1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.02.2014 № 206
Про організацію виконання Плану заходів стосовно реалізації Стратегії розвитку системи управління державними фінансами
З метою належної організації виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 774-р "Про Стратегію розвитку системи управління державними фінансами"
НАКАЗУЮ:
1. Визначити у Міненерговугілля структурні підрозділи, відповідальні за виконання Плану заходів стосовно реалізації Стратегії розвитку системи управління державними фінансами (далі - План заходів), згідно з додатком.
2. Структурним підрозділам Міненерговугілля, відповідальним за виконання пунктів Плану заходів:
2.1. Забезпечити своєчасне виконання Плану заходів та контроль за дотриманням установлених термінів із залученням, у разі необхідності, в установленому порядку державних підприємств, установ, організацій та об'єднань, що належать до сфери управління Міненерговугілля, та господарських товариств, щодо яких Міненерговугілля здійснює управління корпоративними правами держави.
2.2. Надавати відповідальному виконавцю згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 774-р "Про Стратегію розвитку системи управління державними фінансами" інформацію про виконання окремих пунктів Плану заходів.
2.3. Надавати щокварталу до 10 числа наступного місяця Департаменту економіки і фінансів інформацію про виконання зазначеного Плану заходів з відповідним обґрунтуванням.
3. Департаменту економіки і фінансів забезпечити підготовку та надання Мінфіну щокварталу, до 15 числа місяця, наступного за звітним, зведеної інформації про стан виконання Плану заходів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Е. Ставицький
Додаток
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
21.02.2014 № 206
ПЛАН
заходів стосовно реалізації Стратегії розвитку системи управління державними фінансами ( 774-2013-р )
№ з/п Найменування заходу Відповідальні за виконання Строк виконання Джерела фінансування Очікувані результати Індикатори оцінки Відповідальний за виконання в Міненерговугілля
II. Середньострокове бюджетне прогнозування та концептуальні засади середньострокового бюджетного планування, програмно-цільовий метод, стратегічне планування на рівні міністерств, інших головних розпорядників бюджетних коштів
1. Програмно-цільовий метод на рівні державного бюджету
Удосконалення програмно-цільового методу, що застосовується на рівні державного бюджету
(завдання довгострокового характеру)
1 1. Удосконалення методологічної бази щодо визначення результативних показників бюджетних програм, зокрема в частині забезпечення кількісного вираження очікуваних результатів виконання бюджетних програм та їх відповідності пріоритетам державної політики Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2013 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення результативності та ефективності використання бюджетних коштів пропозиції щодо внесення змін до Загальних вимог до визначення результативних показників бюджетної програми Департамент економіки і фінансів
2 2. Проведення головними розпорядниками бюджетних коштів аналізу бюджетних програм та їх результативних показників з урахуванням оновленої методологічної бази та врахування результатів аналізу під час формування планів діяльності та бюджетних програм головні розпорядники коштів державного бюджету
Мінфін
починаючи з 2016 року
щороку
передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення інформативності та аналітичності результативних показників бюджетних програм підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо внесення змін до Примірного переліку результативних показників бюджетних програм Департамент економіки і фінансів
3. Середньострокове бюджетне прогнозування та концептуальні засади середньострокового бюджетного планування
Повноцінне застосування механізму середньострокового бюджетного прогнозування
(завдання довгострокового характеру)
3 7. Проведення інформаційної та роз'яснювальної роботи з метою формування єдиного ментального простору та переосмислення головними розпорядниками коштів державного бюджету своєї ролі в процесі переходу до середньострокового бюджетного планування Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2013 - 2017 роки міжнародна технічна допомога підвищення рівня обізнаності головних розпорядників коштів державного бюджету з питань переходу до середньострокового бюджетного планування кількість головних розпорядників коштів державного бюджету, які взяли участь у семінарах, конференціях тощо Департамент економіки і фінансів,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва,
Департамент електроенергетики
4 8. Удосконалення середньострокового прогнозування на рівні головних розпорядників коштів державного бюджету в частині забезпечення обґрунтованості прогнозних показників та відображення конкретних пріоритетів і завдань головних розпорядників бюджетних коштів у планах їх діяльності на середньостроковий період головні розпорядники коштів державного бюджету 2014 - 2017 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання обґрунтованість прогнозних показників та концентрація бюджетних коштів на фінансуванні пріоритетних напрямів державної політики формування головними розпорядниками коштів державного бюджету прогнозних показників, що містяться у бюджетних запитах та планах їх діяльності, виходячи із принципу обґрунтування видатків "від першої гривні" Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент електроенергетики,
