1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
ЛИСТ
24.02.2014 № 1134-2-11/8
Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів розглянуто лист щодо надання роз'яснень щодо застосування законодавства про захист прав споживачів та повідомляється таке.
Відповідно до Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 р. № 465, Держспоживінспекція України не наділена повноваженнями щодо надання роз'яснень норм чинного законодавства.
Разом з цим у межах надання консультації повідомляємо таке.
Згідно з вимогами п. 8 частини першої ст. 23 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування, у тому числі ресторанного господарства, несуть відповідальність за створення перешкод службовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, та структурного підрозділу з питань захисту прав споживачів органу місцевого самоврядування у проведенні перевірки якості продукції, а також правил торговельного та інших видів обслуговування - у розмірі від одного до десяти відсотків вартості реалізованої продукції за попередній календарний місяць, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а у разі, коли відповідно до закону суб'єкт господарської діяльності не веде обов'язковий облік доходів і витрат, - у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

................
Перейти до повного тексту