отримане за рахунок добровільних пожертвувань юридичних та фізичних осіб;
отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
5.5. Джерелами фінансування 13 ДПРЧ є:
асигнування Державного бюджету України;
кошти місцевих бюджетів на виконання окремих програм;
кошти, одержані в установленому порядку від плати за охорону від пожеж на договірній основі, надані платні послуги, виконані роботи;
кошти, отримані за рахунок добровільних пожертвувань юридичних та фізичних осіб;
інші джерела, не заборонені чинним законодавством.
5.6. Через 13 ДПРЧ здійснюється фінансове, матеріальне та кадрове забезпечення 14 державного пожежно-рятувального поста Управління ДСНС України у Кіровоградській області з охорони об’єктів.
5.7. Транспортні засоби 13 ДПРЧ із кольорографічними позначеннями, світловою та звуковою сигналізацією (за наявності спеціальних дозволів) належать до категорії оперативних транспортних засобів.
6. Управління (керівництво) 13 ДПРЧ:
6.1. Управління 13 ДПРЧ безпосередньо здійснює начальник.
6.2. Начальника 13 ДПРЧ призначає на посаду за поданням начальника територіального органу та звільняє з посади Голова ДСНС України.
6.3. Начальник 13 ДПРЧ має заступника. З урахуванням встановленої чисельності 13 ДПРЧ кількість заступників може бути збільшена до двох.
У разі відсутності начальника 13 ДПРЧ чи неможливості здійснювати ним свої повноваження з інших причин його обов’язки виконує заступник або інша особа, призначена в установленому порядку.
7. Начальник 13 ДПРЧ:
7.1. Здійснює керівництво 13 ДПРЧ, забезпечує належний рівень готовності до проведення пожежно-рятувальних, аварійно-відновлюваних робіт, ліквідації наслідків НС, ефективне використання і збереження закріпленого за 13 ДПРЧ державного майна, збереження життя та здоров’я підлеглого особового складу.
7.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на
13 ДПРЧ завдань і функцій, організацію та результати його діяльності.
7.3. Представляє 13 ДПРЧ в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування, діє від імені 13 ДПРЧ у відносинах з іншими підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та фізичними особами або дає на це доручення підлеглому особовому складу 13 ДПРЧ.
7.4. Організовує, забезпечує та контролює виконання у підпорядкованому підрозділі вимог законодавства, наказів, доручень ДСНС України та територіального органу, інших нормативно-правових актів.
7.5. Подає на затвердження начальнику територіального органу річний (квартальний) план роботи.
7.6. Звітує перед начальником територіального органу про виконання покладених на 13 ДПРЧ завдань, планів роботи, усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності 13 ДПРЧ, а також про притягнення до відповідальності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників, винних у допущених порушеннях.
7.7. Здійснює добір кадрів і забезпечує організацію роботи з комплектування 13 ДПРЧ кваліфікованими кадрами, формує кадровий резерв.
7.8. Організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації особового складу.
7.9. Забезпечує належні умови особам рядового і начальницького складу та працівникам 13 ДПРЧ для виконання функціональних обов’язків, здійснює контроль за дотриманням розпорядку дня, додержанням форми одягу та порядку в службово-побутових приміщеннях особового складу.
7.10. Забезпечує виконання заходів безпеки праці під час несення служби, виконання пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС, навчання з охорони праці, дотримання законодавства про охорону праці.
7.11. Організовує матеріально-технічне забезпечення 13 ДПРЧ шляхом накопичення, збереження та раціонального й доцільного використання техніки та майна, що їй належить на праві оперативного управління.
7.12. Проводить огляд, планові та раптові перевірки наявності, стану збереження і правильного використання техніки, пального, інших матеріальних цінностей, їх готовності до дій за призначенням.
7.13. Забезпечує організацію та здійснення попереднього і поточного внутрішнього фінансового контролю, розгляд матеріалів контрольних заходів і відповідно до чинного законодавства вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків.
7.14. Створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечує неухильне виконання працівником, причетним до бухгалтерського обліку порядку оформлення та надання до обліку первинних документів.
Організовує складання і надання фінансової та бюджетної звітності відповідно до чинного законодавства, забезпечує збереження оброблених первинних документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше 3 років.
7.15. Видає накази та доручення, обов’язкові для виконання особовим складом 13 ДПРЧ, контролює їх виконання.
7.16. Підписує договори (контракти) від імені 13 ДПРЧ, фінансові та інші документи стосовно діяльності 13 ДПРЧ.
7.17. Затверджує посадові інструкції осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників 13 ДПРЧ.
7.18. Здійснює особистий прийом громадян та постійний контроль за станом розгляду пропозицій, заяв і скарг.
7.19. Організовує контроль за дотриманням службової дисципліни особовим складом 13 ДПРЧ, несе персональну відповідальність за її стан.
7.20. У встановленому порядку проводить службові розслідування стосовно особового складу 13 ДПРЧ, у межах наданих повноважень застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на осіб рядового і начальницького складу та працівників відповідно до Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту та
Кодексу законів про працю України (крім свого заступника).
