- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГУ ДФС у Рівненській області
Лист
09.03.2016 № 573/10/17-00-15-02-10 |
Головним управлінням ДФС у Рівненській області розглянуто лист про надання роз’яснення:
1) щодо складання працівником підприємства авансового звіту на підставі електронної квитанції на оплату із своєї зарплатної картки послуг реєстратора державної реєстраційної служби за надання витягів та довідок
Разом із Звітом подаються документи (в оригіналі), що підтверджують вартість оплачених витрат, із зазначенням форми їх оплати (готівкою, чеком, платіжною карткою, безготівковим перерахунком).
Тобто, відповідно до поданого
Звіту суб’єкт господарювання повинен відшкодувати витрати, понесені працівником на господарські потреби підприємства або у відрядженні.
При цьому, питання відшкодування витрат, понесених працівником при придбанні товарів для підприємства, та інші питання правомірності використання власних готівкових коштів працівниками підприємства для вирішення виробничих (господарських) питань відносяться до майнових відносин між суб’єктом господарювання та працівником та регулюються
Цивільним кодексом України. Нормами
ПКУ та Положенням №637 не регулюються зазначені питання та не відносяться до компетенції контролюючих органів.
2) чи є залізничною товарно-транспортною накладною отримана електронною поштою електронна накладна, яка засвідчує факт доставки товару залізничним транспортом
Згідно з абзацом першим п. 44.1 ст.
44 ПКУ для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
................Перейти до повного тексту