Департамент з питань виробництва традиційних та альтернативних видів палива
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики
5 9. Проведення моніторингу прогнозів державного бюджету, виявлення та аналіз відхилень прогнозних показників від фактичних та факторів, що їх спричинили Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2016 роки, щороку - " - підвищення якості інформації, що використовується для прийняття управлінських рішень формування прогнозів державного бюджету на середньострокову перспективу з урахуванням отриманих результатів аналізу Департамент економіки і фінансів,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва,
Департамент електроенергетики
4. Стратегічне планування на рівні міністерств, інших головних розпорядників бюджетних коштів
Інституційне забезпечення
6 16. Утворення в структурі міністерств - головних розпорядників бюджетних коштів державного бюджету в межах затвердженої граничної чисельності структурних підрозділів з розроблення та координації виконання стратегічних та річних планів міністерства - головні розпорядники бюджетних коштів у шестимісячний строк після затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку розроблення і виконання планів діяльності міністерств - головних розпорядників коштів державного бюджету на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання інституційне забезпечення функцій з розроблення та координації виконання стратегічних та річних планів утворені в міністерствах - головних розпорядниках коштів державного бюджету структурні підрозділи з розроблення та координації виконання стратегічних та річних планів Управління роботи з персоналом,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку
5. Управління ліквідністю державних фінансів та державним боргом
Нормативно-правове забезпечення управління ліквідністю державних фінансів та державним боргом. Підвищення ефективності використання бюджетних коштів
(завдання середньострокового характеру)
7 20. Розроблення принципів та порядку формування Стратегії управління державним боргом на довгостроковий період, які будуть спрямовані на забезпечення стабільності фінансової системи та зменшення її вразливості від впливу фінансових потрясінь Мінфін
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2014 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання зміцнення потенціалу управління державним боргом у довгостроковій перспективі підготовка пропозицій щодо проекту Стратегії управління державним боргом на довгостроковий період Департамент бухгалтерського обліку
8 23. Розроблення методології щодо оцінки впливу умовних боргових зобов'язань у сфері державного боргу у середньо- та довгостроковій перспективі Мінфін
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2014 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання формування прогнозної оцінки можливого впливу умовних боргових зобов'язань прийняття відповідного нормативно-правового акта та його застосування у бюджетах майбутніх періодів Департамент бухгалтерського обліку
9 24. Опрацювання питання щодо консолідованого управління коштів Пенсійного фонду та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування Мінсоцполітики
Мінфін
Міндоходів
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
- " - - " - контроль за використанням фінансових потоків у соціальній сфері підготовка пропозицій щодо внесення змін до законодавства Департамент бухгалтерського обліку
10 25. Опрацювання питання стосовно консолідації коштів суб'єктів сектору державного управління на єдиному казначейському рахунку Мінфін
Казначейство
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
- " - - " - удосконалення системи управління ліквідністю державних фінансів - " - Департамент бухгалтерського обліку
11 26. Завершення впровадження повнофункціонального єдиного програмного забезпечення - " - - " - кошти міжнародних фінансових організацій та передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання розвиток системи управління державним боргом упровадження повнофункціонального єдиного програмного забезпечення Департамент бухгалтерського обліку
12 27. Удосконалення функціонування нормативно-правової бази, створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління коштами єдиного казначейського рахунка Казначейство
Мінфін
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2014 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання удосконалення системи управління бюджетними коштами внесення змін до законодавства щодо удосконалення управління бюджетними коштами Департамент бухгалтерського обліку
III. Удосконалення нормативно-правового забезпечення управління ліквідністю державних фінансів та державним боргом
(завдання довгострокового характеру)
13 1. Розроблення проекту Стратегії управління державним боргом на довгостроковий період Мінфін
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2015 - 2017 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання зміцнення потенціалу управління державним боргом у довгостроковій перспективі прийняття відповідного нормативно-правового акта Департамент бухгалтерського обліку,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку
