- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Порядок
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Ради суддів України Рішення Вищої кваліфікаційної
від 11 грудня 2015 року № 14 комісії суддів України
Голова від 21 жовтня 2015 року № 67/зп -15
Ради суддів України Голова
_____________ В.М. Сімоненко Вищої кваліфікаційної комісії суддів
України
_____________ С.Ю. Козьяков
Порядок та методологія
кваліфікаційного оцінювання судді
1. Загальні положення
1.1. Порядок та методологія кваліфікаційного оцінювання судці (далі - Порядок) розроблено відповідно до
Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (далі -
Закон),
Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд", Європейської хартії про закон щодо статусу суддів (1998 р.) та з урахуванням
Рекомендації СМ/Rec (2010) 12 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо суддів: незалежність, ефективність та обов'язки, ухваленої Комітетом Міністрів Ради Європи 17 листопада 2010 р., Київських рекомендацій ОБСЄ щодо незалежності судочинства у Східній Європі, на Південному Кавказі та у Середній Азії "Адміністрування судівництва, добір та відповідальність суддів" (2010 р,), Висновку № 17 (2014) щодо оцінювання діяльності суддів, якості правосуддя і поваги до незалежності судової влади Консультативної ради європейських суддів, Спільного висновку Венеціанської комісії й Директорату з прав людини Генерального директорату з прав людини та верховенства права Ради Європи щодо
Закону України "Про судоустрій і статус суддів" і визначає правові та організаційні засади кваліфікаційного оцінювання суддів.
1.3. Кваліфікаційне оцінювання судді - це встановлена законом процедура визначення Комісією професійного рівня судді та відповідності його займаній посаді.
1.4. Метою кваліфікаційного оцінювання є визначення професійного рівня судді та здатності здійснювати правосуддя у відповідному суді та суді відповідного рівня.
1.5. Завданнями кваліфікаційного оцінювання є:
1.5.1. Перевірка здатності судді здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня.
1.5.2. Підтвердження професійного рівня судді для обрання на посаду судді безстроково.
1.5.3. Підтвердження здатності судді здійснювати правосуддя у суді, в якому він працює, у зв'язку з накладенням дисциплінарного стягнення.
1.5.4. Прийняття рішення щодо можливості здійснення суддею правосуддя у відповідному суді.
1.5.5. Підтвердження можливості здійснення правосуддя у відповідному суді.
1.6. Принципами кваліфікаційного оцінювання є публічність, прозорість, відкритість, єдність порядку та методології, застосування єдиних критеріїв для оцінки судді, незалежність суддів.
1.7. Підставами проведення кваліфікаційного оцінювання є:
1.7.1. Подана особисто заява судді про проведення кваліфікаційного оцінювання для підтвердження його здатності здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня.
1.7.2. Подана особисто заява про проведення кваліфікаційного оцінювання кандидата для обрання на посаду судді безстроково.
1.7.3. Рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України про призначення кваліфікаційного оцінювання судді у зв'язку з накладенням дисциплінарного стягнення щодо судді відповідно до статті
97 Закону.
1.7.4. Рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України про проведення первинного та повторного кваліфікаційного оцінювання судді на виконання вимог пунктів 6 та 7 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення"
Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд". Ці положення також застосовуються до суддів, які обрані або призначені до Вищої ради юстиції та Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та не є у відставці.
1.8. Інформація, яка використовується при проведенні кваліфікаційного оцінювання, отримується Комісією відповідно до законодавства.
2. Методологій кваліфікаційного оцінювання
2.1. Критеріями кваліфікаційного оцінювання судді є:
2.1.1. Професійна компетентність.
2.1.2. Особиста компетентність.
2.1.3. Соціальна компетентність.
2.1.4. Здатність підвищувати свій фаховий рівень.
2.1.5. Здатність здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня.
2.1.6. Відповідність судді етичним критеріям.
2.1.7. Відповідність судді антикорупційним критеріям.
2.2. Показниками відповідності критеріям є:
2.2.1. Професійної компетентності:
2.2.1.1. Знання права (рівень правових знань, знання та застосування міжнародно-правових актів, конвенцій тощо).
