- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Н А К А З
Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації нормативно-правових актів Держкоменергозбереження в Міністерстві юстиції України та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів
Відповідно до доручення Кабінету Міністрів України від 31.07.2003 р. N 42330 та наказу Міністерства юстиції від 25.11.2002 р.
N 102/5 "Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів", зареєстрованого в Мін'юсті 25.11.2002 р. за N 915/7203,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення державної реєстрації нормативно-правових актів Держкоменергозбереження в Міністерстві юстиції України та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (додається).
2. Скасувати підпункт 1.5 пункту 1 наказу Комітету від 06.04.2001 р. N 35 "Про удосконалення правової роботи" (із змінами, внесеними наказом від 22.10.2001 р. N 111).
3. Скасувати пункт 6 наказу Комітету від 26.10.2001 р. N 114 "Про порядок затвердження, обліку та реєстрації нормативних документів з енергозбереження".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Жовтянського В.А.
Голова Комітету | Ю.І.Шульга |
Додаток
до наказу
Держкоменергозбереження
01.09.2003 N 94
ПОРЯДОК
проведення державної реєстрації нормативно-правових актів Держкоменергозбереження в Міністерстві юстиції України та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до наказу Міністерства юстиції від 25.11.2002 р.
N 102/5 "Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів", зареєстрованого в Мін'юсті 25.11.2002 р. за N 915/7203.
1.2. Порядок встановлює процедуру подання до Міністерства юстиції України нормативно-правових актів Держкоменергозбереження, що підлягають державній реєстрації відповідно до чинного законодавства.
1.3. У цьому Порядку поняття "нормативно-правовий акт" вживається в такому значенні:
нормативно-правовий акт - офіційний письмовий документ, виданий Держкоменергозбереження у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, який спрямований на регулювання суспільних відносин, містить нормативні приписи (має неперсоніфікований характер, розрахований на багаторазове застосування і дія не вичерпується одноразовим виконанням).
2. Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію
2.1. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду, якщо в них є одна або більше норм, що:
- зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують існуючий організаційно-правовий механізм їх реалізації;
- мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для міністерств, інших органів виконавчої влади, органів державного управління та органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.
На державну реєстрацію подаються акти, що містять правові норми (правила поведінки), розраховані на невизначене коло осіб, підприємств, установ, організацій і неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому числі з грифами "Для службового користування", "Особливої важливості", "Цілком таємно", "Таємно" та іншими, а також прийняті в порядку експерименту.
2.2. На державну реєстрацію не подаються акти:
а) персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо);
б) дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми;
в) оперативного, організаційно-розпорядчого характеру (разові доручення) та з інших питань, які не мають нормативного характеру, а також ті, які містять індивідуально-конкретні приписи;
г) якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів;
ґ) спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади, органів державного управління та органів місцевого самоврядування, що не мають нових правових норм, а також внутрішньовідомчого характеру;
д) нормативно-технічного характеру (державні стандарти, будівельні норми і правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, форми звітності та інші).
Якщо в тексті правового акта містяться правові норми й індивідуально-конкретні приписи, він вважається нормативним і підлягає державній реєстрації.
2.3. Нормативно-правові акти розробляються структурними підрозділами Держкоменергозбереження. У день затвердження акта наказом усі документи передаються управлінню правового та нормативного забезпечення енергозбереження для подальшого подання акта на державну реєстрацію протягом 5 днів після його прийняття.
2.4. Нормативно-правовий акт, що подається на державну реєстрацію, має відповідати техніко-юридичним вимогам та мовним і термінологічним стандартам, узгоджуватися з раніше прийнятими актами, викладатися згідно з правописом та мати у верхньому правому кутку під номером акта і грифом затвердження вільне місце (6 х 10 см) для запису про державну реєстрацію нормативно-правового акта.
Разом з нормативно-правовим актом та супровідним листом до нього в Мін'юст подаються відомості про офіційне внутрішнє погодження нормативного акта із заінтересованими структурними підрозділами, у тому числі з управлінням правового та нормативного забезпечення енергозбереження.
Нормативно-правовий акт та додатки до нього повинні підписуватись на лицьовому боці останнього аркуша нормативно-правового акта та додатків керівником структурного підрозділу, що розробляв цей акт.
2.5. Нормативно-правові акти подаються на державну реєстрацію у 4-х примірниках: оригінал, три засвідчені в установленому законодавством порядку копії (з них дві українською мовою та одна копія в перекладі російською мовою) розпорядчого документа (наказу, розпорядження, рішення, постанови тощо), затвердженого ним нормативно-правового акта (положення, інструкції, порядку тощо) та додатків до нього.
................Перейти до повного тексту