1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.02.2015 № 60
Про бюджетну політику Міністерства оборони України на 2015 рік
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства оборони № 44 від 27.01.2016 )
Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" для Міністерства оборони України передбачено 40231,0 мільйон гривень, у тому числі 39411,5 мільйона гривень за загальним фондом і 819,5 мільйона гривень - за спеціальним фондом.
З метою організації виконання Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" і забезпечення виконання поставлених перед Збройними Силами України завдань, ефективного та економного використання бюджетних коштів, своєчасної виплати військовослужбовцям і працівникам належних видів грошового забезпечення та заробітної плати, оптимізації витрат на відрядження та нагородження особового складу
НАКАЗУЮ:
1. Першому заступнику Міністра оборони України, заступникам Міністра оборони України, заступнику Міністра оборони України з питань європейської інтеграції, заступнику Міністра оборони України - керівнику апарату, начальнику Генерального штабу - Головнокомандувачу Збройних Сил України, командувачам видів Збройних Сил України, командувачу високомобільних десантних військ Збройних Сил України та командувачам оперативних командувань, керівникам структурних підрозділів Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України, начальнику Головного управління оперативного забезпечення Збройних Сил України, начальнику Озброєння Збройних Сил України, начальнику Тилу Збройних Сил України, начальнику Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, командирам з'єднань, військових частин (начальникам, керівникам установ та організацій):
привести у відповідність до обсягів асигнувань, затверджених у зведеному кошторисі Міністерства оборони України на 2015 рік і помісячному розписі асигнувань за загальним фондом, плани підготовки військ, поточного ремонту, капітального будівництва, міжнародних та організаційних заходів, зборів тощо;
брати бюджетні зобов'язання та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами, ураховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, та за умови їх відповідності паспортам бюджетних програм. При цьому забезпечити ефективне і своєчасне використання асигнувань відповідно до затвердженого помісячного розпису;
забезпечити дотримання норм трудового законодавства, вимог нормативно-правових актів, що регулюють питання оплати праці працівників та соціально-трудових відносин;
забезпечити організацію ведення обліку робочого часу для ефективного використання фонду оплати праці (унесення до табелів обліку робочого часу достовірної інформації);
забезпечити контроль за дотриманням штатно-тарифної дисципліни для запобігання випадкам незаконної виплати заробітної плати працівникам;
забезпечити мінімізацію витрат на службові відрядження як по території України, так і за кордон шляхом зменшення кількості осіб, які вибувають у відрядження, строків перебування у відрядженнях, витрат на оплату проїзду, наймання житла та інших витрат, пов'язаних з відрядженням (крім випадків, коли відшкодування витрат на відрядження за кордон здійснюється в повному обсязі за рахунок сторони, що приймає, або за рахунок коштів спеціального фонду кошторису бюджетних установ, отриманих на цю мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески). Службові відрядження за кордон (поїздки делегацій та осіб, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також Головою Верховної Ради України, Прем'єр-міністром України, Першим віце-прем'єр-міністром України, Віце-прем'єр-міністром України згідно з розподілом функціональних повноважень, Главою Адміністрації Президента України, Міністром закордонних справ України та Міністром оборони України) у разі їх нагальної потреби здійснювати в межах видатків, передбачених у кошторисі Міністерства оборони України, у тому числі для участі в діяльності міжнародних організацій, членом яких є Україна відповідно до міжнародних договорів;
максимально обмежити проведення виїзних зборів, конференцій, семінарів та нарад, направлення військовослужбовців та працівників у службові відрядження здійснювати лише у виняткових випадках у межах бюджетних призначень, передбачених кошторисом, та за наявності відкритих асигнувань, при цьому оплату витрат на відрядження забезпечує сторона, що планує відповідні заходи;
закупівлю товарів, робіт і послуг для потреб Збройних Сил України проводити відповідно до вимог Законів України "Про здійснення державних закупівель" та "Про державне оборонне замовлення", максимально обмежувати застосування неконкурентних процедур закупівель та забезпечувати їх прозорість;
під час укладання договорів (контрактів) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг обов'язково передбачати застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання ними зобов'язань, узятих за договорами (контрактами);
під час визначення очікуваної вартості предметів закупівлі здійснювати ретельний ціновий моніторинг;