2.2.1.2. Здатність проводити судове засідання (рівень практичних навичок, аналітичні здібності тощо).
2.2.1.3. Здатність ухвалювати рішення (рівень умінь у застосуванні закону, здатність аргументувати і обґрунтувати позицію з правової точки зору, письмові вміння, базування рішень на законодавстві та фактах, аналітичні здібності тощо).
2.2.2. Особистої компетентності:
2.2.2.1. Здатність виконувати обсяг роботи:
2.2.2.1.1. Кількість розглянутих справ.
2.2.2.1.2. Кількість скасованих судових рішень та підстави їх скасування.
2.2.2.1.3. Наявність та кількість рішень, що стали підставою для винесення рішень міжнародними судовими установами та іншими міжнародними організаціями, якими встановлено порушення Україною міжнародно-правових зобов'язань, у тому числі переглянутих після встановлення такого порушення Верховним Судом України.
2.2.2.1.4. Кількість змінених судових рішень та підстави їх зміни.
2.2.2.2. Самоорганізованість:
2.2.2.2.1. Дотримання строків розгляду справ.
2.2.2.2.2. Середня тривалість виготовлення тексту вмотивованого рішення з урахуванням положень пункту 2.5.2.2.2. цього Порядку.
2.2.2.2.3. Судове навантаження порівняно з іншими суддями у відповідному суді, регіоні з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді.
2.2.2.2.4. Кількість скарг на дії судді.
2.2.2.2.5. Кількість дисциплінарних проваджень та їх результати.
2.2.3. Соціальної компетентності:
2.2.3.1. Урівноваженість - дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики, результати співбесіди, результати регулярного оцінювання, відображені у суддівському досьє.
2.2.3.2. Стресова стійкість - дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики, результати співбесіди, результати регулярного оцінювання, відображені у суддівському досьє.
2.2.3.3. Комунікативність - дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики, результати співбесіди, результати регулярного оцінювання результати регулярного оцінювання, відображені у суддівському досьє.
2.2.4. Здатності підвищувати свій фаховий рівень:
2.2.4.1. Інформація про результати проходження в Національній школі суддів України підготовки судді та підвищення його кваліфікації упродовж перебування на посаді судді.
2.2.5. Здатності здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня:
2.2.5.1. Здатність здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня та спеціалізації, інформація про результати попередніх кваліфікаційних оцінювань судді, відображена у суддівському досьє.
2.2.6. Відповідність судді етичним критеріям:
2.2.6.1. Дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики, чесність, справедливість, неупередженість тощо.
2.2.7. Відповідність судді антикорупційним критеріям:
2.2.7.1. Дані щодо відповідності витрат і майна судді та членів його сім'ї, а також близьких осіб задекларованим доходам, у тому числі копії відповідних декларацій, поданих суддею відповідно до законодавства у сфері запобігання корупції.
2.2.7.2. Дані щодо відповідності судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції.
2.3. Методи отримання результатів:
2.3.1. Іспит.
2.3.2. Дослідження суддівського досьє.
2.3.3. Співбесіда.
2.4. Методи визначення показників:
2.4.1. Іспит:
2.4.1.1. Знання права (анонімне письмове тестування).
2.4.1.2. Здатність проводити судове засідання (виконання практичного завдання).
2.4.1.3. Здатність ухвалювати рішення (виконання практичного завдання).
2.4.1.4. Здатність здійснювати правосуддя у суді відповідної інстанції та спеціалізації (виконання практичного завдання).
2.4.2. Дослідження суддівського досьє:
2.4.2.1. Кількість розглянутих справ.
2.4.2.2. Кількість скасованих судових рішень з урахуванням пояснень судді.
2.4.2.3. Кількість рішень, що стали підставою для винесення рішень міжнародними судовими установами та іншими міжнародними організаціями, якими встановлено порушення Україною міжнародно-правових зобов'язань, у тому числі переглянутих після встановлення такого порушення Верховним Судом України.
2.4.2.4. Кількість змінених судових рішень з урахуванням пояснень судді.
2.4.2.5. Дотримання строків розгляду справ.
2.4.2.6. Середня тривалість виготовлення тексту вмотивованого рішення.
