1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.07.2016 N 620
(Витяг)
У січні - червні 2016 року до Зведеного бюджету України головними управліннями ДФС в областях, м. Києві та Офісом великих платників податків ДФС (далі - Офіс великих платників) зібрано 238752,7 млн гривень.
У межах проведення податкової реформи, включаючи внесення змін до умов, підстав і порядку оподаткування, яка суттєво вплине на надходження до бюджету, для ДФС на III квартал 2016 року визначено напружені індикативні показники із надходження платежів.
Враховуючи зміну правил адміністрування податків, зборів та ЄВ, дотримуючись принципів, спрямованих на полегшення ведення бізнесу в Україні і підвищення інвестиційної привабливості держави, з метою забезпечення виконання індикативних показників, наказую:
4. Начальникам (виконуючим обов'язки начальників) головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників забезпечити:
4.1.4. організацію роботи підпорядкованих підрозділів щодо недопущення маніпулювання платниками показниками податкової звітності з податку на прибуток шляхом подання уточнюючих декларацій на збільшення/зменшення задекларованих до сплати сум податку, декларування нульового значення об'єкта оподаткування.
4.2. взяти під особистий контроль:
4.2.1. аналіз динаміки господарських операцій, відображених у податкових деклараціях з ПДВ, їх порівняння із показниками, зазначеними у деклараціях з податку на прибуток та фінансовій звітності.
4.2.2. аналіз динаміки та структури показників фінансової звітності, зокрема: доходу від реалізації продукції (робіт, послуг), інших видів доходу, собівартості, інших витрат (фінансових витрат, збутових та адміністративних витрат тощо), відповідності задекларованого об'єкта оподаткування фінансовому результату діяльності підприємства.
Формування переліку розбіжностей для відпрацювання причин при здійсненні податкового контролю.
4.2.3. оцінку стану активів суб'єктів господарювання, зокрема: динаміки оновлення основних засобів та ступеня їх зносу, придбання (створення) нематеріальних активів, динаміки та структури оборотних активів, розміру і структури дебіторської заборгованості.
4.2.4. аналіз правильності формування сум, задекларованих у додатку РІ до декларації з податку на прибуток підприємств на основі даних фінансової звітності. У разі виявлення розбіжностей провести бесіди з платниками, у яких виявлені розбіжності. Взяти під особистий контроль прийняття рішень про доцільність контрольно-перевірочних заходів за наслідками аналізу та бесід.
4.2.5. правильність застосування положень Податкового кодексу України (далі - Кодекс) щодо перенесення від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток минулих періодів.
4.2.6. відпрацювання правомірності формування інших витрат у фінансовій звітності.
4.2.7. відпрацювання правомірності віднесення до складу витрат фінансових установ сум на формування страхового резерву відповідно до вимог ст. 139 Кодексу.
4.2.8. відпрацювання економічної сутності збиткової та безприбуткової фінансово-господарської діяльності платників шляхом проведення аналізу діяльності та бесід з платниками, які мають неадекватні показники податкової та фінансової звітності (у рамках ст. 78 Кодексу). За наслідками аналізу та бесід взяти під особистий контроль прийняття рішень про доцільність контрольно-перевірочних заходів.
4.2.9. правомірність використання податкових пільг.
4.2.10. аналіз структури здійснених виплат нерезидентам та розміру утриманого податку. Правильність застосування положень міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснювалися виплати.
4.2.11. встановлення підстав для звільнення від утримання податку на прибуток при виплаті доходу нерезиденту: довідка (або її нотаріально засвідчена копія), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інші документи, якщо це передбачено міжнародним договором України; підтвердження бенефіціарності отримувача доходу.
4.3. з метою виконання завдань зі збору частини чистого прибутку (доходу) у липні, серпні, вересні 2016 р. забезпечити:
4.3.1. відпрацювання показників фінансово-господарської діяльності держпідприємств щодо повноти та правильності визначення сум відрахування до держбюджету частини чистого прибутку.
