1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ГУ ДФС у м. Києві
Лист
05.11.2015 № 16841/10/26-15-15-03-11
Щодо оподаткування віднесення до складу витрат розповсюдження зразків товарів в рекламних цілях
Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві розглянуло звернення "" щодо оподаткування віднесення до складу витрат розповсюдження зразків товарів в рекламних цілях і в межах своїх повноважень повідомляє.
Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 розд. IІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
Методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про витрати підприємства та її розкриття в фінансовій звітності визначає Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затверджений наказом Мінфіну України від 31 грудня 1999 року № 318 зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 318).
Пунктом 19 Наказу № 318 встановлено, що витрати на збут включають витрати, пов'язані з реалізацією (збутом) продукції (товарів, робіт, послуг), зокрема, витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг).
Відповідно до пп. 3.8 п. 3 Методичних рекомендацій з формування складу витрат та порядку їх планування в торговельній діяльності, затверджених наказом Мінфіну України від 22 квітня 2002 року № 145 зі змінами та доповненнями, до витрат на проведення маркетингових заходів відноситься, зокрема, вартість зразків товарів (продукції), які передані безпосередньо покупцям або посередницьким організаціям відповідно до контрактів і угод безоплатно і які не підлягають поверненню.

................
Перейти до повного тексту