1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ МІНДОХОДІВ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЛИСТ
27.06.2014 N 9706/10/18-28-15-01-46
Головним управлінням Міндоходів у Сумській області відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у межах компетенції розглянуто лист ПАТ '...' щодо права на податковий кредит на підставі податкових накладних в електронній формі та повідомляється таке.
1. Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Кодексу податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту,
Форму та порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 р. N 10 "Про затвердження Форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної" (далі - Порядок).
Відповідно до п. 201.1 Кодексу та п. 2 Порядку податкова накладна та додатки до неї складаються та надаються за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
а) у паперовому вигляді;
б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
2. Відповідно до п. 85.2 ст. 85 Кодексу та Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 р. N 1393 (далі - Порядок), платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки (п. 3.1 Порядку).
Великий платник податків (далі - ВПП) зобов'язаний надати електронні документи. ВПП з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг у разі їх наявності не пізніше робочого дня, наступного за днем початку документальної виїзної планової, позапланової перевірки, документальної невиїзної перевірки (п. 3.2 Порядку).
Формування електронного документа ВПП завершується накладанням електронного цифрового підпису посадових осіб ВПП у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки ВПП (п. 3.3 Порядку).

................
Перейти до повного тексту