4.3.2. подання суб'єктами господарювання розрахунків частини чистого прибутку (доходу) разом з фінзвітністю та проведення звірянь звітних показників для виявлення причин заниження сум відрахування частини чистого прибутку.
4.3.3. повноту декларування суб'єктами господарювання частини чистого прибутку (доходу) відповідно до Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого постановою КМУ від 23.02.2011 р. N 138, з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 30.12.2015 р. N 1156.
4.4. з метою виконання індикативних показників зі збору ПДВ забезпечити:
4.4.2. організацію роз'яснювальної роботи з платниками ПДВ, які застосовують спецрежим оподаткування у частині дотримання ними вимог Закону України від 24.12.2015 р. N 909 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році".
4.5. з метою виконання завдань зі збору рентних та неподаткових платежів у III кварталі 2016 р. забезпечити:
4.5.2. контроль за отриманням від суб'єктів лісових відносин, які видають спеціальні дозволи, переліку лісокористувачів, яким видано лісорубні квитки та лісові квитки, що передбачено пп. 258.2.6 ст. 258 Кодексу.
4.5.3. надання переліків суб'єктів господарювання, які не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов'язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин або не виконували податкових зобов'язань з цієї плати (протягом шести місяців), для порушення питання зупинення терміну дії відповідного спеціального дозволу з метою належного виконання пп. 258.2. 2 Кодексу.
4.5.4. подання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку, та Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (на підставі пп. 254.5. 1 Кодексу) пропозицій щодо анулювання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволів суб'єктам господарювання, які не сплачували або сплачували в неповному обсязі рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України.
4.5.5. подання до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування (на підставі пп. 258.2. 5 Кодексу) переліків суб'єктів господарювання, що не сплачували або сплачували в неповному обсязі рентну плату за спеціальне використання води (протягом шести місяців), з пропозицією щодо скасування таких дозволів.
4.5.6. виконання звірки обсягів використаної підземної води, які задекларовані з рентної плати за спецвикористання води за II квартал 2016 р., з обсягами підземної води, зазначеними у розрахунках з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за II квартал 2016 р. За результатами виявлених розбіжностей залучити суб'єктів господарювання до оподаткування.
4.5.7. проведення звірок одержаних (на підставі п. 250.3 та 250. 4 Кодексу) від органів, що видають дозволи на викиди та спецводокористування, переліків підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців, які їх отримали, та від органу держрегулювання ядерної та радіаційної безпеки - переліки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - суб'єктів діяльності у сфері використання ядерної енергії, у результаті діяльності яких утворилися, утворюються або можуть утворитися радіоактивні відходи та які тимчасово зберігають такі відходи понад установлений особливими умовами ліцензії строк, з переліком суб'єктів господарювання, які подали податкові декларації екологічного податку за II квартал 2016 р. з метою залучення до обліку та оподаткування.
4.5.8. повноту обліку платників та сплати рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів шляхом проведення звірок переліку лісокористувачів, яким видано лісорубні та лісові квитки, одержаних від суб'єктів лісових відносин на підставі пп. 258.2. 6 Кодексу, з переліком лісокористувачів, якими додано розрахунки з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів до Податкової декларації з рентної плати за II квартал 2016 р.
4.5.9. під час проведення камеральних перевірок Податкових декларацій екологічного податку за II квартал 2016 р. звернути увагу на правильність заповнення усіх реквізитів звітності, застосування ставок та коефіцієнтів.
4.6. з метою виконання індикативних показників з ПДФО та військового збору забезпечити:
4.6.1. повноту сплати платниками податку задекларованих податкових зобов'язань з ПДФО, визначених громадянами за результатами річного декларування.
4.6.2. залучення до декларування громадян, якими за даними звітності за ф. N 1ДФ протягом 2015 р. отримані доходи, що відповідно до норм Кодексу передбачають обов'язковість подання декларації про майновий стан і доходи та якими станом на 01.06.2016 р. такі декларації не подано.

................
Перейти до повного тексту