1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ГУ ДФС у м. Києві
Лист
10.06.16 № 12991 /10/26-15-40-04-36
Щодо використання марок акцизного податку при маркуванні виноробної продукції
Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві у відповідь на звернення "" щодо надання роз’яснення стосовно використання марок акцизного податку при маркуванні виноробної продукції повідомляє.
Маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів регулюється Податковим кодексом України (далі – Кодекс), Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі – Закон № 481) та постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1251 "Про затвердження Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів", яка набрала чинності з 1 січня 2011 року (далі – Постанова № 1251).
Статтею 215.3.1. Кодексу затверджено ставки акцизного податку для спирту етилового інших спиртових дистилятів алкогольних напоїв та пива. Законом України від 24.12.2015 року № 909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" внесено зміни до зазначеної статті, якими з першого березня 2016 року змінено ставки акцизного податку на всю виноробну продукцію окрім вина виноградного натурального.
Відповідно до статті 226.9 Кодексу немаркованими вважаються алкогольні напої з марками акцизного податку, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.

................
Перейти до повного тексту