1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про зміну та продовження антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) 1 липня 2014 року відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) розглянула звіт та висновки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Міністерство) про результати проведення переглядів антидемпінгових заходів (проміжного та у зв'язку із закінченням строку їх застосування) щодо імпорту в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації.
За результатами розгляду матеріалів Міністерства Комісією було встановлено:
ПАТ "Концерн "Стирол", ПрАТ "Сєвєродонецьке об'єднання "Азот", ПАТ "Рівнеазот" та ПАТ "Азот", які подали вимоги про проведення переглядів, є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 та статті 11 Закону;
товар, що виробляється національним товаровиробником, є подібним до товару, стосовно якого застосовуються антидемпінгові заходи у розумінні пункту 26 статті 1 Закону ;
протягом періоду розслідування переглядів (II квартал 2012 року - I квартал 2013 року) імпорт в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації здійснювався за демпінговими цінами;
обставини, що стосуються демпінгу, змінилися, зокрема рівень застосованих антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації не був достатнім для усунення демпінгу. Розрахований рівень демпінгової маржі протягом періоду розслідування переглядів становив: для експортера ВАТ "Дорогобуж" - 40,5 %, для ВАТ "МХК "ЄвроХім" - 82,2 %; для інших експортерів та загалом для Російської Федерації величина демпінгової маржі встановлена на рівні розрахунків для ВАТ "МХК "ЄвроХім". Демпінгова маржа визначалася шляхом порівняння експортної ціни та нормальної вартості, яка розраховувалася на основі обґрунтованих витрат виробництва в країні походження, збільшених на обґрунтовану суму торговельних, адміністративних та інших загальних витрат і обґрунтовану суму прибутку відповідно до статті 7 Закону ;
рівень застосованих остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації не був достатнім для запобігання шкоді, що заподіюється національному товаровиробнику, внаслідок чого у період розслідування переглядів відбулося погіршення окремих економічних факторів та показників, що стосуються становища національного товаровиробника. Розрахований рівень антидемпінгового мита, достатній для запобігання шкоді, що заподіюється національному товаровиробнику, протягом періоду розслідування переглядів становив: для експортера ВАТ "Дорогобуж" - 20,51 %, для експортера ВАТ "МХК "ЄвроХім" (інших експортерів та загалом Російської Федерації) - 36,03 %. При цьому відповідно до статті 16 Закону розмір ставки антидемпінгового мита, який не повинен перевищувати величину демпінгової маржі, може бути меншим за величину цієї маржі, якщо такий розмір ставки є достатнім для запобігання шкоді, що заподіюється національному товаровиробнику;
є достатньо доказів того, що становище експортерів та економічні умови є такими, за яких не виключається ймовірність виникнення нових видів демпінгу, що заподіюватиме шкоду національному товаровиробникові;

................
Перейти до повного тексту