- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Департамент реєстрації речових прав на нерухоме майно
Відповідно до підпункту 12 пункту 10
Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 219, та у зв'язку із введенням в дію структури Державної реєстраційної служби України відповідно до наказів Державної реєстраційної служби України від 11 липня 2014 року № 351 "Про затвердження структури та штатної чисельності Державної реєстраційної служби України" та від 23 липня 2014 року № 372 "Про уведення в дію штатного розпису на 2014 рік Державної реєстраційної служби України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Департамент реєстрації речових прав на нерухоме майно, що додається.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної реєстраційної
служби України
29.09.2014 № 587
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент реєстрації речових прав на нерухоме майно
1. Загальні положення
1.1. Департамент реєстрації речових прав на нерухоме майно (далі - Департамент) є самостійним структурним підрозділом апарату Державної реєстраційної служби (далі - Укрдержреєстр).
1.2. Структура та чисельність Департаменту визначаються відповідно до структури та штатного розпису Укрдержреєстру.
1.3. Працівники Департаменту призначаються на посади та звільняються з посад в установленому законодавством порядку.
1.4. Департамент у своїй діяльності керується
Конституцією України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції, іншими актами законодавства України, наказами Укрдержреєстру, дорученнями Міністра юстиції та Голови Укрдержреєстру, а також цим Положенням.
2. Основні завдання
2.1. Основним завданням Департаменту є забезпечення виконання покладених на Укрдержреєстр завдань щодо реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державної реєстрації прав).
3. Функції
3.1. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.1. Вносить на розгляд керівництва Укрдержреєстру пропозиції щодо реалізації державної політики у сфері державної реєстрації прав.
3.1.2. Забезпечує організацію роботи, пов'язаної із забезпеченням діяльності з державної реєстрації прав, та здійснює заходи щодо підвищення ефективності такої роботи.
3.1.3. Вивчає, аналізує та узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації прав.
3.1.4. Здійснює в установленому порядку методичне та інформаційне забезпечення діяльності структурних підрозділів територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру у сфері державної реєстрації прав.
3.1.5. Безпосередньо розробляє для внесення Укрдержреєстром на розгляд Міністра юстиції України проекти нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації речових прав.
3.1.6. Забезпечує проведення експертизи проектів нормативно-правових актів, які надійшли на опрацювання Укрдержреєстру, з питань, що належать до компетенції Департаменту.
3.1.7. Вивчає міжнародний досвід у сфері державної реєстрації прав з метою удосконалення законодавства у відповідній сфері.
3.1.8. Організовує взаємодію з органами державної влади, що мають право на отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав).
3.1.9. Вживає заходи щодо запобігання порушенням у сфері державної реєстрації прав.
3.1.10. Організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної реєстрації прав.
3.1.11. Здійснює методичне та інформаційне забезпечення діяльності нотаріусів щодо проведення державної реєстрації прав за погодженням з Міністерством юстиції.
3.1.12. Надає пропозиції щодо усунення суперечностей між актами законодавства у сфері державної реєстрації прав та заповнення прогалин у ньому.
3.1.13. Готує пропозиції до проектів нормативно-правових актів з питань державної реєстрації прав щодо опрацювання в Міністерстві юстиції при здійсненні правової експертизи (підготовці висновків) стосовно відповідності
Конституції України та законам України, вимогам нормопроектувальної техніки.
3.1.14. Забезпечує підготовку зауважень і пропозицій до прийнятих Верховною Радою України законів України з питань державної реєстрації прав, що надійшли на підпис Президентові України.
3.1.15. Взаємодіє з іншими структурними підрозділами Укрдержреєстру, Міністерства юстиції, його територіальними органами, що забезпечують здійснення повноважень Укрдержреєстру, юридичними службами інших центральних органів виконавчої влади.
3.1.16. Вносить в межах компетенції Департаменту пропозиції з питань штатної чисельності працівників та фонду заробітної плати працівників територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують здійснення повноважень Укрдержреєстру у сфері державної реєстрації прав.
3.1.17. Готує для розгляду на засіданні колегії Укрдержреєстру питання, що належать до компетенції Департаменту.
3.1.18. Забезпечує відповідно до компетенції розгляд запитів і звернень народних депутатів України, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб.
3.1.19. Забезпечує охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності та службової інформації в межах повноважень Департаменту, передбачених законодавством.
3.1.20. Здійснює прийом громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту.
3.1.21. Бере участь у проведенні конгресів, форумів, семінарів, нарад, інших заходів з питань, що належать до компетенції Департаменту.
3.1.22. Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством та Положенням про Укрдержреєстр.
4. Права
4.1. Департамент має право:
4.1.1. Одержувати в установленому порядку від центральних та місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій та підприємств, структурних підрозділів Укрдержреєстру, територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують здійснення повноважень Укрдержреєстру, адміністратора Державного реєстру прав, а також підприємств, що належать до сфери управління Укрдержреєстру, відомості, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.1.2. Одержувати інформацію, необхідну для виконання покладених на Департамент завдань.
4.1.3. Брати участь у проведенні перевірок дотримання законодавства у сфері державної реєстрації прав.
4.1.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Департаменту.
4.1.5. Брати участь у нарадах, конференціях, семінарах, симпозіумах, конгресах, конференціях на території України та за її межами, а також у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для здійснення покладених на Департамент завдань.
4.1.6. Надавати керівництву Укрдержреєстру пропозиції щодо підготовки кадрів в сфері державної реєстрації прав.
4.1.7. Вносити керівництву Укрдержреєстру пропозиції стосовно удосконалення системи державної реєстрації прав.
4.1.8. Залучати керівників та спеціалістів територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують здійснення повноважень Укрдержреєстру, представників органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, експертів та науковців до розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту.
................Перейти до повного тексту