2.4.2.7. Судове навантаження порівняно з іншими суддями у відповідному суді, регіоні з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді.
2.4.2.8. Кількість скарг на дії судді.
2.4.2.9. Кількість дисциплінарних проваджень.
2.4.2.10. Урівноваженість.
2.4.2.11. Стресова стійкість.
2.4.2.12. Комунікативність.
2.4.2.13. Інформація про результати проходження в Національній школі суддів України підготовки, підвищення кваліфікації судді упродовж перебування на посаді судді.
2.4.3. Співбесіда:
2.4.3.1. Підстави скасування судових рішень з урахуванням пояснень судді.
2.4.3.2. Передумови прийняття рішень, які стали підставою для винесення рішень міжнародними судовими установами та іншими міжнародними організаціями, якими встановлено порушення Україною міжнародно-правових зобов'язань та пояснення судді щодо їх прийняття.
2.4.3.3. Підстави зміни судових рішень з урахуванням пояснень судді.
2.4.3.4. Результати дисциплінарних проваджень.
2.4.3.5. Дані щодо відповідності витрат і майна судді та членів його сім'ї, а також близьких осіб задекларованим доходам, у тому числі копії відповідних декларацій, поданих суддею відповідно до законодавства у сфері запобігання корупції.
2.4.3.6. Дані щодо відповідності судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції.
2.4.3.7. Дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики.
2.5. Оцінка показників професійного рівня судді:
2.5.1. Професійна компетентність:
2.5.1.1. Знання права - кваліфікований, потребує підвищення кваліфікації, не кваліфікований.
2.5.1.2. Здатність проводити судове засідання - кваліфікований, потребує підвищення кваліфікації, не кваліфікований.
2.5.1.3. Здатність ухвалювати рішення - здатен, потребує підвищення кваліфікації, не здатен.
2.5.2. Особиста компетентність:
2.5.2.1. Здатність виконувати обсяг роботи:
2.5.2.1.1. Кількість розглянутих справ - висока, посередня, низька (з урахуванням причин виникнення таких показників).
2.5.2.1.2. Кількість скасованих судових рішень та підстави їх скасування - нижча за середньостатистичну по суду, середньостатистична по суду, вища за середньостатистичну'по суду.
2.5.2.1.3. Наявність та кількість рішень, що стали підставою для винесення рішень міжнародними судовими установами та іншими міжнародними організаціями, якими встановлено порушення Україною міжнародно-правових зобов'язань, у тому числі переглянутих після встановлення такого, порушення Верховним Судом України - відсутність, наявність (з урахуванням результатів перегляду судами вищих інстанцій).
2.5.2.1.4. Кількість змінених судових рішень та підстави їх зміни -нижча за середньостатистичну по суду, середньостатистична по суду, вища за середньостатистичну по суду.
2.5.2.2. Самоорганізованість:
2.5.2.2.1. Дотримання строків розгляду справ - дотримується, загалом дотримується, не дотримується з урахуванням пояснень судді щодо порушень.
2.5.2.2.2. Середня тривалість виготовлення тексту вмотивованого рішення - визначається після введення обліку показника Державною судовою адміністрацією України - обґрунтована, загалом обґрунтована, не обґрунтована.
2.5.2.2.3. Судове навантаження порівняно з іншими суддями у відповідному суді, регіоні з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді - високе, середнє, низьке.
2.5.2.2.4. Кількість скарг на дії судді - висока, середня, низька (з урахуванням скарг, прийнятих до розгляду).
2.5.2.2.5. Кількість дисциплінарних проваджень та їх результати -висока, середня, низька (з урахуванням застосованих дисциплінарних стягнень та їх видів).
2.5.3. Соціальна компетентність:
2.5.3.1. Урівноваженість визначається за наслідками дослідження суддівського досьє та співбесіди - урівноважений, загалом урівноважений, не урівноважений.
2.5.3.2. Стресова стійкість за наслідками дослідження суддівського досьє та співбесіди - стійкий, загалом стійкий, не стійкий.
2.5.3.3. Комунікативність - комунікативний, загалом комунікативний, не комунікативний.