14 2. Розроблення методології щодо оцінки впливу умовних боргових зобов'язань у сфері державного боргу у довгостроковій перспективі - " - - " - - " - зменшення ризиків дестабілізації державних фінансів у середньо- та довгостроковому періоді - " - Департамент бухгалтерського обліку
IV. Квазіфіскальні операції
Нормативно-правове забезпечення квазіфіскальних операцій, удосконалення обліку та звітності щодо квазіфіскальних операцій, підвищення ефективності контролю за проведенням квазіфіскальних операцій
(завдання середньострокового характеру)
15 1. Посилення контролю за квазіфіскальними операціями (шляхом уточнення переліку таких операцій і органів державного управління, на яких покладаються функції із запровадження заходів з їх обмеження) Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2015 роки - " - уточнення переліку операцій і органів державного управління, на яких покладаються функції із запровадження заходів з їх обмеження підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо внесення змін до переліку операцій і органів державного управління, на яких покладаються функції із запровадження заходів з їх обмеження. Прийняття відповідного нормативно-правового акта Департамент бухгалтерського обліку,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Департамент економіки і фінансів,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва,
Департамент електроенергетики
16 2. Удосконалення регулювання квазіфіскальних операцій Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання проведення фінансових операцій у сфері державного управління за умов обмеження тиску на бюджетну систему підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо удосконалення регулювання квазіфіскальних операцій. Прийняття відповідного нормативно-правового акта Департамент бухгалтерського обліку,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Департамент економіки і фінансів,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва,
Департамент електроенергетики
17 3. Удосконалення методики обліку квазіфіскальних операцій сектору загального державного управління Мінфін
Казначейство
головні розпорядники коштів державного бюджету
- " - - " - можливість отримання достовірної та повної інформації про стан державних фінансів для прийняття управлінських рішень, що дасть змогу зменшити ризики дестабілізації державних фінансів у середньо- та довгостроковому періоді підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо удосконалення методики обліку квазіфіскальних операцій у сфері державного управління.
Прийняття відповідного нормативно-правового акта
Департамент бухгалтерського обліку
18 4. Запровадження спеціальних форм звітності для суб'єктів проведення квазіфіскальних операцій, в яких має відображатися перелік товарів і послуг, які вони реалізують/надають за дорученням органів державного управління, та фінансовий результат таких операцій Мінфін
Казначейство
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2015 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення якості обліку квазіфіскальних операцій підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо запровадження спеціальних форм звітності для суб'єктів проведення квазіфіскальних операцій Департамент бухгалтерського обліку,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Департамент економіки і фінансів,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва,
Департамент електроенергетики
19 5. Упорядкування та оприлюднення інформації про проведення квазіфіскальних операцій Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
- " - - " - підвищення рівня прозорості квазіфіскальних операцій оприлюднення інформації про проведення квазіфіскальних операцій Департамент бухгалтерського обліку
20 6. Включення інформації про квазіфіскальні операції до складу матеріалів, які подаються з проектом державного бюджету - " - - " - - " - підвищення ефективності використання фінансових і матеріальних ресурсів держави та прозорість бюджетного процесу підготовка та подання Мінфіну пропозицій до проекту державного бюджету Департамент бухгалтерського обліку
Удосконалення нормативно-правового забезпечення та механізмів контролю обсягів квазіфіскальних операцій
(завдання довгострокового характеру)
21 7. Опрацювання питання стосовно забезпечення обліку дефіциту бюджету та боргу сектору загального державного управління Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2017 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання можливість отримання достовірної та повної інформації про стан державних фінансів для прийняття управлінських рішень, що дасть змогу зменшити ризики дестабілізації державних фінансів у середньо- та довгостроковому періоді підготовка та подання Мінфіну повної інформації про стан державних фінансів для прийняття управлінських рішень Департамент бухгалтерського обліку
22 8. Обмеження обсягів квазіфіскальних операцій з метою зменшення ризиків проведення операцій сектору загального державного управління (визначення частки виконання зобов'язань за гарантованими державою позиками виключно позичальниками; встановлення цільових індикативних обмежень стосовно умовних боргових зобов'язань у сфері державного боргу на середньо- та довгострокову перспективу тощо) Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
