1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.02.2013 № 146
Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Державіаслужбі України
На виконання вимог Закону України від 02.10.96 № 393/96-ВР "Про звернення громадян" та відповідно до Указу Президента України від 06.04.2011 № 398 "Про затвердження Положення про Державну авіаційну службу України", постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 "Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаних громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян в Державіаслужбі (далі - Інструкція), що додається.
2. Директору департаменту правового та адміністративного забезпечення Романчуку В. В. довести Інструкцію до відома всіх структурних підрозділів Державіаслужби та забезпечити контроль виконання вимог Інструкції.
3. Керівникам структурних підрозділів Державіаслужби забезпечити неухильне виконання вимог Інструкції.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова А.А. Колісник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державіаслужби України
20.02.2013 № 146
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства за зверненнями громадян в Державній авіаційній службі України
1. Ця Інструкція про порядок діловодства за зверненнями громадян в Державній авіаційній службі України (далі - Інструкція) поширюється і є обов'язковою для структурних підрозділів Державної авіаційної служби України (далі - Державіаслужба).
2. Ця Інструкція встановлює вимоги до порядку ведення діловодства за зверненнями громадян і регламентує порядок роботи за зверненнями громадян з моменту їх надходження до відправлення відповідей на них та передачі в архів Державіаслужби.
3. Відповідальність за організацію діловодства за зверненнями громадян в Державіаслужбі несе Голова Державіаслужби. Відповідальність за організацію діловодства за зверненнями громадян у структурних підрозділах покладається на керівників структурних підрозділів Державіаслужби.
4. Діловодство за зверненнями громадян в Державіаслужбі ведеться державною мовою.
5. Організацій діловодства за зверненнями громадян в Державіаслужбі.
5.1. Діловодство за зверненнями громадян в Державіаслужбі покладається на відділ документаційного забезпечення та контролю за виконанням департаменту правового та адміністративного забезпечення (далі - Відділ).
5.2. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян реєструються у день їх надходження у Відділі за допомогою автоматизованої бази даних.
5.3. Письмові пропозиції, заяви і скарги, надані на особистому прийомі Голові та заступнику Голови Державіаслужби, також централізовано реєструються у Відділі.

................
Перейти до повного тексту