7.21. У встановленому порядку організовує розробку кошторису та подає його на затвердження до територіального органу, організовує його виконання, а також контроль за правильним і економним витраченням бюджетних коштів і матеріальних ресурсів, додержанням фінансової розрахункової дисципліни та своєчасним поданням бухгалтерської і статистичної звітності. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису.
7.22. Здійснює контроль за несенням внутрішньої, гарнізонної та караульної служб у 13 ДПРЧ.
7.23. Забезпечує дотримання у 13 ДПРЧ законодавства з питань запобігання та протидії корупції.
7.24. Забезпечує взаємодію 13 ДПРЧ із органами та підрозділами інших органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об’єктовими і комунальними аварійно-рятувальними службами, розташованими в районі виїзду частини.
7.25. Виїжджає на місця аварій та стихійного лиха в установленому порядку, керує роботою особового складу з їх ліквідації.
7.26. Зупиняє пожежно-рятувальні роботи, якщо виникла підвищена загроза життю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації НС.
7.27. Вносить пропозиції начальнику територіального органу щодо:
оптимізації та вдосконалення організаційної структури, внесення змін до штату, реорганізації або ліквідації 13 ДПРЧ;
призначення на посади та звільнення з посад осіб рядового та начальницького складу, що йому підпорядковані;
прийняття осіб на службу на посади, що заміщуються особами рядового і начальницького складу;
присвоєння спеціальних звань особам рядового і начальницького складу, що йому підпорядковані;
заохочення свого заступника, підпорядкованих осіб рядового і начальницького складу та працівників державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками тощо;
притягнення до дисциплінарної відповідальності підпорядкованого особового складу та працівників;
укладання та розірвання контрактів із рядовим і начальницьким складом.
7.28. Забезпечує додержання встановленого порядку щодо інформування територіального органу про виникнення пожеж і НС.
7.29. Надає пропозиції керівнику територіального органу щодо укладання або розірвання контракту з особами рядового та начальницького складу. Укладає та розриває трудові договори з працівниками 13 ДПРЧ.
7.30. Надає всі види відпусток, передбачених законодавством, особам рядового і начальницького складу і працівникам 13 ДПРЧ.
7.31. Встановлює посадові оклади, додаткові види грошового забезпечення й надбавки в межах мінімального і максимального розміру, всі види доплат, премій та матеріальної допомоги особам рядового і начальницького складу та працівникам 13 ДПРЧ.
7.32. Бере участь у розгляді районною державною адміністрацією (міським виконавчим комітетом) та органами місцевого самоврядування питань, пов’язаних із діяльністю 13 ДПРЧ.
7.33. Організовує та забезпечує складання проекту кошторису на плановий та наступний за плановим два бюджетні періоди і подає їх до територіального органу.
7.34. Виконує інші функції відповідно до завдань.
8. Порядок комплектування, соціальні права та гарантії особового складу та працівників 13 ДПРЧ
8.1. Особи рядового і начальницького складу проходять службу відповідно до Положення про проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу. Трудові відносини між 13 ДПРЧ та працівниками регулюються Кодексом законів про працю України.
8.2. На особовий склад 13 ДПРЧ поширюються всі обов’язки, права, пільги, компенсації і соціальні гарантії. Оплата праці особового складу здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством. Встановлення надбавок, доплат та преміювання особового складу здійснюється тільки в межах видатків, передбачених кошторисом.
8.3. Соціальні потреби особового складу 13 ДПРЧ, поліпшення умов служби, життя і здоров’я особового складу та членів їх сімей вирішуються начальником 13 ДПРЧ відповідно до чинного законодавства у межах видатків, передбачених кошторисом.
8.4. Тривалість робочого часу і відпочинку особового складу регламентується чинним законодавством.
8.5. Правові та соціальні гарантії особового складу та пенсіонерів ДСНС України забезпечуються згідно із чинним законодавством.
8.6. Працівники 13 ДПРЧ підлягають страхуванню, згідно з чинним законодавством, на випадок захворювання, часткової або повної втрати працездатності, загибелі (смерті), отриманих під час виконання посадових обов’язків.
9. Ліквідація і реорганізація 13 ДПРЧ
9.1. Припинення діяльності 13 ДПРЧ здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням ДСНС України чи її правонаступника, або за рішенням суду.
9.2. Ліквідація 13 ДПРЧ проводиться відповідно до вимог Господарського та Цивільного кодексів України.
9.3. У разі ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення
13 ДПРЧ її активи передаються одній, або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, або зараховується до доходу бюджету.
10. Порядок внесення змін до положення
Внесення змін та доповнень до цього положення здійснюється ДСНС України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій
___________ № _________
(у редакції наказу Державної
служби України
з надзвичайних ситуацій
03.01.2017 № 3)
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО 34 ДЕРЖАВНУ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНУ ЧАСТИНУ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ З ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ
................Перейти до повного тексту