№ з/п |
Назва та зміст теми |
Разом |
Лекції |
Практичні заняття |
1 |
Основні засади та принципи організації контролю якості аудиторських послуг |
4 |
4 |
|
1.1 |
Визначення якості аудиторських послуг |
|
|
|
1.2 |
Критерії, чинники та етапи формування якості аудиторських послуг |
|
|
|
1.3 |
Нормативно-правове регулювання контролю якості аудиторських послуг в Україні |
|
|
|
1.4 |
Форми та методи контролю якості в аудиті. Загальна характеристика зовнішнього та внутрішнього контролю якості |
|
|
|
1.5 |
Міжнародний досвід організації контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
2 |
Внутріфірмова політика контролю якості аудиторських послуг та процедури її забезпечення |
2 |
1 |
1 |
2.1 |
Середовище контролю якості аудиторських послуг. Вимоги до організації внутрішнього контролю якості аудиторських послуг на рівні суб'єкта аудиторської діяльності |
|
|
|
2.2 |
Елементи системи контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
2.3 |
Документальне забезпечення політики та процедур контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
3 |
Обов'язки керівництва аудиторської фірми щодо забезпечення якісного надання аудиторських послуг та дотримання вимог Кодексу етики професійних бухгалтерів Міжнародної федерації бухгалтерів |
2 |
1 |
1 |
3.1 |
Відповідальність керівництва аудиторської фірми за організацію, ефективне функціонування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
3.2 |
Вимоги Кодексу етики професійних бухгалтерів щодо дотримання принципів професійної етики аудиторів |
|
|
|
3.3 |
Документальне забезпечення політики та процедур щодо людських ресурсів |
|
|
|
4 |
Методика здійснення контролю якості за прийняттям та продовженням стосунків з клієнтом і виконання конкретних завдань |
3 |
1 |
2 |
4.1 |
Процедури визначення достатньої компетентності, можливостей часу та ресурсів для прийняття завдання від нового або існуючого клієнта |
|
|
|
4.2 |
Оцінка потенційних клієнтів, їх прийняття та продовження стосунків. Періодична оцінка існуючих клієнтів (у т. ч. незалежність) |
|
|
|
4.3 |
Ідентифікація ситуацій, оцінювання їх впливу та прийняття рішення під час виконання поточного чи попереднього завдання щодо продовження співпраці з клієнтом |
|
|
|
4.4 |
Оцінка незалежності аудиторської фірми від потенційних клієнтів |
|
|
|
4.5 |
Обговорення з попереднім аудитором причин відмови від клієнта та причин можливих розбіжностей |
|
|
|
4.6 |
Документування політики та процедур щодо оцінки потенційних клієнтів, їх прийняття та продовження стосунків |
|
|
|
5 |
Методично-організаційні аспекти контролю якості виконання завдання з аудиту, огляду, іншого надання впевненості |
20 |
12 |
8 |
5.1 |
Узгодження умов завдань з аудиту, огляду, іншого надання впевненості (МСА 210) |
|
|
|
5.2 |
Контроль якості виконання завдання з аудиту, огляду, іншого надання впевненості |
|
|
|
5.3 |
Вимоги до аудиторської документації: стандартизація форм робочих документів та їх індексації, забезпечення конфіденційності, безпечного зберігання, цілісності, доступності та відновлюваності документації із завдання та її актуалізація (МСА 230) |
|
|
|
5.4 |
Документування аудиторських процедур для отримання аудиторських доказів для кожного суттєвого класу операцій, залишку на рахунку та розкриття інформації (МСА 500, МСА 501) |
|
|
|
5.5 |
Форма та зміст аудиторського звіту при висловленні модифікованої думки та не модифікованої аудиторської думки (МСА 700, МСА 705) |
|
|
|
6 |
Моніторинг відповідності політики та процедур контролю якості аудиторських послуг |
3 |
2 |
1 |
6.1 |
Мета моніторингу відповідності політики та процедур контролю якості. Призначення особи, відповідальної за здійснення моніторингу |
|
|
|
6.2 |
Вимоги щодо моніторингу відповідності політики та процедур контролю якості аудиторської фірми |
|
|
|
6.3 |
Чинники впливу на схему організації перевірки окремих завершених завдань. Документальне оформлення перевірки завершених завдань |
|
|
|
6.4 |
Процедура інформування відповідного персоналу аудиторської фірми про недоліки, ідентифіковані в системі контролю якості |
|
|
|
7 |
Організація та проведення зовнішніх перевірок системи контролю якості аудиторських послуг |
4 |
4 |
|
7.1 |
Мета та правові основи зовнішнього контролю якості надання аудиторських послуг |
|
|
|
7.2 |
Порядок формування плану зовнішніх перевірок. Термін проведення перевірки |
|
|
|
7.3 |
Права і обов'язки контролерів та суб'єктів аудиторської діяльності при організації та проведенні перевірки |
|
|
|
7.4 |
Порядок проведення перевірок та критерії відбору завдань для перевірки |
|
|
|
7.5 |
Програма перевірки системи контролю якості суб'єкта аудиторської діяльності. Оцінювання відповідності розробленої системи контролю якості вимогам професійних стандартів |
|
|
|
7.6 |
Оформлення результатів зовнішніх перевірок системи контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
7.7 |
Затвердження результатів проведених перевірок контролю якості аудиторських послуг |
|
|
|
8 |
Тестування (40 закритих тестів) |
2 |
|
2 |
9 |
Разом |
40 |
25 |
15 |