1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.12.2015 № 430
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Офісу Генерального прокурора № 363 від 06.08.2020 )
Про організацію діяльності органів прокуратури України з особистого прийому, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації
З метою забезпечення належної організації діяльності органів прокуратури з особистого прийому, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру" ,
НАКАЗУЮ:
1. Першому заступнику та заступникам Генерального прокурора України, заступнику Генерального прокурора України - Головному військовому прокурору, заступнику Генерального прокурора України - керівнику Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівникам регіональних та місцевих прокуратур, структурних підрозділів апаратів забезпечити проведення особистого прийому громадян, розгляд звернень, доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні органів прокуратури, відповідно до вимог чинного законодавства та нормативних документів Генеральної прокуратури України.
1.1. Організацію роботи щодо особистого прийому громадян, розгляду звернень, доступу до публічної інформації в органах прокуратури покласти:
- у Генеральній прокуратурі України та регіональних прокуратурах - на підрозділи з організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів;
- у місцевих прокуратурах - на керівників прокуратур, їх перших заступників та заступників у межах повноважень.
1.2. Основними завданнями діяльності на цьому напрямі визначити забезпечення:
- організації та проведення особистого прийому громадян;
- об'єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень, перевірки викладених у них фактів, прийняття рішень відповідно до чинного законодавства;
- систематичного та оперативного оприлюднення інформації, що знаходиться у володінні органів прокуратури, у строки та порядку, встановленому законодавством;
- надання у визначеному порядку та строки інформації за запитами.
1.3. Надавати оцінку кожному факту необґрунтованого зволікання з розгляду звернень, порушення законодавства про доступ до публічної інформації, забезпечувати усунення встановлених недоліків і притягнення до відповідальності винних осіб.
1.4. Систематично вивчати стан роботи з прийому громадян, вирішення звернень і запитів, забезпечення доступу до публічної інформації, вживати заходів щодо удосконалення та підвищення ефективності діяльності органів прокуратури на цьому напрямі.
2. Управлінню організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів Генеральної прокуратури України, відповідним підрозділам регіональних прокуратур:

................
Перейти до повного тексту