1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
29.05.2014 № 288
(з основної діяльності)
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 657 від 24.12.2015 )
Про внесення змін до наказу ДСНС України від 19.03.2013 № 90 "Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій та його склад"
Відповідно до Закону України від 10 квітня 2014 р. № 1197-VII "Про здійснення державних закупівель"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу ДСНС України від 19.03.2013 № 90 "Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій та його склад", виклавши положення про комітет з конкурсних торгів ДСНС України у новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова С. Бочковський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС України
19.03.2013 № 90
(у редакції наказу
ДСНС України
29.05.2014 № 288)
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
I. Загальні положення
1.1. До складу Комітету з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - Комітет) входять службові (посадові) та інші особи ДСНС України, призначені наказом відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель згідно із Законом України від 10 квітня 2014 р. № 1197-VII "Про здійснення державних закупівель", із змінами (далі - Закон).
1.2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.3. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності Комітету
2.1. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються наказом ДСНС України. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Зміни у складі Комітету затверджуються наказом ДСНС України.
2.2. До складу Комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в Комітеті не має створювати суперечностей між інтересами замовника та учасника процедури закупівлі, наявність членства якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається наказом ДСНС України.
Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
2.4. Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів Комітету та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови Комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів ДСНС України для надання консультацій з технічних питань, зазначених у документації конкурсних торгів.
2.5. Робоча група з членів Комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою Комітету для розкриття конкурсних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. У разі розкриття конкурсних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття конкурсних (цінових) пропозицій підписують присутні члени робочої групи.
Робоча група з членів Комітету та осіб, відповідальних за закупівлю, може призначатися головою Комітету для оцінки конкурсних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель.
2.6. Формою роботи Комітету є засідання, що скликаються головою Комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до членів Комітету не пізніше ніж за два дні до засідання, за винятком питань, пов'язаних з проведенням закупівлі товарів, робіт та послуг, що є терміновими.
2.7. На засіданнях Комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до Закону та цього Положення.
2.8. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин загальної кількості членів Комітету.
У разі набрання учасниками (під час оцінки конкурсних (цінових) пропозицій) однакової кількості балів переможець визначається шляхом голосування членів Комітету.
У разі рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
У разі незгоди члена Комітету з рішенням Комітету в протоколі зазначається, що він має окрему думку, яка викладається в протоколі засідання комітету.
Рішення Комітету оформляється протоколом, що підписується усіма членами Комітету, присутніми на засіданні Комітету.
У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це вказується у протоколі із зазначенням причин відмови.
2.9. Для вирішення конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема у разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи Комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи Комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальність за рішення, дії або бездіяльність Комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за винятком (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
III. Головні функції Комітету
3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);

................
Перейти до повного тексту