1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ЛИСТ
20.11.2013 № 5.5/4096
Щодо введення посад до штатного розпису ДЮСШ
<...> Стосовно введення посади двірника або прибиральника території, які не передбачені у Типових штатних нормативах дитячо-юнацьких спортивних шкіл <...>.
Зазначені посади не потрібно додатково вводити у штатний розпис замість інших посад працівників, оскільки пунктом 3.1 Типових штатних нормативів дитячо-юнацьких спортивних шкіл , затверджених наказом Мінмолодьспорту від 30 липня 2013 року, зареєстрованим у Мін'юсті 9 серпня 2013 року за № 1361/23893 (далі - Типові штатні нормативи), передбачено посади робітника з комплексного обслуговування і ремонту будинків, слюсаря-сантехніка, електромонтера з обслуговування та ремонту електропостачання, столяра та інші, які вводяться у дитячо-юнацьких спортивних школах, що мають власні будівлі, будинки, спортивні споруди тощо, що і передбачає, у разі необхідності, введення посади двірника або прибиральника території. їх нормативна чисельність визначається на основі Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі, будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації , затверджених наказом Мінпраці від 11 травня 2004 року № 105.
Посади двірника, прибиральника території є різними посадами, які віднесені до професій робітників, завдання та обов'язки яких визначаються за кваліфікаційними характеристиками до цих категорій посад, визначених у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 1. "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності") , затвердженому наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року № 336. Посада двірника або прибиральника території у спортивних школах вводиться відповідно до встановлених законодавством норм площі, що прибирається, від загальної площі (м кв.) якої залежить нормативна чисельність (кількість ставок), оскільки одна особа може працювати на 0,75, 1, 1,25 тощо ставок.

................
Перейти до повного тексту