- " - - " - зменшення макроекономічних диспропорцій, пов'язаних з виконанням квазіфіскальних функцій зменшення ризиків дестабілізації державних фінансів у середньо- та довгостроковому періоді Департамент бухгалтерського обліку
23 9. Моніторинг та удосконалення нормативно-правової бази щодо квазіфіскальних операцій Мінфін
головні розпорядники коштів державного бюджету
2014 - 2017 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення якості інформації, що використовується для прийняття управлінських рішень підготовка та подання Мінфіну пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правової бази щодо квазіфіскальних операцій. Прийняття відповідних нормативно-правових актів Департамент бухгалтерського обліку
V. Модернізація системи бухгалтерського обліку в державному секторі
Перший етап - завдання середньострокового характеру
1. Нормативно-правове забезпечення запровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі
24 3. Розроблення типової кореспонденції рахунків бухгалтерського обліку для відображення основних операцій бюджетних установ, фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування та операцій щодо виконання державного та місцевих бюджетів Мінфін
Казначейство
головні розпорядники бюджетних коштів
фонди загальнообов'язкового державного соціального та пенсійного страхування
2013 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання відображення основних господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку в державному секторі наказ Мінфіну Департамент бухгалтерського обліку
25 4. Розроблення порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі Мінфін
Казначейство
головні розпорядники бюджетних коштів
2014 рік - " - визначення порядку складення фінансової звітності за новими формами - " - Департамент бухгалтерського обліку
26 6. Розроблення методичних рекомендацій щодо запровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі Мінфін
Казначейство
головні розпорядники
бюджетних коштів
2013 - 2014 роки - " - визначення методичних рекомендацій щодо застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі - " - Департамент бухгалтерського обліку
27 7. Запровадження удосконалених національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі Казначейство
головні розпорядники бюджетних коштів
фонди загальнообов'язкового державного соціального та пенсійного страхування
починаючи з 2015 року передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання застосування суб'єктами державного сектору удосконалених національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку ведення бухгалтерського обліку в державному секторі відповідно до удосконалених національних положень (стандартів) Департамент бухгалтерського обліку
28 8. Створення та моніторинг інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління державними фінансами Мінфін
Казначейство
головні розпорядники бюджетних коштів
фонди загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування
до 31 грудня 2015 року кошти позики Світового банку на реалізацію Проекту модернізації державних фінансів, кошти державного бюджету можливість проведення аналізу інформації про державний сектор з метою створення сталої та ефективної системи управління державними фінансами забезпечення транспарентності даних фінансової звітності в державному секторі і можливість їх зіставлення з аналогічними даними інших країн підвищення ефективності використання фінансових і матеріальних ресурсів держави та прозорість бюджетного процесу Департамент бухгалтерського обліку
3. Інформаційна підтримка щодо застосування стандартів
29 11. Організація навчання працівників Мінфіну, органів Казначейства, головних розпорядників коштів державного бюджету та фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування з питань застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі Мінфін
Казначейство
головні розпорядники бюджетних коштів
2013 - 2014 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання здобуття практичного досвіду із застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі проведення конференцій, практичних семінарів, консультацій Департамент бухгалтерського обліку
30 12. Організація навчання працівників бюджетних установ бухгалтерських служб з питань застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі головні розпорядники бюджетних коштів 2013 - 2017 роки - " - - " - проведення конференцій, практичних семінарів Департамент бухгалтерського обліку
VI. Розвиток системи державних закупівель
Перший етап - завдання середньострокового характеру
2. Створення уніфікованої та стабільної нормативно-правової бази державних закупівель
31 4. Скорочення випадків, на які не поширюється законодавство у сфері державних закупівель, з урахуванням міжнародної практики Мінекономрозвитку
Мінфін
Мін'юст
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2014 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання, міжнародна технічна допомога розширення сфери застосування Закону України "Про здійснення державних закупівель" підготовка відповідного законопроекту Департамент адміністративно-
господарського забезпечення та конкурсних процедур,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку
Другий етап - завдання довгострокового характеру
6. Гармонізація національного законодавства з нормами і правилами директив Європейського Союзу
32 18. Уніфікація правового регулювання механізму державно-приватного партнерства та концесійних контрактів як особливих правових і економічних відносин між державним і недержавним секторами економіки Мінекономрозвитку
