- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ НА ВИПАДОК БЕЗРОБІТТЯ
ПОСТАНОВА
Про Стратегію модернізації та розвитку державної служби зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на 2016-2020 роки
1. Взяти за основу проект Стратегії модернізації та розвитку державної служби зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на 2016-2020 роки (далі - Стратегія), що додається.
2. Виконавчій дирекції Фонду:
2.1. Забезпечити обговорення проекту Стратегії на регіональному рівні за участю представників сторін соціального діалогу.
2.2. Провести у березні 2016 року підсумкове обговорення проекту Стратегії за участю членів правління Фонду на круглому столі на базі Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України.
2.3. Винести доопрацьований проект Стратегії на розгляд та схвалення правління Фонду у II кварталі 2016 року.
Голова правління Фонду |
С. Кондрюк |
Проект
СТРАТЕГІЯ
модернізації та розвитку державної служби зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на 2016-2020 роки
Загальна частина
Державна служба зайнятості - виконавча дирекція Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Служба) за 25 років діяльності довела свою здатність ефективно протистояти викликам ринку праці, запроваджувати ефективні технології надання послуг, забезпечувати розширення їх змісту, а також гнучкість управлінських та організаційних підходів щодо сприяння зайнятості.
В умовах посилення конкуренції між учасниками ринку праці з урахуванням зростаючих потреб суспільства та розвитку новітніх інформаційних технологій потребує модернізації технологія обслуговування населення Служби з одночасним посиленням її інституційної спроможності, пошуку ефективних шляхів мінімізації ризиків, збільшення частки витрат на реалізацію заходів активної політики зайнятості.
Передумовою модернізації Служби також є потреба в: удосконаленні механізмів отримання повної та достовірної інформації про попит на робочу силу на ринку праці та стимулювання роботодавців до створення та збереження робочих місць; провадженні нових підходів щодо повернення шукачів роботи до активної зайнятості, розвитку комунікацій між учасниками ринку праці (центрами зайнятості, роботодавцями, освітніми закладами (установами), суб'єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, представниками громадських організацій).
В умовах реформування місцевого самоврядування та децентралізації влади в Україні перед Службою стоїть питання оперативного реагування на виклики локальних ринків праці, розвитку кадрового, фінансового, інфраструктурного потенціалу та ресурсів на новій територіальній основі з урахуванням створення громад.
На сьогоднішній день актуальності набуває активізація міжнародного співробітництва Службою. Це пов'язано насамперед із тим, що положеннями
Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, передбачається посилення діалогу та співробітництва з державами-членами Європейського Союзу щодо забезпечення гідної праці та політики зайнятості. Таким чином, важливим аспектом при модернізації та розвитку Служби має стати вивчення та запозичення зарубіжного досвіду, у першу чергу держав-членів Європейського Союзу. З цією метою вже підписано та здійснюється реалізація угоди про кооперацію з Федеральною агенцією зайнятості Федеративної Республіки Німеччина. Готовність до співробітництва підтвердили Державна служба зайнятості Республіки Австрія, Державна служба зайнятості Королівства Нідерландів та Державна служба зайнятості Канади. Ведеться співпраця зі Шведською державною службою зайнятості з метою започаткування двостороннього проекту.
Враховуючи реальні фінансові можливості Фонду, значна увага має приділятись залученню міжнародної технічної та фінансової допомоги до реалізації проектів, спрямованих на модернізацію та розвиток Служби.
Стратегія модернізації та розвитку державної служби зайнятості - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на 2016-2020 роки (далі - Стратегія) визначає основні завдання та напрями їх реалізації.
Мета реалізації Стратегії
Метою реалізації Стратегії є модернізація та розвиток Служби як сервісної установи сучасного формату з клієнтоцентрованим підходом щодо обслуговування шукачів роботи та роботодавців відповідно до їх потреб. Це передбачає запровадження нових та розвиток існуючих сервісів надання послуг, забезпечення прозорості та дебюрократизації діяльності за рахунок оптимізації управлінських функцій, посилення фінансової дисципліни та раціонального використання наявних ресурсів Фонду.
Стратегією визначаються шляхи модернізації та розвитку Служби, в тому числі з використанням новітніх інформаційних, комунікаційних та організаційних технологій, сучасних стандартів якості обслуговування шукачів роботи та роботодавців, ефективних управлінських рішень.
Основні завдання реалізації Стратегії:
підвищення якості обслуговування шукачів роботи та роботодавців, у тому числі із застосуванням сучасних методів інформаційно-роз'яснювальної роботи та інформаційних технологій;
удосконалення комунікацій між учасниками ринку праці, забезпечення прозорості та відкритості діяльності Служби;
раціональне використання фінансових ресурсів Фонду, збільшення частки витрат на реалізацію заходів активної політики зайнятості;
покращення кадрового потенціалу Служби;
активізація міжнародного співробітництва.
Напрями реалізації основних завдань Стратегії
Підвищення якості обслуговування шукачів роботи та роботодавців, в тому числі із застосуванням сучасних методів інформаційно-роз'яснювальної роботи та інформаційних технологій, здійснюватиметься шляхом:
здійснення моніторингу та прогнозування потреби в кадрах за окремими видами економічної діяльності;
посилення індивідуального підходу до підбору претендентів для задоволення заявлених вимог роботодавців (на засадах рекрутингу);
забезпечення клієнтоцентрованого підходу при підборі підходящої роботи особам, зокрема учасникам антитерористичної операції та внутрішньо переміщеним особам, з урахуванням їх професійного досвіду, індивідуальних здібностей та спроможності конкурування на ринку праці;
поетапного запровадження соціального супроводу вразливих категорій населення після працевлаштування;
застосуванням сучасних методів інформаційно-роз'яснювальної роботи та інформаційних технологій;
впровадження інноваційних форм та інформаційних технологій в організацію навчально-виробничого процесу в центрах професійно-технічної освіти (ЦПТО) Служби;
здійснення моніторингу рівня задоволеності клієнтів Служби наданими послугами, дієвості рішень та результативності технологічних нововведень;
модернізації персонального та масового електронного інформування громадян через засоби мобільного зв'язку, електронну пошту тощо;
впровадження "Електронного кабінету роботодавця" для забезпечення значного спрощення надання інформації про потребу у робочій силі та звітності, скорочення часу на її подачу, можливості отримання послуг Служби та необхідної інформації без відвідування центрів зайнятості;
впровадження "Електронного кабінету шукача роботи", що дозволить отримувати швидкий доступ до інформації Служби, в тому числі пошуку роботи та інформаційно-консультаційних послуг;
впровадження модулю Електронної черги в центрах зайнятості та імплементація його до ЄІАС для ведення графіків прийому клієнтів Служби;
застосування інформаційно-комунікаційних технологій та засобів зв'язку при наданні профорієнтаційних та інформаційно-консультаційних послуг;
осучаснення технології залучення зареєстрованих безробітних до підприємницької діяльності, запровадження дистанційного навчання в навчальних закладах Служби;
................Перейти до повного тексту