2.5.4. Інформація про результати проходження в Національній школі суддів України підготовки та підвищення кваліфікації судді упродовж перебування на посаді - позитивні, середні, негативні.
2.5.5. Здатність здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня та спеціалізації - здатен, загалом здатен, не здатен,
2.5.6. Відповідність судді етичним критеріям:
2.5.6.1. Дані щодо відповідності поведінки судді правилам суддівської етики - відповідає, загалом відповідає, не відповідає.
2.5.7. Відповідність судді антикорупційним критеріям:
2.5.7.1. Дані щодо відповідності витрат і майна судді та членів його сім'ї, а також близьких осіб задекларованим доходам, у тому числі копії відповідних декларацій, поданих суддею відповідно до законодавства у сфері запобігання корупції - відповідають, відповідають з урахуванням пояснень, не відповідають.
2.5.7.2. Дані щодо відповідності судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції - відповідають, відповідають з урахуванням пояснень, не відповідають.
2.6. Оцінка критерію при проведенні кваліфікаційного оцінювання:
2.6.1. Негативна оцінка критерію визначається негативним оцінюванням більшості його показників.
2.6.2. Остаточна оцінка кількісних показників відбувається з урахуванням пояснень, судді та доданих документів, що підтверджують відповідну інформацію.
2.7. Методика оцінювання іспиту визначається Положенням про порядок складення іспиту та методику його оцінювання під час кваліфікаційного оцінювання судді, що затверджується Комісією за погодженням з Радою суддів України.
2.8. Тестові запитання та модельні судові справи іспиту систематично розробляються Національною школою суддів України з урахуванням критеріїв кваліфікаційного оцінювання, принципів інстанційності та спеціалізації, Програм іспиту.
2.9. До розробки тестових запитань і модельних судових справ Національна школа суддів України може залучати суддів, експертів та науковців.
2.10. Національна школа суддів України повинна забезпечити рецензування тестових запитань та модельних удових справ для суддів відповідних судів суддями вищестоящих судів, після чого вони направляються до Комісії.
2.11. Зміст, кількісні та якісні показники анонімного письмового тестування та виконання практичного завдання визначає Програма іспиту під час кваліфікаційного оцінювання судді (далі - Програма іспиту). Програми іспиту розробляються з урахуванням рівня та спеціалізації суду та суддів Національною школою суддів України та затверджуються Комісією.
2.12. Національна школа суддів України за дорученням Кваліфікаційної палати здійснює періодичне оновлення Програм іспиту з метою забезпечення проведення об'єктивного оцінювання суддів.
2.13. Програма іспиту зокрема визначає:
2.13.1.. Предмети тестових запитань для виявлення рівня знань у галузі права.
2.13.2. Характеристики, вид та кількість модельних судових справ, які вирішуються під час виконання практичного завдання для виявлення здатності проводити судове засідання.
2.13.3. Відсотковий показник розподілу тестових завдань та практичних завдань у відповідному іспиті.
3. Порядок кваліфікаційного оцінювання
3.1. Право на звернення з заявою про проведення кваліфікаційного оцінювання для перевірки здатності здійснювати правосуддя у суді відповідного рівня має кожен суддя, який відповідає вимогам для роботи на посаді судді відповідного суду у рамках оголошеного конкурсу на зайняття вакантної посади судді.
Право на звернення з заявою про проведення кваліфікаційного оцінювання мають кандидати на посаду судді безстроково у випадках, визначених статтями
76 -
77 Закону.
3.2. Зразки заяв для проведення кваліфікаційного оцінювання затверджуються рішенням Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та розміщуються на офіційному веб-сайті Комісії.
3.3. Кваліфікаційне оцінювання проводиться не пізніше двох місяців з дня надходження письмового звернення судді, крім випадку проведення кваліфікаційного оцінювання за рішенням Вищої кваліфікаційної комісії суддів України у зв'язку з накладенням дисциплінарного стягнення.
3.4. Повноважними суб'єктами з питань забезпечення проведення кваліфікаційного оцінювання та виконання функцій адміністративно-розпорядчого характеру, загального контролю, вирішення позаштатних та конфліктних ситуацій, координування та узгодження дій під час підготовки та проведення кваліфікаційного оцінювання (далі - уповноважені представники) є члени Комісії, інспектори та працівники секретаріату Комісії. . Уповноважені представники, мають право входу до місця проведення кваліфікаційного оцінювання.
