1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.03.2004 N 45
Про затвердження Положення про науково-методичну раду та її персонального складу
У зв'язку із зміною статусу Головдержслужби України, відповідно до Указу Президента України від 02.10.99 N 1272/99, реорганізації структури Головдержслужби, що відбулась протягом листопада - грудня 2003 року, на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2002 N 1550, та відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.96 N 394
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про науково-методичну раду при Головному управлінні державної служби України, виклавши його в новій редакції (додається).
2. Затвердити персональний склад науково-методичної ради (додається).
3. Наказ Головдержслужби від 18.04.96 N 10 вважати таким, що втратив чинність.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Начальника Головдержслужби Оболенського О.Ю.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
23.03.2004 N 45
ПОЛОЖЕННЯ
Про науково-методичну раду при головному управлінні державної служби України
ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1. Науково-методична рада (далі - Рада) є консультативно-дорадчим органом при Головному управлінні державної служби України (далі - Головдержслужба), яка забезпечує координацію дій центральних і місцевих органів виконавчої влади, науково-педагогічних працівників навчальних закладів та наукових установ з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, науково-дослідних робіт з проблем державної служби, розробки концептуальних положень розвитку системи державної служби та її кадрового забезпечення.
2. Рада створена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.96 N 394 "Про науково-методичну раду при Головному управлінні державної служби України при Кабінеті Міністрів України".
3. Рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.
4. Рада має право залучати до своєї діяльності провідних фахівців системи державної служби та освіти України, Національної академії державного управління при Президентові України, Національної академії наук України, органів державного управління та місцевого самоврядування шляхом створення тимчасових творчих колективів за головними напрямами діяльності Головдержслужби.
5. Рада планує свою діяльність відповідно до завдань Головдержслужби, визначених:
- Законом України "Про державну службу" від 16.12.93 N 3723-XII;
- Концепцією адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів Європейського Союзу, схваленою Указом Президента України від 05.03.2004 N 278/2004;
- Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим Указом Президента України від 02.10.99 N 1272/99;
- Стратегією реформування системи державної служби в Україні, затвердженою Указом Президента України від 14.04.2000 N 599/2000;
- Комплексною програмою підготовки державних службовців, затвердженою Указом Президента України від 09.11.2000 N 1212/2000;
- Заходами щодо підвищення кваліфікації державних службовців органів державної влади, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.95 N 560;
- Положенням про роботу з кадрами в центральних і місцевих органах державної виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.09.95 N 747;
- Положенням про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і Положенням про єдиний порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.97 N 167;
- науковою програмою дослідження розвитку державної служби та вдосконалення кадрового забезпечення державного управління, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2001 N 953;
- планом заходів щодо удосконалення єдиної державної комп'ютерної системи "Кадри" на 2000 - 2004 роки, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.07.2000 N 279-р, та за пропозиціями центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, навчальних закладів, організацій та установ тощо.
ГОЛОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ
6. Головними напрямами діяльності Ради є:
- аналіз прогнозу та розробка рекомендацій щодо планування системи підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ і організацій (далі - система професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств);
- вдосконалення організаційного і нормативно-правового механізму функціонування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств;
- координація роботи з удосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств;
- розробка рекомендацій з питань ліцензування та акредитації освітньо-професійних та професійних програм навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- аналіз і розробка рекомендацій щодо проведення контролю за якістю підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- розгляд рекомендацій з підготовки, конкурсного відбору та підвищення кваліфікації професорсько-викладацьких кадрів, які забезпечують підготовку, підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств;
- аналіз ефективності інфраструктури, використання інтелектуального та управлінського потенціалу в системі державної служби;
- організація, координація та розширення наукових досліджень з проблем розвитку державної служби.
ФУНКЦІЇ РАДИ
7. У напрямі прогнозу та розробки рекомендацій щодо планування діяльності системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств:
- розгляд та розробка наукових засад у визначенні потреб підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців для державної служби;
- розгляд та надання рекомендацій з впровадження критеріїв визначення та заходів щодо упорядкування і вдосконалення мережі закладів системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств;
- визначення пріоритетних напрямів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для державної служби, у тому числі за рахунок міжнародної технічної допомоги.
8. У напрямі вдосконалення організаційного і нормативно-правового механізму функціонування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств:
- розгляд проектів концепцій та програм навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- розгляд рекомендацій щодо виконання законів, постанов і рішень органів виконавчої влади з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- розробка основних положень та рекомендацій щодо правил прийому на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки фахівців для державної служби;
- розгляд рекомендацій щодо складання професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців;
- визначення державних вимог до освітньо-професійних програм підготовки фахівців для державної служби та професійних програм підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- визначення рекомендацій щодо фінансування за індивідуальними нормативами заходів з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- розробка рекомендацій щодо основних положень державної атестації випускників навчальних закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств.
9. У напрямі вдосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств:
- розгляд рекомендацій про надання грифу Головдержслужби навчальній та методичній літературі з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та керівників державних підприємств;
- підготовка інформаційного матеріалу та рекомендацій для органів виконавчої влади з урахуванням передового досвіду роботи з проблем підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств, пропозицій щодо висвітлення їх у друкованому виданні Головдержслужби "Вісник державної служби України";
- розгляд та затвердження освітньо-професійних програм підготовки фахівців для державної служби, професійних програм підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;
- розгляд нормативних навчально-методичних документів, програм нормативних навчальних дисциплін, розробка рекомендацій щодо використання у навчальному процесі підручників, методичних посібників тощо;
- аналіз та розробка рекомендацій щодо набуття та використання передового вітчизняного та зарубіжного досвіду з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і керівників державних підприємств.
10. У напрямі ліцензування та акредитації освітньо-професійних та професійних програм і контролю за якістю підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств:
- розгляд матеріалів експертизи та інспектування навчальних закладів системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування і керівників державних підприємств;

................
Перейти до повного тексту