- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ДФС у Івано-Франківській області
Роз’яснення
Щодо порядку реєстрації розрахункових операцій через РРО у разі відпуску товарів контрагентам по замовленню
Відповідно до п. 1 та п. 11 ст.
3 Закону суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані:
проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій;
проводити розрахункові операції через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Враховуючи викладене вище, розрахункові операції у разі проведення розрахунків за попередню (авансову) оплату за товар (послугу) проводяться через РРО з зазначенням у касовому чеку "передоплата товарів" або у разі проведенні розрахунків за відстроченим платежем повинні проводитись через РРО з використанням режиму попереднього програмування "погашення кредиту".
Остаточний розрахунок готівкою за відстроченим платежем має бути проведений через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Перейти до повного тексту