12.02.2015 № 80 |
Голова | І.О. Білоус |
Найменування стратегічної цілі | Найменування заходу (стратегічної ініціативи) | Строк виконання |
1. Підвищення рівня культури сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та позиціонування ДФС України як відкритого та готового до конструктивного діалогу з громадськістю та бізнесом органу | розширення участі представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства в процесі прийняття управлінських рішень | 2015 - 2018 роки |
систематизація роботи з майбутніми платниками | 2015 - 2018 роки | |
2. Формування інформаційного поля про діяльність ДФС України | пропаганда добровільної сплати податків, зборів, митних платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування | 2015 - 2018 роки |
впровадження ефективних інноваційних інструментів комунікації з громадянами та бізнесом | 2015 - 2018 роки | |
3. Неупереджене та справедливе застосування законодавства | удосконалення механізму застосування апеляційних процедур | 2015 - 2018 роки |
забезпечення єдиного підходу до застосування законодавства | 2015 - 2018 роки | |
4. Зменшення адміністративного навантаження на громадян та бізнес | спрощення форм декларацій та зменшення обсягу інформації, що подається платниками | 2015 - 2018 роки |
зменшення кількості платників податків та зборів і уникнення подвійного оподаткування | 2015 - 2018 роки | |
розроблення простих покрокових методичних рекомендацій заповнення декларацій для фізичних осіб, а також підприємств середнього та малого бізнесу | 2015 рік | |
розвиток взаємодії з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування щодо обміну інформацією про платників податків, зборів, митних платежів | 2015 - 2018 роки | |
5. Розроблення і впровадження ефективної моделі надання послуг громадянам та бізнесу | впровадження практики управління послугами для платників податків, зборів, митних платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування | 2015 - 2018 роки |
покращення обслуговування великих платників податків | 2015 - 2018 роки | |
6. Розвиток наявних і впровадження інноваційних електронних сервісів для громадян та бізнесу | впровадження нових та вдосконалення наявних електронних сервісів обслуговування | 2015 - 2018 роки |
7. Підвищення ефективності процедур митного контролю | впровадження системи попереднього інформування територіальних органів ДФС України перевізниками про переміщення вантажів | 2015 рік |
запровадження автоматизованого оперативного обміну інформацією з митними службами іноземних держав | 2015 - 2018 роки | |
розвиток митного пост-аудиту в рамках проведення ДФС перевірок | 2015 - 2018 роки | |
модернізація програмного забезпечення з метою створення єдиного інформаційного простору для всіх учасників процесу митного контролю та митного оформлення товарів | 2015 - 2016 роки | |
розвиток системи управління ризиками у сфері митного контролю | 2015 - 2018 роки | |
8. Реформування системи притягнення до відповідальності за порушення митних правил | реформування системи відповідальності за порушення митних правил | 2015 - 2018 роки |
9. Розвиток митної логістики | удосконалення структури митниць, мережі пунктів пропуску через державний кордон та їх облаштування | 2015 - 2018 роки |
10. Розвиток митної інфраструктури | організація та забезпечення спільного митного контролю в пунктах пропуску через державний кордон | 2015 - 2018 роки |
11. Підвищення ефективності методів протидії мінімізації сплати податків | впровадження системи контролю за трансфертним ціноутворенням | 2015 - 2016 роки |
забезпечення контролю за проведенням суб'єктами господарювання готівкових розрахунків | 2015 - 2018 роки | |
удосконалення системи декларування та адміністрування податків на доходи фізичних осіб | 2015 - 2018 роки | |
12. Посилення функції оцінки та управління ризиками як основи контролю за повнотою сплати податків, зборів та митних платежів | впровадження та удосконалення електронних методів проведення камеральних перевірок | 2015 - 2016 роки |
13. Посилення централізованої аналітичної функції | трансформація прогнозування доходів бюджету в координацію бюджетного процесу за доходами з урахуванням найкращих світових практик | 2015 - 2018 роки |
оптимізація методологічної складової процесу ведення митної статистики відповідно до міжнародних стандартів | 2015 - 2018 роки | |
14. Боротьба із злочинністю у митній сфері | удосконалення системи протидії контрабанді та запобігання порушенню митних правил | 2015 - 2018 роки |
15. Активна взаємодія з міжнародними організаціями, що провадять діяльність з питань протидії корупції | вивчення та впровадження провідного міжнародного досвіду щодо протидії корупції | 2015 - 2018 роки |
співпраця з міжнародними організаціями, що провадять діяльність з питань протидії корупції | 2015 - 2018 роки | |
16. Розроблення та впровадження комплексної системи протидії корупції у ДФС України | розроблення та реалізація антикорупційної програми ДФС України | 2015 - 2018 роки |
17. Підвищення ефективності управління персоналом у ДФС України | удосконалення методів комунікації між керівництвом та персоналом ДФС України | 2015 - 2018 роки |