Перелік уповноважених представників затверджується наказом Голови Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.
Організація та проведення засідання з питань кваліфікаційного оцінювання здійснюється у загальному порядку, визначеному Регламентом Комісії.
3.5. Перевірка заяви на прийнятність до розгляду питання про проведення кваліфікаційного оцінювання здійснюється членом Кваліфікаційної палати або, за його дорученням, інспектором Комісії на підставі суддівського досьє, витребуваного для вирішення відповідного питання у відповідального за його ведення структурного підрозділу секретаріату Комісії.
3.6. У разі, якщо у суддівському досьє відсутня інформація чи документи, які її підтверджують,член Кваліфікаційної палати або, за його дорученням, інспектор Комісії, на будь-якій стадії проведення кваліфікаційного оцінювання має право ініціювати питання про витребування та одержання необхідної інформацію від судів, суддів, Вищої ради юстиції, Державної судової адміністрації України, органів суддівського самоврядування, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, об'єднань громадян та окремих фізичних осіб, ненадання якої тягне за собою, відповідальність, установлену.законом.
3.7. Заява повертається без розгляду, якщо:
3.7.1. Суддя не відповідає встановленим
Законом вимогам для роботи у суді відповідного рівня.
3.7.2. Кандидат для обрання на посаду судді безстроково:
3.7.2.1. Раніше звертався до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України із заявою про обрання його на посаду судді безстроково.
3.7.2.2. Звільнений з посади судді за його заявою про відставку, і з моменту такого звільнення пройшло більше трьох років.
3.7.2.3. Раніше вже був обраний суддею безстроково і звільнений з посади за власним бажанням, і з моменту такого звільнення пройшло більше трьох років.
3.7.3. Суддя (кандидат) звернувся до Кваліфікаційної палати з заявою про залишення його заяви про проведення кваліфікаційного оцінювання без розгляду або не з'явився без поважних причин на кваліфікаційне оцінювання, яке проводиться за його заявою.
3.8. За заявою, яка відповідає встановленим до неї вимогам та не підлягає поверненню, членом Кваліфікаційної палати проводиться підготовка до проведення процедури кваліфікаційного оцінювання.
3.9. За результатами вирішення питання про прийнятність до розгляду заяви член Кваліфікаційної палати за наявності для цього підстав упродовж трьох днів з моменту надходження до Комісії відповідної заяви передає відповідальному структурному підрозділу секретаріату Комісії суддівське досьє для вжиття заходів щодо забезпечення оновлення, уточнення, наповнення визначених ним відомостей суддівського досьє та підготовки до проведення кваліфікаційного оцінювання.
3.10. Кваліфікаційне оцінювання включає такі етапи:
3.10.1. Складення суддею (кандидатом) іспиту.
3.10.2. Дослідження суддівського досьє та проведення співбесіди.
3.10.2.1. Вирішення питання про рекомендування судді Конституційного Суду України у відставці для обрання на посаду судді Верховного Суду України безстроково здійснюється без складення іспиту на підставі співбесіди та вивчення суддівського досьє.
3.11. Перебіг кваліфікаційного оцінювання, фіксується за допомогою технічних засобів: іспит - відео фіксація; співбесіда - аудіо фіксація.
З метою створення належних умов під час іспиту та співбесіди для суддів та кандидатів, а також забезпечення публічності та прозорості кваліфікаційного оцінювання Комісія може забезпечувати здійснення прямої відео-трансляції процедури оцінювання у місці його проведення у режимі реального часу з урахуванням положень пункту 3.24. цього Порядку.
3.12. Вища кваліфікаційна комісія суддів України не пізніше ніж за десять днів до дати проведення кваліфікаційного оцінювання інформує суддю (кандидата), що буде проходити кваліфікаційне оцінювання, про місце та час проходження оцінювання.
