1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.02.2012 № 74
Про внесення змін до деяких наказів
З метою удосконалення порядку проведення інспектування органами Держфінінспекції України,
НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказів Держфінінспекції України зміни, що додаються.
2. Відділу організації документообігу Департаменту адміністративно-господарського забезпечення довести цей наказ до відома заступників Голови та керівників структурних підрозділів Держфінінспекції України, державних фінансових інспекцій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. Голови В.В. Костюшко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держфінінспекції України
24.02.2012 № 74
ЗМІНИ,
що вносяться до наказів Держфінінспекції України
1. У Методичних рекомендаціях щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України , затверджених наказом Держфінінспекції України від 14.12.2011 № 90:
1) у розділі II:
- в абзаці першому слово "ревізор" замінити словами "державний фінансовий інспектор (далі - інспектор)". У зв'язку з цим далі по тексту слово "ревізор" у всіх відмінках та формах числа замінити словом "інспектор" у відповідному відмінку та формі числа;
- в абзаці четвертому пункту 9 та абзаці п'ятому пункту 10 слово та цифри "ГоловКРУ від 14.02.2011 № 28" замінити словом та цифрами "Держфінінспекції від 06.02.2012 № 45";
2) примітку пункту 2 розділу III викласти в такій редакції:
"Примітка. Форма направлення для працівників Держфінінспекції затверджена наказом Держфінінспекції від 05.10.2011 № 3.
Форма направлення для працівників державних фінансових інспекцій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державних фінансових інспекцій у районах, містах та міжрайонних, об'єднаних в районах та містах державних фінансових інспекцій затверджена наказом Держфінінспекції від 04.01.2012 № 6";
3) у розділі IV:
- доповнити перше речення примітки підпункту 2.1.1 словами "(діяв до 23.12.2011) та наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2011 № 1223 , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.12.2011 за № 1401/20139 (діє з 23.12.2011)";
- у підпункті 2.4.3:
у примітці слова "звіту про їх виконання, а також здійснення оцінки ефективності бюджетних програм затверджено" замінити словами "та звітів про їх виконання затверджені";
в абзаці другому слова "міжбюджетних трансфертів", "виконання державою гарантійних зобов'язань за позичальників, що отримали кредити під державні гарантії; мобілізаційної підготовки галузей національної економіки" виключити, доповнити словами "за загальнодержавними витратами";
- підпункт 2.4.5 викласти в такій редакції:
"2.4.5. В ході перевірки своєчасності та обґрунтованості внесення змін до паспорта бюджетної програми необхідно врахувати, що відповідні зміни уносяться протягом бюджетного періоду шляхом затвердження їх у новій редакції в порядку, установленому для складання паспортів бюджетних програм, у разі:
прийняття змін до закону про Державний бюджет України, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого;
передачі нерозподілених бюджетних призначень на визначену в законі про Державний бюджет України мету між головними розпорядниками;
перерозподілу видатків за бюджетними програмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику;
прийняття відповідних рішень щодо внесення змін до чинних порядків використання бюджетних коштів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
внесення змін до розпису державного бюджету, які призводять до зміни результативних показників бюджетної програми;
внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ, що призводять до зміни напрямів використання коштів, затверджених у паспорті бюджетної програми.
