- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПРОКУРОР УКРАЇНИ
Н А К А З
N 5 від 18.03.97
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Генерального
прокурора
N 1 від 03.01.2001 )
Про організацію роботи із зверненнями громадян в органах прокуратури
З метою забезпечення належної організації роботи з розгляду звернень громадян та особистого прийому в органах прокуратури, неухильного виконання Закону України
"Про звернення громадян" НАКАЗУЮ:
1. Заступникам Генерального прокурора України, начальникам управлінь та відділів Генеральної прокуратури, прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, міським, районним, прирівняним до них прокурорам забезпечити всебічний, кваліфікований, своєчасний розгляд і вирішення звернень громадян.
2. Приймати рішення про порядок перевірки та давати відповіді на звернення, які перебувають на контролі у Президента України, Голови Верховної Ради України, його заступників, а також про результати розгляду запитів народних депутатів України тільки першим керівникам прокуратур.
Скарги громадян, що надійшли з листами народних депутатів України, депутатів місцевих Рад народних депутатів, а також надіслані з редакцій газет, журналів, радіо і телебачення, розглядати у загальному порядку відповідно до цього наказу.
Народному депутату України, що надіслав скаргу громадянина, відповідь надавати на його прохання.
3. Вирішувати звернення в місячний строк з дня надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення і перевірки, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
За необхідності строк розгляду звернень продовжується керівництвом прокуратури з повідомленням про це заявників і посадових осіб, які взяли звернення на контроль. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів, за винятком скарг на судові рішення, якщо витребувана справа не надійшла в установлений строк.
4. Скарги, за якими прокуратурою проводиться перевірка, приєднувати до наглядового провадження, а скарги на порушення закону під час слідства і дізнання - до кримінальних справ.
Звернення на неправомірні дії працівників органів прокуратури передавати в Управління кадрів центрального апарату та прокурорам підпорядкованих прокуратур.
Скарги в інтересах недієздатних осіб розглядати у тому разі, якщо вони подані їх законними представниками.
Скарги, подані іншою особою в інтересах громадянина за його уповноваженням, розглядати тільки у тому разі, якщо уповноваження оформлено у встановленому законом порядку і надано особі, трудовому колективу або організації, які здійснюють правозахисну діяльність.
5. Анонімні звернення не розглядати, за винятком повідомлень про злочини, які надсилати до органів, що ведуть оперативно-розшукову діяльність.
Не розглядати повторні звернення однією і тією самою особою з одного і того самого питання, якщо перше вирішено по суті.
6. У разі відмови у задоволенні скарг у відповідях заявникам викладати мотиви прийнятого рішення з посиланням на закон, матеріали перевірок та справ. Рішення про припинення розгляду скарг з цього самого питання приймати першим керівникам прокуратур, про що повідомляти заявникам з роз'ясненням порядку та строк оскарження прийнятого рішення. Повертати заявникові додані до скарги документи.
7. Інформації про наслідки перевірок скарг за дорученням керівництва Генеральної прокуратури України підписувати прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя та прирівняним до них прокурорам.
................Перейти до повного тексту