- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про внесення змін до Положення про Секретаріат Аудиторської палати України
Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.1993 р.
№ 3125-XII (зі змінами й доповненнями), Статутом Аудиторської палати України та Регламентом Аудиторської палати України, з метою організаційного забезпечення роботи Аудиторська палата України
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про Секретаріат Аудиторської палати України, затвердженого рішенням Аудиторської палати України від 25.03.2010 р. № 212/5, виклавши його в новій редакції, яка додається.
2. Секретаріату Аудиторської палати України забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова АПУ |
І.І. Нестеренко |
Додаток
до рішення Аудиторської палати України
26.03.2015 № 309/6
ПОЛОЖЕННЯ
про Секретаріат Аудиторської палати України
1. Загальні положення
1.1. Положення про Секретаріат Аудиторської палати України (далі - Положення) розроблене відповідно до
Закону України "Про аудиторську діяльність" , Статуту Аудиторської палати України та Регламенту Аудиторської палати України (далі - АПУ).
1.2. Положення визначає правовий статус, основні завдання, структуру, повноваження, організацію роботи та склад Секретаріату АПУ (далі - Секретаріат).
2. Правовий статус Секретаріату
2.1. Секретаріат є структурним підрозділом АПУ, створеним для ведення поточних справ АПУ, підпорядковується Голові АПУ та підзвітний АПУ, виконує організаційну, правову, інформаційно-довідкову та матеріально-технічну роботу із забезпечення діяльності АПУ, її профільних комісій, структурних підрозділів, інших дорадчих органів та членів АПУ під час виконання ними своїх повноважень, визначених
Законом України "Про аудиторську діяльність" , Статутом Аудиторської палати України та Регламентом Аудиторської палати України.
2.2. Секретаріат у своїй роботі керується
Конституцією і законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими в порядку, встановленому законодавством України, Статутом АПУ, Регламентом АПУ, цим Положенням, іншими нормативними актами та рішеннями АПУ, розпорядженнями та дорученнями Голови АПУ.
2.3. АПУ здійснює контроль за діяльністю Секретаріату АПУ, а також виконання ним своїх функцій відповідно до цього Положення. Поточний контроль за діяльністю Секретаріату АПУ виконує Голова АПУ.
2.4. Керівництво Секретаріатом та організацію його роботи здійснює Завідувач Секретаріату. Питання господарського та фінансового забезпечення діяльності АПУ попередньо узгоджуються з Головою АПУ.
2.5. Положення про Секретаріат, штатний розпис працівників, кошторис надходжень і витрат АПУ затверджується рішенням АПУ.
2.6. Службові обов’язки працівників АПУ визначаються Правилами внутрішнього трудового розпорядку та посадовими інструкціями. Посадові інструкції працівників АПУ погоджуються завідувачем Секретаріату та затверджуються Головою АПУ.
2.7. Для виконання покладених на АПУ функцій до виконання окремих робіт і завдань Секретаріату можуть залучатися відповідні спеціалісти в межах затвердженого АПУ кошторису надходжень і витрат АПУ.
3. Основні завдання Секретаріату
3.1. Основними завданнями Секретаріату є:
3.1.1. створення належних умов для роботи АПУ, її профільних комісій, структурних підрозділів, інших дорадчих органів АПУ та членів АПУ під час виконання ними своїх повноважень;
3.1.2. організаційне забезпечення сертифікації аудиторів та ведення Реєстру аудиторських фірм та аудиторів;
3.1.3. забезпечення єдиної системи діловодства в АПУ та належної роботи з документами, облік і контроль за їх проходженням та виконанням;
3.1.4. ведення планової, облікової та фінансово-економічної роботи, забезпечення обчислення та своєчасної сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та додержання податкового законодавства;
3.1.5. фінансове, матеріально-технічне та господарсько-побутове забезпечення діяльності АПУ, а також ефективне використання і збереження майна, коштів та інших матеріальних цінностей АПУ;
3.1.6. інформування громадськості про діяльність АПУ;
3.1.7. виконання рішень та доручень АПУ, Голови АПУ.
4. Структура Секретаріату
4.1. Структура Секретаріату затверджується рішенням АПУ за поданням Голови АПУ.
4.2. Структура Секретаріату має забезпечувати виконання покладених на Секретаріат основних функцій та завдань і складається з наступних підрозділів:
4.2.1. керівництво Секретаріатом;
4.2.2. підрозділ організаційно-інформаційного забезпечення роботи АПУ, комісій АПУ;
4.2.3. підрозділ правового забезпечення роботи АПУ;
4.2.4. підрозділ забезпечення ведення Реєстру аудиторських фірм та аудиторів;
4.2.5. підрозділ організаційного забезпечення роботи Комісії АПУ з сертифікації та освіти аудиторів;
4.2.6. підрозділ прийому і аналітичного опрацювання звітів аудиторських фірм та аудиторів;
4.2.7. підрозділ обліково-фінансового забезпечення (бухгалтерія);
4.2.8. підрозділ матеріально-технічного і господарського забезпечення.
4.3. Штатний розпис Секретаріату формується відповідно до структури Секретаріату.
5. Основні функції Секретаріату
5.1. Відповідно до основних завдань, визначених цим Положенням, Секретаріат:
5.1.1. здійснює довідково-інформаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи АПУ, її профільних комісій, структурних підрозділів, інших дорадчих органів АПУ, створює належні умови та сприяє ефективному виконанню членами АПУ покладених на них повноважень;
5.1.2. забезпечує відповідно до Регламенту АПУ організаційну підготовку і проведення засідань АПУ, її профільних комісій та інших дорадчих органів АПУ, веде протоколи засідань АПУ та її профільних комісій;
5.1.3. забезпечує ведення єдиної системи діловодства в АПУ та збереження документів АПУ, її профільних комісій та структурних підрозділів;
................Перейти до повного тексту