У разі зменшення або передачі бюджетних призначень, що призводять до скасування існуючої програми, відповідний головний розпорядник бюджетних коштів готує наказ про визнання таким, що втратив чинність, наказу про затвердження відповідного паспорта бюджетної програми";
- абзац третій пункту 3.5 викласти в такій редакції:
"1. Відповідно до вимог Порядку № 832 контроль за виконанням функцій з управління об'єктами державної власності здійснюється шляхом проведення моніторингу виконання суб'єктами управління повноважень, визначених відповідно до Закону України № 185 , щодо оцінки ефективності управління, показників фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, стану виконання суб'єктами господарювання фінансових планів та їх платоспроможності, додержання законності щодо використання та збереження державного майна, виконання суб'єктами управління обов'язків відповідно до законодавства";
- доповнити абзац третій пункту 4.2 словами "з урахуванням Стандартів внутрішнього аудиту , затверджених наказом Міністерства фінансів України від 04.10.2011 № 1247, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.10.2011 за № 1219/19957";
- у пункті 5.10:
доповнити перше речення абзацу п'ятого після слова "розрахунків" словами "з бюджетом";
доповнити пункт абзацом такого змісту:
"Необхідно також перевірити, чи не здійснювалися установою заборонені Бюджетним кодексом України запозичення у будь-якій формі (крім випадків, передбачених Бюджетним кодексом), а також чи не надавалися юридичним чи фізичним особам кредити з бюджету (якщо не встановлено відповідні бюджетні призначення на надання кредитів з бюджету)";
- в абзаці першому пункту 6.3 слова "цього Положення" замінити словами "Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637 (далі - Положення № 637)";
- доповнити пункт 6.5 після абзацу першого приміткою такого змісту:
"Примітка. Виправлення в касових ордерах та видаткових відомостях забороняються.
Виправлення в касовій книзі, як правило, не допускаються. Якщо виправлення зроблені, то вони засвідчуються підписами касира, а також головного бухгалтера або особи, що його заміщує";
- у пункті 6.9:
доповнити примітку другу реченням такого змісту:
"До 19.02.2011 це питання регулювалося постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.99 № 663 "Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон";
доповнити абзац тринадцятий реченнями такого змісту:
"При цьому слід враховувати, що витрати, які перевищують граничні суми витрат на найм житлового приміщення, можуть відшкодовуватися з дозволу керівника згідно з оригіналами підтвердних документів. Зазначені витрати не є надміру витраченими коштами";
доповнити абзац сімнадцятий після слів "заробітної плати" словами "встановленої законом на 1 січня звітного податкового року";
- пункт 9 викласти в такій редакції:
"9. Організація та здійснення державних закупівель
9.1. В ході ревізії цього питання перевіряються документи щодо проведення установою процедур державних закупівель, зокрема:
наказ про створення комітету з конкурсних торгів, положення про нього;
річний план державних закупівель та зміни до нього; кошторис, зміни до нього, протоколи щодо вибору процедур закупівель;
документація конкурсних торгів, кваліфікаційна документація, документація щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника;
звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
договори; акцептовані конкурсні пропозиції, платіжні доручення; накладні; бухгалтерські регістри;
інші документи, що стосуються діяльності комітету з конкурсних торгів та закупівель.
9.2. Перевірка передбачає контроль за вказаними документами об'єкта контролю на предмет:
дотримання законодавства щодо створення комітету з конкурсних торгів;
відповідності річного плану закупівель кошторису, державній програмі;
дотримання порядку вибору процедур закупівель згідно з чинним законодавством;
дотримання вимог законодавства про державні закупівлі в частині прозорості здійснення державних закупівель;
відповідності документації конкурсних торгів, кваліфікаційної документації та запиту для участі у процедурі цінових пропозицій вимогам законодавства;
дотримання порядку надання комітетом з конкурсних торгів роз'яснень у зв'язку із унесенням змін до документації конкурсних торгів або на запити учасників;
відповідності конкурсних пропозицій (цінових пропозицій) вимогам документації конкурсних торгів (запрошенням до участі в торгах) та законодавству;
наявності, відповідності затвердженій формі та достовірності складання протоколів розкриття конкурсних пропозицій;
дотримання порядку розгляду та оцінки конкурсних пропозицій, визначення переможця, акцепту конкурсної пропозиції переможця торгів;
дотримання порядку складання звіту про результати процедури закупівлі;
обґрунтованості та правильності застосування процедури закупівлі в одного учасника;
дотримання законодавства при укладанні договорів про закупівлю та відповідності умов укладених договорів вимогам документації конкурсних торгів, умовам конкурсної пропозиції;
виконання умов договорів, наявності підстав для перерахування державних коштів";
- доповнити друге речення абзацу другого підпункту 11.11.1 після слів "при недостачі" словами "зобов'язати керівництво установи";
4) у розділі V:
- у пункті 1.4 слова "контролер-ревізор Контрольно-ревізійного управління" замінити словами "державний фінансовий інспектор Державної фінансової інспекції";
- абзаци четвертий та п'ятий підпункту 2.2.2 викласти в такій редакції:
"Наприклад:
Відповідно до п. 2.3 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Київській області на IV квартал 2011 року та на підставі направлень на проведення ревізії від 01.12.2011 № 132 та № 135, виданих начальником Державної фінансової інспекції в Київській області, головним державним фінансовим інспектором Державної фінансової інспекції в Київській області Петренко М.М. та провідним державним фінансовим інспектором Державної фінансової інспекції в Київській області Матвійчук Л.О. проведено ревізію Калинівської районної ради (далі - районна рада) за період з 01.01.2008 по 01.02.2010.