18. Розвиток системи підвищення рівня професійної компетентності та системи безперервного навчання | створення умов для професійного зростання та розвитку працівників, їх безперервного навчання | 2015 - 2016 роки |
19. Забезпечення стратегічного управління організацією | щорічне оперативне планування в рамках виконання Стратегічного плану розвитку ДФС України на 2015 - 2018 роки | 2015 - 2018 роки |
комплексне поліпшення обліково-звітної складової діяльності ДФС України | 2015 - 2018 роки | |
20. Активне співробітництво з податковими та митними службами іноземних держав, міжнародними організаціями, а також застосування провідного міжнародного досвіду | імплементація податкового та митного законодавства відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами - членами, з іншої сторони | 2015 - 2017 роки |
активне вивчення та впровадження провідного міжнародного досвіду з питань оподаткування та митної справи | 2015 - 2018 роки | |
системна співпраця з податковими та митними службами іноземних держав, а також міжнародними організаціями, включаючи Внутрішньо-європейську організацію податкових адміністрацій (IOTA) та Всесвітню митну організацію (WCO) | 2015 - 2018 роки | |
21. Проведення регулярної оцінки ефективності роботи структурних підрозділів ДФС України та її територіальних органів, формування системи управління якістю їх роботи | розроблення методики та формування системи операційних показників для структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів ДФС України | 2015 - 2016 роки |
розроблення та впровадження системи оцінювання рівня виконавської дисципліни в ДФС України та її територіальних органах | 2015 - 2018 роки | |
впровадження найкращих практик внутрішнього аудиту | 2015 - 2018 роки | |
впровадження регулярного незалежного аудиту інформаційно-телекомунікаційних систем та інформаційної безпеки | 2015 - 2018 роки | |
22. Оптимізація організаційної структури ДФС | реструктуризація територіальних органів ДФС України | 2015 - 2018 роки |
23. Забезпечення комплексної автоматизації ключових процесів у ДФС України | розроблення плану автоматизації та централізованої архітектури інформаційно-телекомунікаційних систем | 2016 - 2018 роки |
покращення якості даних та звітності | 2016 - 2018 роки | |
інтеграція інформаційно-телекомунікаційних систем, запровадження принципу "єдиного погляду" на платника податків, зборів, митних платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування | 2016 рік | |
24. Побудова сучасної та динамічної IT-функції | запровадження ефективного процесу управління інформаційними технологіями | 2016 - 2018 роки |
максимальна централізація IT-функції | 2016 рік | |
25. Забезпечення високого рівня продуктивності, надійності та безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем | запровадження ефективної комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах | 2015 - 2018 роки |
№ з/п | Найменування заходу (стратегічної ініціативи) | Зміст заходу | Відповідальний структурний підрозділ ДФС України | Строк виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. Підвищення рівня культури сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та позиціонування ДФС України як відкритого та готового до конструктивного діалогу з громадськістю та бізнесом органу | ||||
1.1 | Розширення участі представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства в процесі прийняття управлінських рішень | Залучення інститутів громадянського суспільства та бізнесу до формування законодавчих ініціатив | Департамент комунікацій | Протягом року |
1.2 | Систематизація роботи з майбутніми платниками | Роз'яснення необхідності і переваг добровільної сплати податків | Департамент комунікацій | Протягом року |
2. Формування інформаційного поля про діяльність ДФС України | ||||
2.1 | Пропаганда добровільної сплати податків, зборів, митних платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування |
Розроблення та реалізація інформаційно-роз'яснювальної кампанії з популяризації добровільного дотримання законодавства, зокрема: формулювання ключових тез, що містять основні аспекти, і їх популяризація; регулярне інформування громадськості про зміни податкового та митного законодавства; інформування суспільства про ефективність адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів; інформування громадськості про законодавчі зміни шляхом проведення семінарів, тренінгів для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, представників малого та середнього бізнесу |
Департамент комунікацій | Протягом року |
2.2 | Впровадження ефективних інноваційних інструментів комунікацій з громадянами та бізнесом |
