1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
22.04.2004 N 07-04/829-3380
Щодо обліку житла
Державне казначейство України надає роз'яснення щодо обліку квартир, придбаних для працівників бюджетних установ за кошти державного бюджету.
Відповідно до Інструкції з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 р. N 64 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 31.07.2000 р. за N 459/4680, на облік беруться матеріальні та нематеріальні активи, які належать установі та забезпечують її функціонування.
У складі необоротних активів обліковуються будинки виробничо-господарського призначення, зайняті органами управління, соціально-культурними та іншими установами; будинки, що повністю чи переважно призначені для проживання; частина будинку, яка на правах власності належить установі.
У разі придбання чи будівництва бюджетного установою житла для своїх працівників на відведеній земельній ділянці як окремого інвентарного об'єкта таке житло повинно обліковуватись на балансі даної установи на субрахунку 103 "Будинки і споруди".
Згідно зі статтею 5 Житлового кодексу Української РСР жилі будинки, споруджені з залученням у порядку пайової участі коштів державних підприємств, установ, організацій, зараховуються до житлового фонду місцевих Рад народних депутатів, коли функції єдиного замовника по спорудженню цих будинків виконував виконавчий комітет Ради народних депутатів.
Якщо ж бюджетна установа придбала квартиру в будинку, який знаходиться у комунальній власності і обліковується в органах місцевого самоврядування, то витрати, пов'язані з цим придбанням, списуються на фактичні видатки бюджетної установи.
Враховуючи зазначене, для правильного обліку витрат, пов'язаних з придбанням житла та самого житла, необхідно мати документальне підтвердження права власності на це житло.
Заступник Голови О.Чечуліна
Перейти до повного тексту