Ревізію проведено з 01.12.2011 по 20.12.2011 у відповідності до питань програми ревізії з відома голови районної ради Сидорука В.І. та завідувача фінансово-господарського відділу, головного бухгалтера районної ради Тарасюк О.О. Ревізію було зупинено на період з 06.12.2011 по 08.12.2011 для проведення зустрічних звірок";
- у підпункті 3.4.2:
абзаци перший та другий замінити абзацами такого змісту:
"Висновок про наявність порушень законодавства робиться в розрізі напрямів, які досліджуються в межах перевірки відповідного питання програми ревізії. Перелік таких напрямів наведено у додатках 1 та 2 до Методичних рекомендацій . Цей перелік не може бути скорочений, але може бути доповнений у разі необхідності.
Інформація про результати ревізії напряму, за наслідками перевірки якого встановлено порушення, починається з назви цього напряму. Наприклад:
"Ревізією стану дотримання ліміту готівки в касі встановлено ..."
Оформлення результатів ревізії напряму, за наслідками перевірки якого встановлено порушення, завершується інформацією про відсутність інших порушень законодавства з даного напряму, наприклад "Інших порушень при перевірці цього напряму питання програми не встановлено".
Якщо по інших напрямах, які досліджуються в межах перевірки відповідного питання програми ревізії, порушень не встановлено, робиться загальний висновок про їх відсутність, наприклад "Інших порушень при перевірці даного питання програми не встановлено";
в абзаці восьмому слова "фізична особа" виключити;
примітку доповнити словами "з урахуванням листа Держфінінспекції України від 11.01.2012 № 02-18/39 ";
- пункт 4.5 викласти в такій редакції:
"4.5. Довідка зустрічної звірки складається у 2-х примірниках. Один примірник видається суб'єкту господарювання, що мав правові відносини з об'єктом контролю - підконтрольною установою, у тому ж порядку, що і акт ревізії. Другий примірник довідки долучається до матеріалів ревізії";
5) у розділі VI:
- в абзаці третьому примітки пункту 1 слово "ДКРС" замінити словом "Держфінінспекції", слова "Висновку до" замінити словами "Висновку щодо підготовки та розгляду";
- доповнити примітку третю пункту 4 абзацом такого змісту:
"Порядок безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які мають проводитися з іншого бюджету , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2003 № 386";
- у пункті 6:
доповнити після абзацу першого абзацами такого змісту:
"Матеріали ревізій передаються тому правоохоронному органу, до компетенції якого входить їх розгляд та прийняття рішення за підслідністю, яка визначена статтею 112 Кримінально-процесуального кодексу України .
Таблицю мінімальних розмірів матеріальної шкоди як кваліфікуючої ознаки за деякими статтями Кримінального кодексу України у розрізі 2001 - 2012 років наведено у додатку 7 до Методичних рекомендацій";
доповнити примітку абзацом такого змісту:
"Інформація щодо окремих питань подання матеріалів ревізії правоохоронним органам наведена в листі Держфінінспекції від 25.01.2012 № 25-18/110 "Про направлення інформації";
6) у додатку 5 до Методичних рекомендацій слова "____________" виключити;
(номер акта)
7) додаток 6 викласти в редакції, що додається;
8) доповнити Методичні рекомендації додатком 7, що додається.
