1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.10.2014 № 207
Про службові посвідчення працівників органів Державної фіскальної служби
( Із змінами, внесеними наказом ДФС від 30.12.2015 № 1019 )
З метою створення належних умов для виконання службових обов'язків працівниками органів Державної фіскальної служби (далі - ДФС), встановлення однакового підходу до оформлення та видачі службових посвідчень
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зразки службових посвідчень працівників органів Державної фіскальної служби (додаються).
2. Затвердити Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників органів ДФС (далі - Інструкція) (додається).
3. Дозволити до отримання посвідчень, зразки яких затверджені цим наказом:
посадовим особам фіскальної служби використовувати посвідчення посадових осіб органів доходів і зборів при незмінності назви посади працівника;
начальникам головних управлінь, митниць, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, ДПІ (СДПІ), спеціалізованих департаментів та органів, що утворені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311, видавати працівникам довідки про їх приналежність до посадових осіб органів ДФС, які використовувати виключно з паспортом громадянина України.
4. Начальникам головних управлінь, митниць, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, ДПГ (СДПІ), спеціалізованих департаментів та органів спільно з Департаментом персоналу провести роботу щодо створення та обліку електронних версій службових посвідчень за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
5. Департаменту персоналу (Пригаровський В.М.) забезпечити виготовлення службових посвідчень на основі електронних версій, наданих підрозділами персоналу органів ДФС.
6. Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку при формуванні бюджетних запитів на кожний фінансовий рік передбачати кошти, необхідні для закупівлі бланків службових посвідчень, згідно з розрахунками, наданими Департаментом персоналу.
Підрозділам фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку територіальних та спеціалізованих органів ДФС при формуванні бюджетних запитів на кожний фінансовий рік передбачати кошти, необхідні для закупівлі бланків службових посвідчень, згідно з розрахунками, наданими підрозділами персоналу територіальних та спеціалізованих органів ДФС та погодженими з Департаментом персоналу.
7. Головам комісій з проведення реорганізації Міндоходів та його територіальних органів забезпечити повернення посвідчень працівниками органів доходів і зборів при звільненні або переведенні до органів ДФС.
8. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства доходів і зборів України від 08.07.2013 № 255 "Про службові посвідчення працівників органів доходів і зборів України" та від 07.08.2013 № 334 "Про внесення змін до наказу Міндоходів від 08.07.2013 № 255".
9. Координаційно-моніторинговому департаменту забезпечити внесення наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Міністерства доходів і зборів України, затвердженого наказом Міндоходів від 06.09.2013 № 448.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова І.О. Білоус
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
фіскальної служби України
23.10.2014 № 207
ЗРАЗКИ
службових посвідчень працівників органів Державної фіскальної служби
( Див. текст )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
фіскальної служби України
23.10.2014 № 207
ІНСТРУКЦІЯ
щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників органів ДФС
( Із змінами, внесеними наказом ДФС від 30.12.2015 № 1019 )
1. Загальні положення
1.1. Службове посвідчення працівника органів фіскальної служби усіх рівнів (далі - посвідчення) є офіційним документом, який засвідчує особу працівника фіскальної служби, підтверджує її повноваження, передбачені законодавством України, та ідентифікує її власника.
У посвідчення може бути вмонтований безконтактний чіп з унікальним номером (кодом), який забезпечує можливість ідентифікації власника посвідчення. Необхідність видачі службових посвідчень, що містять безконтактний чіп, окремим посадовим особам територіальних та спеціалізованих органів ДФС визначається керівництвом органу, де працює вказана посадова особа, відповідно до її посадових обов'язків.
1.2. Зразки посвідчень мають серію, встановлену для кожної групи, і порядковий номер, який починається з 1 та наростає.
Серії посвідчень залежно від групи територіальних органів визначено у додатку 1 до цієї Інструкції.