Впровадження практики удосконалення системи комунікації з громадянами та бізнесом, спрямованої на формування сприйняття ДФС України як відкритого, готового до конструктивного діалогу з громадськістю та бізнесом відомства, на постійній основі, включаючи: інформування громадськості про діяльність ДФС України шляхом: проведення прес-конференцій, брифінгів та інших офіційних заходів за участі представників ЗМІ з актуальних питань податкової та митної політики та діяльності ДФС України; інформування громадськості за допомогою ЗМІ про результати діяльності, ініціативи, пропозиції і плани роботи ДФС України з урахуванням єдиної інформаційної політики органів ДФС всіх рівнів; забезпечення ефективного моніторингу інформаційного простору для вивчення гострих і проблемних тем, оперативного вирішення конфліктних ситуацій, усунення виявлених у роботі ДФС України недоліків, оперативне реагування на критичні публікації в ЗМІ |
Департамент комунікацій | Протягом року |
3. Неупереджене та справедливе застосування законодавства | ||||
3.1 | Удосконалення механізму застосування апеляційних процедур | Проведення апеляційної роботи фахівцями з працівників підрозділів розгляду скарг за окремими податками та зборами. Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців підрозділів апеляції шляхом проведення курсів підвищення кваліфікації |
Департамент правової роботи Департамент податкового та митного аудиту Департамент персоналу |
Протягом року |
3.2 | Забезпечення єдиного підходу до застосування законодавства |
Аналіз кількості звернень платників податків до контролюючих органів за отриманням безоплатних консультації з питань практичного використання окремих норм податкового та митного законодавства для визначення проблемних питань, які стосуються значної кількості платників податків або значної суми податкових зобов'язань. У разі необхідності підготовка узагальнюючих податкових консультацій за кожним податком в розрізі певних тематик |
Департамент методологічної роботи з питань оподаткування Департамент реєстрації платників та електронних сервісів Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент доходів і зборів з фізичних осіб Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Департамент податкового та митного аудиту Департамент погашення заборгованостей Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент розвитку митної справи |
Протягом року |
4. Зменшення адміністративного навантаження на громадян та бізнес | ||||
4.1 | Спрощення форм декларацій та зменшення обсягу інформації, що подається платниками | Підготовка відповідного проекту наказу Мінфіну |
Департамент методологічної роботи з питань оподаткування Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом року |
4.2 | Зменшення кількості платників податків та зборів і уникнення подвійного оподаткування | Підготовка проектів законів щодо внесення змін до порядку справляння екологічного податку та збору за спеціальне використання води в частині зменшення кількості платників шляхом визнання платниками екологічного податку за всі види енергоносіїв податкових агентів, а платниками збору за спеціальне використання води - первинних водокористувачів | Департамент оподаткування юридичних осіб | Протягом року |
4.3 | Розроблення простих покрокових методичних рекомендацій заповнення декларацій для фізичних осіб, а також підприємств середнього та малого бізнесу | Розробка простих покрокових методичних рекомендацій заповнення податкової звітності для використання в роботі працівниками органів ДФС |
Департамент методологічної роботи з питань оподаткування Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом року |
4.4 | Розвиток взаємодії з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування щодо обміну інформацією про платників податків, зборів, митних платежів | Здійснення заходів щодо взаємодії з центральними органами виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва |
Департамент реєстрації платників та електронних сервісів Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент доходів і зборів з фізичних осіб |
Протягом року |
5. Розроблення і впровадження ефективної моделі надання послуг громадянам та бізнесу | ||||
5.1 | Впровадження практики управління послугами для платників податків, зборів, митних платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування |
Забезпечення впровадження практики щорічного системного застосування аналізу очікувань платника в рамках існуючого і очікуваного набору послуг з подальшим оновленням набору послуг і внесення необхідних коригувань: проведення анкетування платників, що відвідують ЦОП, а також клієнтів митниць щодо якості обслуговування |
Департамент реєстрації платників та електронних сервісів | II - III квартал |
формування реєстру / переліку недоліків, виявлених під час перевірок / внутрішнього аудиту ЦОП та митниць щодо якості надання адміністративних послуг | Департамент реєстрації платників та електронних сервісів | III квартал | ||
аналіз результатів анкетування та реєстру/переліку недоліків, виявлених під час перевірок/внутрішнього аудиту ЦОП та митниць щодо якості надання адміністративних послуг | Департамент реєстрації платників та електронних сервісів | IV квартал | ||
внесення змін до організаційно-розпорядчих актів, що регламентують стандарти обслуговування платників (картки) | Департамент реєстрації платників та електронних сервісів | IV квартал | ||