2. У додатку 1 до наказу Держфінінспекції України від 06.02.2012 № 45 "Про затвердження Примірної програми та примірного робочого плану" слова
"ЗАТВЕРДЖУЮ
__________________________________
(посада керівника (заступника
керівника) галузевого структурного
підрозділу Держфінінспекції
України або її територіального
органу)"
замінити словами
"ЗАТВЕРДЖУЮ
___________________________________
(посада керівника (заступника
керівника) Держфінінспекції України
або її територіального органу)"
Додаток 6
до Методичних рекомендацій
(зі змінами)
ПЕРЕЛІК
порушень бюджетного законодавства, заходи впливу за їх допущення, визначені Бюджетним кодексом України ( 2456-17 ), а також адміністративна та кримінальна відповідальність за вчинення таких порушень
Перелік порушень бюджетного законодавства (ст. 116 Бюджетного кодексу України
)
Заходи впливу за порушення бюджетного законодавства згідно ст. 117 Бюджетного кодексу України
Адміністративна та кримінальна відповідальність
Зупинення операцій з бюджетними коштами (Порядок зупинення операцій з бюджетними коштами
, затв. постановою КМУ від 19.01.2011 № 21)
Призупинення бюджетних асигнувань (Порядок призупинення бюджетних асигнувань
, затв. наказом Мінфіну України від 15.05.2002 № 319)
Зменшення бюджетних асигнувань (Порядок зменшення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів
, затв. постановою КМУ від 17.03.2011 № 255)
Повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету (Порядок повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету у разі їх нецільового використання
, затв. постановою КМУ від 22.12.2010 № 1163)
Зупинення дії рішення про місцевий бюджет (згідно статті 122 Бюджетного кодексу України
)
Попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства - застосовується в усіх випадках виявлення порушень бюджетного законодавства Безспірне вилучення коштів з місцевих бюджетів (Порядок безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які мають проводитися з іншого бюджету
, затв. постановою КМУ від 26.03.2003 № 386)
КУпАП
(ст. 164-12)
Кримінальний кодекс
(ст. 210, 211)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1) включення недостовірних даних до бюджетних запитів; Х Х Х адмінштраф: від 30 - 50 нмдг (510 - 850); ті ж дії, вчинені повторно - від 50 - 70 нмдг (850 - 1190)
2) порушення встановлених термінів подання бюджетних запитів або їх неподання; Х Х
3) визначення недостовірних обсягів бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників; Х Х
4) планування надходжень або витрат державного бюджету (місцевого бюджету), не віднесених до таких цим Кодексом
чи законом про Державний бюджет України;
Х
5) порушення встановленого порядку або термінів подання проекту закону про Державний бюджет України (проекту рішення про місцевий бюджет) на розгляд Верховної Ради України (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради); Х
6) порушення встановленого порядку або термінів розгляду проекту та прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет); Х
7) прийняття рішення про місцевий бюджет з порушенням вимог цього Кодексу
чи закону про Державний бюджет України (в тому числі щодо складання бюджету в частині міжбюджетних трансфертів, доходів та видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів);
Х Х
8) порушення вимог цього Кодексу щодо затвердження державного бюджету (місцевого бюджету) з дефіцитом або профіцитом; Х
9) включення до складу спеціального фонду бюджету надходжень з джерел, не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України; Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
10) зарахування доходів бюджету на будь-які рахунки, крім єдиного казначейського рахунка (за винятком коштів, що отримуються установами України, які функціонують за кордоном), а також акумулювання їх на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету; Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
11) зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом
чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів;
Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
12) здійснення державних (місцевих) запозичень, надання державних (місцевих) гарантій з порушенням вимог цього Кодексу
;
Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
13) прийняття рішень, що призвели до перевищення граничних обсягів державного (місцевого) боргу чи граничних обсягів надання державних (місцевих) гарантій; Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
14) розміщення тимчасово вільних коштів бюджету з порушенням вимог цього Кодексу; Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повт. від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
