1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
28.05.2015 № 1632
Про накладення штрафу на ПАТ "Київгаз" та необхідність усунення порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 28 травня 2015 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, акта планової перевірки Публічного акціонерного товариства "Київгаз" від 22 травня 2015 року № 80, проведеної з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2015 року № 85-р "Про надання дозволу на проведення перевірок Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", Плану заходів із здійснення державного контролю ліцензіатів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2015 рік, затвердженого наказом НКРЕКП від 28 листопада 2014 року № 7 (зі змінами), на підставі наказу НКРЕКП від 09 квітня 2015 року № 101 та посвідчення про проведення перевірки від 09 квітня 2015 року № 74 установлено, що ПАТ "Київгаз" (01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 4-б, код ЄДРПОУ 03346331, п/р 2600200117738 у ПАТ КБ "Хрещатик", МФО 300670, Голова правління - Горовий С.О., ліцензія серії АВ № 597375 на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом, ліцензія серії АВ № 597373 на право провадження господарської діяльності з розподілу природного, нафтового газу та газу (метану) вугільних родовищ) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу за регульованим тарифом, затверджені постановою НКРЕ від 13 січня 2010 року № 11 (далі - Ліцензійні умови з постачання), та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу природного газу, затверджені постановою НКРЕ від 13 січня 2010 року № 12 (далі - Ліцензійні умови з розподілу), а саме:
пункт 2.3 Ліцензійних умов з постачання в частині виконання в повному обсязі фінансових зобов'язань перед НАК "Нафтогаз України" за отримані обсяги природного газу та перед ПАТ "Укртрансгаз" за отримані послуги з транспортування магістральними трубопроводами природного газу у 2014 році відповідно до умов укладених договорів;
підпункт "г" підпункту 3.7.3 Ліцензійних умов з постачання та підпункт "в" підпункту 3.8.2 Ліцензійних умов з розподілу щодо опублікування в засобах масової інформації детальної інформації про розмір плати за виконання додаткових робіт, пов'язаних з упровадженням господарської діяльності з постачання газу та транспортування газу розподільними трубопроводами за 5 днів до введення їх в дію;
пункт 3.8 Ліцензійних умов з постачання та пункт 3.9 Ліцензійних умов з розподілу в частині дотримання вимог законодавства України, нормативно-технічних документів щодо якості надання послуг, а саме:
Типового договору на господарське відання складовими Єдиної газотранспортної системи України (між власниками та газотранспортними або газорозподільними підприємствами), затвердженого постановою НКРЕ від 07 березня 2013 року № 226 (далі - Типовий договір на господарське відання складовими ЄГС),
Типового договору на користування складовими Єдиної газотранспортної системи України (між власниками та газотранспортними або газорозподільними підприємствами), затвердженого постановою НКРЕ від 07 березня 2013 року № 227 (далі - Типовий договір на користування складовими ЄГС),
Типового договору на експлуатацію складових Єдиної газотранспортної системи України (між власниками та газотранспортними або газорозподільними підприємствами), затвердженого постановою НКРЕ від 07 березня 2013 року № 228 (далі - Типовий договір на експлуатацію складових ЄГС),
Типового договору на купівлю-продаж природного газу (між власниками та постачальниками природного газу), затвердженого постановою НКРЕ від 05 липня 2012 року № 849 (далі - Типовий договір на купівлю-продаж природного газу),
Типового договору про надання населенню послуг з газопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 938 (далі - Типовий договір про надання населенню послуг з газопостачання),
пункту 18 частини першої статті 1 Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу" (далі - Закон), пункту 4, абзацу одинадцятого пункту 32 та абзацу шостого пункту 33 Правил надання населенню послуг з газопостачання , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 1999 року № 2246 (далі - Правила надання населенню послуг), у частині надання послуг з газопостачання споживачеві на підставі договору, що укладається між ним та газопостачальним і газорозподільним підприємствами відповідно до типового договору, затвердженого у встановленому порядку, відкриття в уповноваженому банку поточного рахунку із спеціальним режимом використання для зарахування грошей за спожитий природний газ і зазначення його номеру у договорі, проведення періодичної повірки лічильників газу, їх технічного обслуговування та пов'язаного з такою повіркою ремонту за рахунок газорозподільного підприємства,