5.2 | Покращення обслуговування великих платників податків | Вивчення світового досвіду щодо надання сервісу для великих платників | Центральний офіс | Протягом року |
Ефективний менеджмент адміністрування податків | Центральний офіс | Протягом року | ||
Сприяння переводу до категорії сумлінні платники, забезпечення належного рівня сервісу під час супроводження, просвітницька робота, мінімальне втручання, оновлення та покращення технологій, які спрямовані на лібералізацію відносин з сумлінними платниками | Центральний офіс | Протягом року | ||
Проведення заходів, направлених на упередження та руйнування схем ухилення від оподаткування, з метою залучення до оподаткування коштів з тіньового сектору економіки | Центральний офіс | Протягом року | ||
6. Розвиток наявних і впровадження інноваційних електронних сервісів для громадян та бізнесу | ||||
6.1 | Впровадження нових та вдосконалення наявних електронних сервісів обслуговування |
Впровадження електронних сервісів в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, зокрема: - формування відповіді платникам ПДВ по надісланим запитам про суму податку, на яку він має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на дату та час отримання ДФС запиту |
Департамент розвитку IT Департамент реєстрації платників та електронних сервісів |
1 півріччя |
7. Підвищення ефективності процедур митного контролю | ||||
7.1 | Впровадження системи попереднього інформування територіальних органів ДФС перевізниками про переміщення вантажів | Продовження роботи по взаємодії з операторами, які володіють інформацією про вантаж (адміністрації портів, аеропортів, перевізники, транспортно-експедиційні компанії тощо) |
Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент розвитку IT Департамент розвитку митної справи |
Грудень |
7.2 | Запровадження автоматизованого оперативного обміну інформацією з митними службами іноземних держав | Координація робіт з трансформації існуючих національних транзитних даних (існуючі IT-системи) до структури NCTS в контексті приєднання до Конвенції про спільну транзитну процедуру та імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державними-членами, з іншої сторони |
Департамент розвитку митної справи Департамент міжнародних зв'язків Департамент розвитку IT Департамент організації митного контролю та оформлення |
Протягом року |
7.3 | Розвиток митного пост-аудиту в рамках проведення ДФС перевірок |
Аналіз поточного стану митного пост-аудиту Удосконалення процедури відбору об'єктів пост-аудит |
Департамент податкового та митного аудиту | Протягом року |
7.4 | Модернізація програмного забезпечення з метою створення єдиного інформаційного простору для всіх учасників процесу митного контролю та митного оформлення товарів | Створення Концепції розробки Єдиної автоматизованої системи митного оформлення та контролю |
Департамент розвитку митної справи Департамент розвитку IT |
Березень |
Розробка технічного завдання на доопрацювання АСМО "Інспектор-2006" з урахуванням виконання завдань, визначених у пункті 114 Плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співробітництвом з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014 - 2017 роки , затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 847-р |
Департамент розвитку митної справи | Протягом року | ||
7.5 | Розвиток системи управління ризиками у сфері митного контролю | Розробка/доповнення профілів ризику з використанням даних "Податкового блоку" |
Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент розвитку IT |
Червень |
Розробка профілів ризику з використанням попередньої інформації про товари та транспортні засоби, що надходить від митних органів іноземних держав, у разі налагодження такого обміну з певною країною (країнами) |
Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент розвитку IT |
Грудень | ||
Підготовка змін до АСАУР для врахування спрощень митних процедур для сумлінних учасників ЗЕД ("уповноважений економічний оператор" та ін.), у разі впровадження |
Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Департамент розвитку IT |
Грудень | ||
Дослідження програмно-інформаційних комплексів ДФС щодо наявної інформації, яка надходить від інших контролюючих органів України, з метою оцінки можливості її використання в АСАУР |
Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент розвитку митної справи Департамент розвитку IT |
Грудень | ||
8. Реформування системи притягнення до відповідальності за порушення митних правил | ||||
8.1 | Реформування системи відповідальності за порушення митних правил | Аналіз постанов суду в справах про порушення митних правил | Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням | Грудень |
Огляд практики застосування компромісу в справах про порушення митних правил | Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням | Грудень | ||
9. Розвиток митної логістики | ||||
9.1 | Удосконалення структури митниць, мережі пунктів пропуску через державний кордон та їх облаштування | Аналіз поточного стану і визначення проблемних питань функціонування пунктів пропуску через державний кордон | Департамент розвитку митної справи | Грудень |