3.13. Інформування здійснюється у формі листа-запрошення для участі у кваліфікаційному оцінюванні (далі - лист-запрошення), що надсилається судді поштовими відправленням (рекомендованим листом) за місцем роботи. Лист-запрошення кандидату надсилається поштовим відправленням (рекомендованим листом) за місцем його постійного проживання, вказаним кандидатом у заяві про проведення кваліфікаційного оцінювання. Інформація про кваліфікаційне оцінювання та копія листа-запрошення також розміщуються на офіційному веб-сайті Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.
3.14. Підставою направлення листа-запрошення є рішення Вищої кваліфікаційної комісії- суддів України про проведення кваліфікаційного оцінювання.
3.15. Іспит:
3.15.1. Іспит проводиться шляхом складення суддею (кандидатом) анонімного письмового тестування та виконання письмового практичного завдання.
Особливості складення іспиту при проведенні первинного кваліфікаційного оцінювання визначаються у Розділі 5 цього Порядку.
Суддя у межах п'ятирічного строку може скласти іспит повторно, але не раніше ніж через три роки після попереднього його складення.
3.15.2. Реєстрація судді (кандидата) здійснюється за місцем проведення іспиту.
3.15.3. Судді під час проведення кваліфікаційного оцінювання у межах конкурсу на зайняття вакантної посади судді розпочинають письмове анонімне тестування та виконання практичного завдання одночасно.
3.15.4. Суддя (кандидат), який запізнився на складання іспиту, з дозволу Голови Кваліфікаційної палати може бути допущений до складання іспиту в межах часу, що залишився для його складення.
3.15.5. Тестові запитання та практичні завдання для суддів (кандидатів) складаються з урахуванням принципів інстанційності та спеціалізації суду, здатність здійснювати правосуддя у якому перевіряється або професійний рівень у якому підтверджується.
Іспит має проводитись з урахуванням спеціалізації судді, визначеної зборами суддів відповідного суду.
3.15.6. Порядок складення іспиту, методика оцінювання під час кваліфікаційного оцінювання судді визначаються положенням, що затверджується Комісією за погодженням з Радою суддів України.
3.16. Дослідження суддівського досьє:
3.16.1. Дослідження суддівського досьє полягає у систематизації, аналізі, зборі, уточненні, доповненні членом Кваліфікаційної палати його даних з метою визначення попередніх показників критеріїв кваліфікаційного оцінювання.
3.16.2. Дослідження суддівського досьє здійснюється за період перебування судді на посаді з 01 січня 2012 року, а у разі наявності інформації - за весь період перебування на посаді судді.
3.16.3. Вжиття заходів щодо наповнення суддівського досьє інформацією забезпечує відповідальний структурний підрозділ секретаріату Комісії, а також у разі необхідності доповнення суддівського досьє додатковою інформацією за дорученням члена Кваліфікаційної палати інспектор Комісії.
3.16.4. Дослідження суддівського досьє здійснюється членом Кваліфікаційної палати на підставі актуальних і достовірних даних.
3.16.5. Суддя має право знайомитися з матеріалами суддівського досьє не пізніше ніж за десять робочих днів до проведення співбесіди, крім випадку проведення кваліфікаційного оцінювання за рішенням Вищої кваліфікаційної комісії суддів України у зв'язку з накладенням дисциплінарного стягнення, зняти фотокопії матеріалів, надати належним чином завірені копії документів, що доповнюють, спростовують чи уточнюють інформацію, що міститься у суддівському досьє.
Суддя має право надати свої пояснення, у тому числі у письмовому вигляді. Письмові пояснення надаються суддею не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня ознайомлення з матеріалами суддівського досьє. Усні пояснення надаються суддею під час проведення співбесіди.
3.16.6. За результатами дослідження суддівського досьє член Кваліфікаційної палати складає не пізніше ніж за п'ять днів до засідання доповідь, яка підлягає оголошенню під час співбесіди.
3.16.7. Доповідь члена Кваліфікаційної палати за результатами вивчення суддівського досьє складається з урахуванням заслуг, кваліфікації та сумлінності особи, щодо якої проводиться кваліфікаційне оцінювання, його вмінь та ефективності роботи, кількісних та якісних показників роботи судді, зокрема повинна містити такі дані (за їх наявності та в межах процедури, кваліфікаційного оцінювання судді):
................Перейти до повного тексту