після отримання кошторисів за напрямами діяльності забезпечувати своєчасне погодження та подання пропозицій до річного плану закупівель товарів, робіт і послуг на 2015 рік;
не допускати випадків укладання додаткових угод щодо відтермінування строку виконання договірних зобов'язань постачальниками товарів (виконавцями робіт, надавачами послуг);
закупівлю товарів, робіт і послуг, які відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" не потребують проведення процедур закупівель, здійснювати за найбільш економічно вигідними цінами на підставі результатів цінового моніторингу з використанням усіх існуючих джерел інформації (від безпосередніх виробників, з мережі Інтернет, друкованих видань та офіційних сайтів органів державної влади тощо);
здійснювати оплату тільки за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги. У виняткових випадках дозволяється здійснювати попередню оплату відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань закупівель за державні кошти і з обов'язковим обґрунтуванням необхідності авансування;
здійснювати протягом року контроль за своєчасним і повним виконанням договірних зобов'язань постачальниками товарів (виконавцями робіт, надавачами послуг), у разі проведення розрахунків на умовах авансування забезпечувати своєчасне витребування від суб'єктів господарювання належним чином оформлених підтвердних документів для недопущення переростання поточної дебіторської заборгованості в прострочену;
забезпечувати погашення дебіторської та кредиторської заборгованості, особливо простроченої та заборгованості минулих років, у тому числі шляхом списання в установленому законодавством порядку заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка є безнадійною до стягнення;
не допускати перегляду цін, якщо їх рівень перевищує середньоринкові ціни та постачальниками товарів (виконавцями робіт, надавачами послуг) не надано розрахунково-калькуляційних матеріалів із обґрунтуваннями;
організувати ефективну претензійно-позовну роботу та забезпечити своєчасну та повну оплату (стягнення коштів) за послуги, надані військовими частинами (установами) юридичним і фізичним особам;
забезпечувати військовослужбовців рядового, сержантського і старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом, харчуванням (обідом) або, за їх бажанням, грошовою компенсацією відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426 "Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації" (зі змінами);
забезпечувати своєчасне та в повному обсязі проведення розрахунків за спожиті електричну, теплову енергію, водопостачання та водовідведення, природний газ і послуги зв'язку в межах затверджених лімітів, не допускаючи простроченої заборгованості;
не допускати придбання автотранспорту, меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки і проведення ремонту приміщень, здійснення витрат на оплату послуг зв'язку, крім випадків, визначених законодавством;
здійснити заходи з активізації роботи підпорядкованих військових частин Збройних Сил України щодо отримання ними запланованих обсягів власних надходжень до спеціального фонду та забезпечити ефективне використання цих коштів у порядку, визначеному законодавством;
забезпечити перерахування підпорядкованими військовими частинами на спеціальні реєстраційні рахунки Міністерства оборони України власних надходжень, отриманих від ведення господарської діяльності, та здавання в оренду військового майна відповідно до нормативів, визначених наказом Міністерства оборони України від 10 жовтня 2013 року № 689 "Про затвердження Положення про облік та використання коштів спеціального фонду державного бюджету в Міністерстві оборони України", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2013 року за № 1836/24368;
фінансування капітального будівництва та ремонту об'єктів і споруд за програмою живучості здійснювати в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (зі змінами);
розробити та затвердити встановленим порядком титульні списки з капітального будівництва об'єктів за програмою живучості відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 08 вересня 1997 року № 995 "Про Порядок затвердження титулів будов (об'єктів), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств державної власності" (зі змінами);
посилити роботу щодо своєчасного та повного прийняття рішень за фактами втрат і нестач, відшкодування збитків, заподіяних державі або іноземним організаціям (відповідно до укладених міжнародних договорів), постійно вживати дієвих заходів щодо своєчасного розшуку боржників та відшкодування ними завданих збитків;
забезпечити ведення бухгалтерського обліку активів, зобов'язань та всіх здійснених господарських операцій відповідно до вимог національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі та інших нормативно-правових актів з питань бухгалтерського обліку;
забезпечити проведення інвентаризації військового майна, коштів і розрахунків (дебіторської та кредиторської заборгованості) в обсягах та в терміни, визначені вимогами нормативно-правових актів, та своєчасне надання до Департаменту фінансів Міністерства оборони України вартісних показників майнового стану Збройних Сил України.