Мінфін
Мін'юст
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2017 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання, міжнародна технічна допомога запровадження дієвого механізму державно-приватного партнерства та концесійних контрактів підготовка окремого законопроекту, який буде регулювати механізм державно-приватного партнерства та концесійних контрактів як особливих правових і економічних відносин між державним і недержавним секторами економіки Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент майна, управління корпоративними правами та реформування власності,
Юридичний департамент
33 19. Взаємодія з діловими колами, громадськістю з метою запобігання недобросовісним діям замовників та учасників Мінекономрозвитку
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2017 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання, міжнародна технічна допомога встановлення партнерських відносин між державним і громадським сектором кількість спільних заходів
участь в обговоренні щодо проблемних питань у сфері державних закупівель та шляхів їх вирішення
Департамент організаційного забезпечення діяльності Міністра,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва
VII. Розвиток системи управління державними інвестиціями
Перший етап - завдання середньострокового характеру
2. Забезпечення уніфікації підходів щодо реалізації проектів, які пов'язані з державними інвестиціями
34 4. Розроблення уніфікованих підходів до ініціювання, підготовки та реалізації проектів, які пов'язані з державними інвестиціями Мінекономрозвитку
інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади
2014 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення ефективності державних інвестицій розроблення відповідних методичних рекомендацій Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку
Другий етап - завдання довгострокового характеру
2. Удосконалення нормативно-правового забезпечення та використання Державного реєстру інвестиційних проектів та проектних (інвестиційних) пропозицій
35 8. Здійснення відповідно до законодавства відбору зареєстрованих проектних (інвестиційних) пропозицій, для розроблення або реалізації яких надається державна підтримка головні розпорядники бюджетних коштів, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації 2017 рік передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання ефективний розподіл державних інвестицій кількість проектів Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку
X. Зниження рівня корупції у сфері управління державними фінансами
Перший етап - завдання середньострокового характеру
3. Удосконалення механізму залучення громадськості до розроблення та виконання плану заходів щодо запобігання корупції у сфері державних фінансів, а також здійснення контролю за законністю та ефективністю використання державного майна, бюджетних коштів
36 3. Висвітлення в засобах масової інформації результатів перевірок використання державного майна та бюджетних коштів центральні та місцеві органи виконавчої влади 2013 - 2014 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання підвищення рівня здійснення контролю громадськості за використанням бюджетних коштів формування негативного ставлення громадськості до бюджетних порушень та проявів корупції у сфері управління державними фінансами Департамент організаційного забезпечення діяльності Міністра,
Департамент внутрішнього аудиту,
Департамент бухгалтерського обліку
37 4. Удосконалення зворотного зв'язку з громадськістю щодо повідомлення про факти порушень у бюджетній сфері - " - - " - - " - посилення контролю за дотриманням бюджетного законодавства запровадження дієвого механізму зворотного зв'язку з громадськістю щодо повідомлень про факти порушень у бюджетній сфері Юридичний департамент
Другий етап - завдання довгострокового характеру
5. Побудова комплексної системи аналізу причин та умов, які сприяють вчиненню порушень у сфері державних фінансів
38 7. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України пропозицій щодо запровадження системи аналізу причин та умов, які сприяють вчиненню порушень у сфері управління державними фінансами, та розроблення на підставі результатів такого аналізу плану заходів щодо запобігання відповідним порушенням Рахункова палата (за згодою)
Держфінінспекція
Міндоходів
Казначейство
Мінфін
розпорядники бюджетних коштів
2013 - 2017 роки передбачені у державному бюджеті видатки на утримання відповідальних за виконання усунення причин та умов, які сприяють вчиненню порушень у сфері управління державними фінансами прийняття нормативно-правового акта щодо системи аналізу причин та умов, які сприяють вчиненню порушень у сфері державних фінансів, а також заходів, спрямованих на їх усунення Департамент бухгалтерського обліку,
Департамент внутрішнього аудиту,
Департамент економіки і фінансів,
Департамент ядерної енергетики та атомної промисловості,
Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку,
Департамент реструктуризації вугільної промисловості,
Департамент електроенергетики,
Департамент промислової безпеки, охорони праці, цивільного та фізичного захисту, трудової та соціальної політики,
Управління протоколу та міжнародного співробітництва

................
Перейти до повного тексту