1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
РІШЕННЯ
16.10.2014 № 2
На виконання статті 19 Закону України "Про захист суспільної моралі" та з метою визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство.
2. Направити Рекомендації до Міністерства культури України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства юстиції України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної митної служби України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Державного агентства України з питань кіно, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, обласних держадміністрацій, Київської міськдержадміністрації для використання в роботі.
3. Розмістити Рекомендації на сайті Національної комісії.
Голова Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі



В.В. Костицький
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі
16.10.2014 № 2
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до інформаційної продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство
Загальна частина
1. Рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої інформаційної продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до інформаційної продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство (далі - Критерії) визначають оцінку інформаційної продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство у межах державного нагляду за дотриманням вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.
2. Мета Критеріїв - визначення ознак інформаційної продукції, яка пропагує бузувірство та блюзнірство для проведення дослідження, запобігання її суб'єктивному оцінюванню при проведенні експертизи та виявлення порушень чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.
3. Застосування Критеріїв передбачає встановлення відповідності інформаційної продукції вимогам чинного законодавства України у сфері захисту суспільної моралі.
4. Визначення термінів, що використовується у Критеріях:
блюзнірство - зневажливо-знущальне, образливе, глузливе ставлення до чого-небудь шанованого і шанобливого; знущання над державними символами, національними і релігійними святинями, видатними науковими відкриттями, витворами мистецтва, благородними вчинками, подвигами, моральними нормами, пам'яттю великих людей, героїв тощо; форма зневажання чогось, що цінується іншими як святе і високе; уїдливі глузування, знущання, неповага до правил життя і/або релігійних обрядів;
бузувірство - як релігійний фанатизм (сліпа, пристрасна відданість своїй вірі, безрозсудна одержимість); жорстокість на ґрунті релігійної нетерпимості до інших вірувань, до іновірців; жорстоке ставлення до кого-, чого-небудь;
інформаційна продукція - будь-які матеріальні об'єкти, предмети, друкована, фото-, аудіо-, теле-, кіно-, радіо- та відеопродукція, реклама, повідомлення та матеріали, продукція засобів масової інформації, електронних засобів масової інформації, інформаційна продукція в мережі Інтернет та інших телекомунікаційних мережах, комп'ютерні ігри, мобільний контент;

................
Перейти до повного тексту