1.3. У посвідченні обов'язково зазначаються прізвище, ім'я та по батькові працівника, посада, спеціальне звання, дата закінчення терміну дії посвідчення.
Технічний опис посвідчення складається з урахуванням особливостей виготовлення та визначення ступеня захисту та затверджується окремим наказом ДФС з грифом "для службового користування".
1.4. Термін дії посвідчення працівника органів фіскальної служби не повинен перевищувати трьох років, а радників керівництва Державної фіскальної служби України на громадських засадах - одного року.
1.5. Територіальні та спеціалізовані органи ДФС проводять закупку бланків службових посвідчень після погодження з Департаментом персоналу ДФС.
1.6. Посвідчення з дозволом на зберігання, носіння та застосування спеціалізованих засобів та вогнепальної зброї видається особам начальницького складу податкової міліції.
1.7. Працівник органу фіскальної служби несе персональну відповідальність за збереження власного посвідчення. Передача посвідчення іншим особам не допускається.
1.8. Забороняється використання посвідчень, не передбачених цією Інструкцією, крім випадків, передбачених наказами ДФС, а також виготовлених та виданих у невстановленому порядку.
2. Порядок оформлення видачі та здачі посвідчень
2.1. Посвідчення видаються працівникам, які займають відповідні посади в органах фіскальної служби, керівникам та заступникам керівників державних підприємств, установ і організацій, які належать до сфери управління Державної фіскальної служби.
За рішенням Голови, посвідчення органів ДФС може бути видано іншим посадовим особам підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління ДФС, або особам, включеним до складу постійно діючих робочих дорадчих органів ДФС.
2.2. Заповнення посвідчення здійснюється з дотриманням вимог законодавства України про мову. Видача посвідчень з помилками забороняється.
2.3. Оформлення та видача посвідчень здійснюється працівниками підрозділів персоналу відповідно Державної фіскальної служби України, головних управлінь ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби - Центрального офісу з обслуговуванню великих платників, митниць ДФС, спеціалізованих департаментів та органів ДФС.
Працівникам апарату Державної фіскальної служби України, начальникам головних управлінь та митниць ДФС, керівникам спеціалізованих департаментів та органів ДФС посвідчення оформлюються і видаються Департаментом персоналу із серією апарату Державної фіскальної служби України.
2.4. Під час видачі посвідчення працівник підрозділу персоналу проводить інструктаж щодо правил використання та порядку зберігання документа, надання згоди на обробку персональних даних, у тому числі опублікування фотокопії посвідчення у разі його втрати чи неповернення.
Посадова (службова) особа, яка отримує посвідчення, власним підписом підтверджує проходження інструктажу, а також надання згоди на оприлюднення інформації про свої персональні дані, вказані у посвідченні, у разі втрати або неповернення посвідчення.
2.5. При переведенні з посади на посаду, присвоєнні чергових спеціальних звань (рангів), закінченні строку дії, зміні облікових даних працівника, наданні або скасуванні права на зберігання та носіння вогнепальної зброї посвідчення підлягає обміну.
2.6. При звільненні, переведенні до іншого підрозділу або органу ДФС працівник зобов'язаний здати посвідчення до підрозділу персоналу, яким воно видано.
Безпосередній керівник працівника, який звільняється, працівники підрозділів персоналу, які відповідальні за облік та видачу посвідчень та які оформлюють документи на звільнення, зобов'язані вжити заходів для повернення посвідчення працівником, який звільняється або переводиться.
2.7. У разі смерті або арешту посадової (службової) особи, якій було видано посвідчення, керівник органу фіскальної служби, де працювала вказана особа, повинен вжити заходів для повернення посвідчення за місцем видачі.
2.8. Начальники головних управлінь, митниць, спеціалізованих департаментів та спеціалізованих органів ДФС при звільненні із займаних посад здають посвідчення до підрозділів персоналу за місцем роботи, які забезпечують їх направлення до Департаменту персоналу.

................
Перейти до повного тексту