10. Розвиток митної інфраструктури | ||||
10.1 | Організація та забезпечення спільного митного контролю в пунктах пропуску через державний кордон |
Визначення пунктів пропуску, де проведення спільного митного контролю можливе і доцільне. Вдосконалення процедур спільного контролю в раніше визначених пунктах пропуску |
Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент міжнародних зв'язків Департамент розвитку митної справи |
Грудень |
11. Підвищення ефективності методів протидії мінімізації сплати податків | ||||
11.1. | Впровадження системи контролю за трансфертним ціноутворенням | Відбір платників податків для проведення перевірок контрольованих операцій на підставі ризиків трансфертного ціноутворення | Департамент податкового та митного аудиту | Протягом року |
Проведення комплексного навчання посадових осіб, які здійснюють податковий контроль за трансфертним ціноутворенням | Департамент персоналу | Протягом року | ||
11.2 | Забезпечення контролю за проведенням суб'єктами господарювання готівкових розрахунків | Контроль за виконанням суб'єктам господарювання, які здійснюють розрахункові операції вимог прикінцевих положень до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" ( 265/95-ВР ), а саме дозволу використання до 01.01.2016 електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 01.01.2015, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв'язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам'яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів | Департамент податкового та митного аудиту | Протягом року |
11.3 | Удосконалення системи декларування та адміністрування податків та доходи фізичних осіб | Впровадження нових інструментів контролю, зокрема, визначення доходу, виходячи з понесених витрат або наявних активів | Департамент доходів і зборів з фізичних осіб | Протягом року |
12. Посилення функції оцінки та управління ризиками як основи контролю за повнотою сплати податків, зборів та митних платежів | ||||
12.1 | Впровадження та удосконалення електронних методів проведення камеральних перевірок |
Підготовка заявки на створення програмного забезпечення для автоматизованого виконання процесів камеральної електронної перевірки податкової звітності. Участь у впровадженні та удосконаленні методів проведення електронних камеральних перевірок |
Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент доходів і зборів з фізичних осіб Департамент контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Департамент розвитку IT |
Протягом року |
Розробка програмного забезпечення для проведення камеральних перевірок | Департамент розвитку IT | Протягом року | ||
13. Посилення централізованої аналітичної функції | ||||
13.1 | Трансформація прогнозування доходів бюджету в координацію бюджетного процесу за доходами з урахуванням найкращих світових практик |
Удосконалення комплексної системи прогнозування та аналізу закріплених за ДФС податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, зокрема: - удосконалення затверджених ДФС методик прогнозування закріплених платежів; - здійснення розрахунків прогнозу надходжень основних платежів за допомогою програмного забезпечення; - супроводження НДР "Методи прогнозування доходів бюджету: зарубіжний досвід та можливість його адаптації в Україні та в роботі Державної фіскальної служби", вивчення та адаптація її результатів в роботі ДФС |
Координаційно-моніторинговий департамент | Протягом року |
13.2 | Оптимізація методологічної складової процесу ведення митної статистики відповідно до міжнародних стандартів | Розробка та затвердження наказу ДФС "Про затвердження форм та Порядку складання форм звітності за напрямом митної статистики" | Координаційно-моніторинговий департамент | I півріччя |
Розробка та затвердження наказу ДФС "Про затвердження алгоритму формування даних митної статистики зовнішньої торгівлі товарами" | Протягом року | |||
14. Боротьба із злочинністю у митній сфері | ||||
14.1 | Удосконалення системи протидії контрабанді та запобігання порушенню митних правил |
Здійснення аналітично-пошукової роботи, спрямованої на виявлення способів і механізмів незаконного переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України. Здійснення он-лайн моніторингу найбільш ризикових зовнішньоекономічних операцій, митне оформлення яких здійснюється митницями. Підготовка аналітичних матеріалів щодо зовнішньоекономічних операцій з товарами та транспортними засобами, виявлених тенденцій, областей ризику. Здійснення аналізу зовнішньоекономічних операцій та товаропотоків з метою виявлення чинників, які негативно впливають на стан дотримання законодавства України з питань державної митної справи |
Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням | Протягом року |
15. Активна взаємодія з міжнародними організаціями, що провадять діяльність з питань протидії корупції | ||||
15.1 | Вивчення та впровадження провідного міжнародного досвіду щодо протидії корупції |
