1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
24.02.2015 № 2/4
Про хід створення Суспільного телебачення і радіомовлення
( Рішення введено в дію Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 36 від 27.02.2015 )
Заслухавши інформацію доповідача, колегія зазначає, що Держкомтелерадіо, Національною телекомпанією України, Національною радіокомпанією України разом з представниками обласних (регіональних) державних телерадіокомпаній та громадянського суспільства продовжено законопроектну та організаційну роботу щодо створення Національної суспільної телерадіокомпанії України (далі - НСТУ).
11 лютого 2015 року в Комітеті Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики (далі - Комітет) розглянуто законопроект "Про внесення змін до Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України" (далі - Законопроект), який має усунути проблемні питання, що виникають у зв'язку з прийняттям Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення" . Законопроектом передбачається врахувати слушні зауваження і пропозиції народних депутатів України, міжнародних та українських експертів, громадськості, місцевих, центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Так, враховано принципові пропозиції, згідно з якими НСТУ здійснює мовлення не менш ніж на двох загальнонаціональних каналах мовлення багатоканальної ефірної телемережі: суспільно-політичному та культурно-освітньому та не менш ніж на трьох загальнонаціональних радіоканалах: суспільно-політичному, культурно-освітньому, молодіжному. Зберігається також регіональне мовлення згідно з ліцензіями, виданими обласним (регіональним) державним телерадіокомпаніям.
Конкретизовано положення щодо Статуту НСТУ, а саме: визначення повноважень акціонера, органів управління НСТУ та їх компетенцію, з урахуванням особливостей, визначених цим Законопроектом. Статут НСТУ має містити:
1) гарантії незалежності суспільного мовника;
2) заборону на втручання з боку акціонера, інших суб'єктів владних повноважень в його редакційну політику;
3) положення щодо повноважень Наглядової ради НСТУ;
4) положення щодо повноважень членів Правління НСТУ;
5) структуру НСТУ, у т. ч. положення щодо структурних підрозділів НСТУ, відповідальних за телевізійне та радіомовлення, регіональне телерадіомовлення;

................
Перейти до повного тексту