2. Виконання зведеного кошторису Міністерства оборони України здійснювати з урахуванням захищених видатків за загальним фондом на:
оплату праці ( КЕКВ 2110);
нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120);
медикаменти та перев'язувальні матеріали (КЕКВ 2220);
продукти харчування (КЕКВ 2230);
оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270);
соціальне забезпечення (КЕКВ 2700);
підготовку кадрів вищими навчальними закладами I - IV рівнів акредитації (КПКВ 2101100);
дослідження і розробки, окремі заходи розвитку з реалізації державних (регіональних) програм ( КПКВ 2101150, КЕКВ 2281).
3. Відповідальним за формування та виконання бюджетних програм (підпрограм):
здійснювати розподіл виділених коштів за загальним і спеціальним фондами, а саме:
на проведення децентралізованих розрахунків - у розрізі видів Збройних Сил України, Головного фінансово-економічного управління Генерального штабу Збройних Сил України, територіальних квартирно-експлуатаційних управлінь, військових частин, що фінансуються через Департамент фінансів Міністерства оборони України;
на здійснення централізованої оплати - у розрізі підприємств, установ та організацій, що постачають товари (виконують роботи, надають послуги);
до розподілів додавати детальні розрахунки та обґрунтування видатків;
розподіл коштів подавати до Департаменту фінансів Міністерства оборони України:
за загальним фондом - до першого числа місяця, в якому планується здійснити фінансування військ;
за спеціальним фондом - наступного робочого дня після отримання повідомлення про виділення коштів;
не допускати безпідставного залишення нерозподілених бюджетних асигнувань (створення резерву);
у разі необхідності внесення змін до річного та помісячного розпису асигнувань державного бюджету, за рішенням Міністра оборони України, пропозиції з детальними обґрунтуваннями та розрахунками подавати до Департаменту фінансів Міністерства оборони України до 15 числа місяця, у якому планується внесення змін;
внесення змін до кошторисів і помісячних планів асигнувань розпорядників коштів нижчого рівня здійснювати у виняткових випадках, при цьому пропозиції з відповідними обґрунтуваннями та детальними розрахунками подавати встановленим порядком до Департаменту фінансів Міністерства оборони України до 15 числа поточного місяця;
у разі зменшення асигнувань вчасно вживати заходів для коригування бюджетних зобов'язань, які перевищують уточнені плани асигнувань за загальним і спеціальним фондами;
у разі безспірного списання коштів за спеціальним фондом (власні надходження) забезпечити надання відповідних пропозицій до Департаменту фінансів Міністерства оборони України для коригування кошторису протягом місяця після проведення такої операції, але не пізніше ніж за 5 робочих днів до закінчення звітного періоду;
забезпечити надання до Департаменту фінансів Міністерства оборони України підтвердних документів для реєстрації бюджетних і бюджетних фінансових зобов'язань за укладеними договорами (контрактами) не пізніше трьох робочих днів з дати прийняття їх до виконання;
забезпечити своєчасне подання до Департаменту фінансів Міністерства оборони України пропозицій щодо внесення змін до кошторисів розпорядників коштів для використання коштів і майна, отриманих як допомога Збройним Силам України, та субвенцій від місцевих органів влади;
укладання договорів (контрактів) на закупівлю товарів, робіт та послуг за централізованими розрахунками здійснювати з урахуванням граничного терміну виконання (постачання, надання), який би забезпечив здійснення розрахунків до закінчення бюджетного року, і вимог законодавства до контрактів з державного оборонного замовлення та довгострокових договорів;
здійснювати постійний контроль за ефективним, результативним, цільовим та економним використанням бюджетних коштів за відповідною програмою (підпрограмою);
планування коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг здійснювати за обґрунтованими розрахунками (на підставі результатів цінового моніторингу з використанням усіх існуючих джерел інформації (від безпосередніх виробників, з мережі Інтернет, друкованих видань та офіційних сайтів органів державної влади тощо)).
4. Керівникам структурних підрозділів Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України документи з питань витрачання бюджетних коштів подавати Міністру оборони України разом з фінансово-економічними обґрунтуваннями та пропозиціями стосовно джерел їх покриття тільки після попереднього погодження з Департаментом фінансів Міністерства оборони України.
5. Командирам військових частин (начальникам, керівникам установ та організацій):

................
Перейти до повного тексту