Побудова систему постійного вивчення та впровадження провідного міжнародного досвіду протидії корупції, включаючи: постійний аналіз і вивчення провідного досвіду; впровадження передових практик; аналіз отриманих результатів |
Головне управління власної безпеки | Протягом року |
15.2 | Співпраця з міжнародними організаціями, що провадять діяльність з питань протидії корупції | Визначення переліку запитань і сфер, вивчення і отримання консультацій з яких є стратегічно важливим для ДФС України. Проведення аналізу для визначення переліку міжнародних організацій, що займаються питаннями протидії корупції, вивчення вимог та умов для можливої взаємодії з ними. Розроблення плану дій щодо організації активної взаємодії з певними міжнародними організаціями | Головне управління власної безпеки | Протягом року |
16. Розроблення та впровадження комплексної системи протидії корупції у ДФС України | ||||
16.1 | Розроблення та реалізація антикорупційної програми ДФС України на 2015 рік | Розроблення антикорупційної програми ДФС України на 2015 рік | Головне управління власної безпеки | Січень |
17. Підвищення ефективності управління персоналом у ДФС України | ||||
17.1 | Удосконалення методів комунікації між керівництвом та персоналом ДФС України | Запровадження комплексної системи захисту інформації для програмного продукту "Особистий кабінет працівника" |
Департамент охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації Департамент фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку |
Протягом року |
Введення в дослідну експлуатацію програмного продукту "Особистий кабінет працівника" на базі обраного структурного підрозділу ДФС України | Департамент фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку | Протягом року (після запровадження КСЗІ та за умови функціонування централізованого обліку кадрів на базі програмного комплексу "ДПС ПРО") | ||
Налагодження централізованого бухгалтерського та кадрового обліку в митницях ДФС України на базі програмного комплексу "ДПС ПРО" |
Департамент фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку Департамент персоналу |
Протягом року | ||
18. Розвиток системи підвищення рівня професійної компетентності та системи безперервного навчання | ||||
18.1 | Створення умов для професійного зростання та розвитку працівників, їх безперервного навчання | Підготовка проекту Положення про навчально-науковий портал ДФС України | Департамент персоналу | Грудень |
Розробка структури навчально-наукового порталу ДФС України |
Департамент персоналу Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення |
Грудень | ||
19. Забезпечення стратегічного управління організацією | ||||
19.1 |
Щорічне оперативне планування в рамках виконання Стратегічного плану розвитку ДФС України на 2015 - 2018 роки |
Впровадження практики щорічного оперативного планування в рамках реалізації Стратегічного плану | Організаційно-розпорядчий департамент | Протягом року |
19.2 | Комплексне поліпшення обліково-звітної складової діяльності ДФС України | Розробка проекту наказу Мінфіну щодо порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів | Координаційно-моніторинговий департамент | 1 півріччя |
20. Активне співробітництво з податковими та митними службами іноземних держав, міжнародними організаціями, а також застосування провідного міжнародного досвіду | ||||
20.1 | Імплементація податкового та митного законодавства відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами - членами, з іншої сторони | Внесення змін до податкового та митного законодавства |
Департамент оподаткування юридичних осіб Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Департамент організації митного контролю та оформлення Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Департамент розвитку митної справи Департамент методологічної роботи з питань оподаткування Департамент міжнародних зв'язків |
Грудень |
20.2 | Активне вивчення та впровадження провідного міжнародного досвіду з питань оподаткування та митної справи | Організація заходів з вивчення міжнародного досвіду для фахівців ДФС на підставі аналізу нагальних потреб | Департамент міжнародних зв'язків | Протягом року |
20.3 | Системна співпраця з податковими та митними службами іноземних держав, а також міжнародними організаціями, включаючи Внутрішньо-європейську організацію податкових адміністрацій (ІОТА) та Всесвітню митну організацію (WCO) | Організація двосторонніх контактів/зустрічей з представниками податкових та митних органів іноземних держав, участь в роботі міжнародних організацій в податковій та митній сферах | Департамент міжнародних зв'язків | Протягом року |
21. Проведення регулярної оцінки ефективності роботи структурних підрозділів ДФС та територіальних органів ДФС, формування системи управління якістю їх роботи | ||||
21.1 | Розроблення методики та формування системи операційних показників для структурних підрозділів центрального апарату та територіальних органів ДФС | Розробка засад та методології визначення операційних показників | Координаційно-моніторинговий департамент | Листопад |
Визначення переліку операційних показників | Грудень |