пункту 4 Типового договору на приєднання до газових мереж, затвердженого постановою НКРЕ від 31.01.2013 № 76 (далі - Типовий договір на приєднання), у частині передбачення стягнення додаткової оплати за надання послуг з пуску газу на об'єкті,
частини сьомої статті 30 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у частині чинності технічних умов до завершення будівництва об'єкта незалежно від зміни замовника,
пунктів 4.1 та 6.5.2 Порядку доступу та приєднання до Єдиної газотранспортної системи України , затвердженого постановою НКРЕ від 19 квітня 2012 року № 420 (далі - Порядок доступу), у частині здійснення газорозподільним підприємством розподілу газу газорозподільними мережами до об'єкта системи газопостачання (газоспоживання) за умови наявності виділених у встановленому порядку для об'єкта системи газопостачання (газоспоживання) обсягів природного газу та недотримання 15-денного строку погодження проектно-кошторисної документації на зовнішнє газопостачання,
пункту 5 Порядку проведення розрахунків за природний газ , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2008 року № 247 (далі - Порядок проведення розрахунків), у частині подання щомісяця до п'ятого числа до Комісії розрахунку нормативів перерахування коштів відповідно до затвердженого Комісією алгоритму розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки,
частин третьої та сьомої статті 18 Закону, пункту 1 Порядку проведення розрахунків , пунктів 2.3 і 2.6 Алгоритму розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання гарантованих постачальників природного газу , затвердженого постановою НКРЕ від 02 серпня 2012 року № 1000, у частині зарахування коштів за природний газ виключно на поточний рахунок із спеціальним режимом використання,
частини шостої статті 18 Закону, пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 26 березня 2008 року № 247 "Про вдосконалення порядку розрахунків за спожитий природний газ" у частині укладання у двомісячний строк після прийняття цієї постанови нових договорів (додаткових угод) з населенням і бюджетними установами із зазначенням відповідного поточного рахунка із спеціальним режимом використання для зарахування коштів, що надходять за спожитий природний газ виключно на такий рахунок,
абзацу шостого пункту 2.1 постанови НКРЕ від 29.05.2003 № 476 "Про затвердження Порядку відшкодування збитків, завданих споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальною або газотранспортною організацію Правил надання населенню послуг з газопостачання" у частині опублікування в засобах масової інформації даних про результати перевірки параметрів газу щодо величини тиску та якості газу,
пункту 4.1 Порядку формування інвестиційних програм газопостачальних, газорозподільних, газотранспортних та газозберігаючих підприємств , затвердженого постановою НКРЕ від 28 листопада 2011 року № 2255 (далі - Порядок формування ІП), у частині виконання інвестиційної програми 2014 року в повному обсязі,
частини п'ятої статті 16 Закону у частині надання звітів про виконання плану заходів, що забезпечують відокремлення та незалежність господарської, зокрема ліцензійної, діяльності від діяльності вертикально інтегрованої господарської організації,
пункту 4.3 Правил користування природним газом для юридичних осіб , затверджених постановою НКРЕ від 13 вересня 2012 року № 1181 (далі - Правила користування), у частині наявності договору на постачання природного газу з гарантованим постачальником,
постанови Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 938 "Про затвердження Типового договору про надання населенню послуг з газопостачання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 1999 року № 2246" у частині надання споживачеві послуг з газопостачання на підставі договору, що укладається ним відповідно до типового договору, затвердженого у встановленому порядку,
частин першої, другої, третьої, шостої статті 18 Закону у частині здійснення споживачами розрахунків за природний газ відповідно до умов договорів, укладених з гарантованими постачальниками природного газу;
підпункт 2.1.3 Ліцензійних умов з розподілу в частині провадження господарської діяльності з розподілу газу лише на затвердженій території;
та не виконало рішення НКРЕ, а саме постанови НКРЕ від 30 грудня 2013 року № 1812 і від 30 квітня 2014 року № 590 щодо виконання затверджених структур тарифів.
Відповідно до Законів України "Про засади функціонування ринку природного газу" та "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
................
Перейти до повного тексту