1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
17.06.2015 № 326
(з основної діяльності)
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку обліку та систематизації законодавства в органах і підрозділах ДСНС України
Відповідно до підпунктів 17, 18 пункту 11 Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 р. № 1040, та з метою забезпечення належної організації роботи з обліку та систематизації законодавства в органах і підрозділах ДСНС України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо порядку обліку та систематизації законодавства в органах і підрозділах ДСНС України (далі - Методичні рекомендації), що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова М. Чечоткін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС України
17.06.2015 № 326
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо порядку обліку та систематизації законодавства в органах і підрозділах ДСНС України
I. Загальні положення
1.1. Ці Методичні рекомендації розроблено з метою надання допомоги у веденні обліку та систематизації законодавства юридичним службам територіальних органів ДСНС України, підприємств, установ та організацій сфери її управління (далі - підприємства).
1.2. Систематизація законодавства - засіб реформування, упорядкування законодавства, зведення його до певної внутрішньоузгодженої системи. За допомогою систематизації усуваються недоліки, повтори, застарілі норми тощо. Це процес зведення актів законодавства до єдності шляхом внутрішньої та зовнішньої обробки їх змісту.
1.3. У своїй діяльності з систематизації законодавства підприємства керуються: Загальним положенням про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 р. № 1040, та цими Методичними рекомендаціями
1.4. Функції з ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів України, підтримання їх у контрольному стані, зберігання та збору інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях покладається на юридичні служби підприємств.
Виконання таких функцій повинно бути передбачено в посадових інструкціях працівників юридичних служб.
1.5. Для організації обліку та систематизації законодавства юридичні служби повинні забезпечуватися підприємствами законодавчими та іншими нормативно-правовими актами як в друкованому, так і в електронному вигляді.
1.6. Для належної роботи і підвищення кваліфікації працівників юридичних служб підприємства забезпечують їх довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою з правових питань, електронною системою інформаційно-правового забезпечення, а також доступом до інформаційних баз.
II. Облік актів законодавства
2.1. Облік актів законодавства здійснюється шляхом ведення:
журналу обліку актів законодавства України (додаток 1);
журналу обліку міжнародних договорів (додаток 2);
контрольних примірників актів законодавства України.
2.2. Ведення журналу обліку актів законодавства України здійснюється шляхом внесення інформації, у якій зазначаються номер, дата прийняття, дата надходження, вид, видавник, назва, джерело опублікування актів законодавства України в офіційних друкованих виданнях.
2.3. У журналі обліку міжнародних договорів зазначаються: номер, дата отримання, країна, вид, назва, дата підписання, дата ратифікації (затвердження, приєднання), дата набрання чинності, дата денонсації, дата втрати чинності, термін дії міжнародного договору, який обліковується.
III. Підтримання в контрольному стані актів законодавства
3.1. Контрольним примірником акта законодавства є примірник, у якому проставляються відмітки про всі зміни, доповнення, зупинення дії, поширення, продовження або збереження дії та про визнання акта (статті, пункту) таким, що втратив чинність, та зазначається інформація про вид, номер і дату прийняття, офіційне джерело опублікування акта, яким унесено зміни.
3.2. На першій сторінці контрольного примірника акта законодавства (збірника актів законодавства) робиться напис "Контрольний примірник".
3.3. Підтримання актів законодавства України у контрольному стані передбачає внесення до тексту акта змін і доповнень на підставі актів законодавства, якими ці зміни вносяться.
3.4. Технологія підтримання актів законодавства України в контрольному стані на паперових носіях здійснюється шляхом зазначення відомостей про внесені зміни, доповнення та іншу інформацію безпосередньо в тексті акта законодавства.
Під час внесення змін і доповнень до актів законодавства використовуються такі скорочення:
"втр. чин." - акт втратив чинність;
"ч. втр. чин." - акт частково втратив чинність;
"продов. до __ (на)" - дію акта продовжено;
"акт зуп." - дію акта зупинено;
"скас." - акт скасовано;
"пошир." - дію акта поширено;
"доп." - акт доповнено;
"нов. ред." - викладено в новій редакції;
"викл." - виключено пункт, статтю, абзац;
"зам. ел." - заміна слів, цифр;
"див. РКСУ" - дивись рішення Конституційного Суду України;
"ЗУ" - Закон України;
"ПВРУ" - Постанова Верховної Ради України;
"УПУ" - Указ Президента України;
"РПУ" - Розпорядження Президента України;
"ПКМУ" - постанова Кабінету Міністрів України;
"ДКМУ" - Декрет Кабінету Міністрів України;
"РКМУ" - розпорядження Кабінету Міністрів України;
"ППВСУ" - Постанова Пленуму Верховного Суду України;
"ВВРУ" - Відомості Верховної Ради України;

................
Перейти до повного тексту