15) створення позабюджетних фондів, порушення вимог цього Кодексу щодо відкриття позабюджетних рахунків для розміщення бюджетних коштів; Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
16) порушення порядку або термінів подання, розгляду і затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, затвердження у кошторисах показників, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями; Х Х
17) порушення порядку або термінів подання і затвердження паспортів бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); Х Х
18) порушення встановлених термінів доведення документів про обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня або одержувачів бюджетних коштів; Х Х
19) порушення порядку та термінів відкриття (закриття) рахунків в органах Державного казначейства України; Х Х
20) взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом
чи законом про Державний бюджет України;
Х Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
21) порушення порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань, включаючи необґрунтовану відмову в реєстрації або несвоєчасну реєстрацію бюджетних зобов'язань; Х Х
22) порушення вимог цього Кодексу
при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати;
Х Х Х Х адмінштраф: від 30 - 50 нмдг (510 - 850); ті ж дії, вчинені повторно - від 50 - 70 нмдг (850 - 1190)
23) здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів без реєстрації бюджетних зобов'язань, за відсутності підтвердних документів чи при включенні до платіжних документів недостовірної інформації, а також безпідставна відмова у проведенні платежу органами Державного казначейства України; Х Х Х Х адмінштраф: від 30 - 50 нмдг (510 - 850); ті ж дії, вчинені повторно - від 50 - 70 нмдг (850 - 1190)
24) нецільове використання бюджетних коштів; Х Х Х Х Х Х адмінштраф: від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445); ті ж дії, вчинені повторно - від 85 - 100 нмдг (1445 - 1700) Х
(1. караються штрафом від 100 - 300 нмдг (1700 - 5100) або виправними роботами на строк до 2 років, або обмеженням волі на строк до 3 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років або без такого. 2. Ті самі діяння, предметом яких були бюджетні кошти в особливо великих розмірах або вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, караються обмеженням волі на строк від 2 до 5 років або позбавленням волі на строк від 2 до 6 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років.)
25) порушення вимог цього Кодексу
при здійсненні витрат державного бюджету (місцевого бюджету) у разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України (несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет);
Х Х Х Х адмінштраф: від 30 - 50 нмдг (510 - 850); ті ж дії, вчинені повторно - від 50 - 70 нмдг (850 - 1190)
26) надання кредитів з бюджету чи повернення кредитів до бюджету з порушенням вимог цього Кодексу та/або встановлених умов кредитування бюджету; Х Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
27) здійснення бюджетними установами запозичень у будь-якій формі або надання бюджетними установами юридичним чи фізичним особам кредитів з бюджету всупереч цьому Кодексу; Х Х Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
28) здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до цього Кодексу
мають проводитися з іншого бюджету;
Х Х Х Х Х адмінштраф: від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445); ті ж дії, вчинені повторно - від 85 - 100 нмдг (1445 - 1700)
29) здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч цьому Кодексу
чи закону про Державний бюджет України;
Х Х Х Х Х адмінштраф: від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445); ті ж дії, вчинені повторно - від 85 - 100 нмдг (1445 - 1700) Х (1. караються штрафом від 100 - 300 нмдг (1700 - 5100) або виправними роботами на строк до 2 років, або обмеженням волі на строк до 3 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років або без такого. 2. Ті самі діяння, предметом яких були бюджетні кошти в особливо великих розмірах або вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, - караються обмеженням волі на строк від 2 до 5 років або позбавленням волі на строк від 2 до 6 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років.)
30) порушення вимог цього Кодексу
щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету;
Х Х адмінштраф: 50 - 70 нмдг (850 - 1190); ті ж дії, вчинені повторно - від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445)
31) порушення встановлених вимог щодо застосування бюджетної класифікації; Х
32) включення недостовірних даних до звітів про виконання державного бюджету (місцевого бюджету), річного звіту про виконання закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), а також порушення порядку та термінів подання таких звітів; Х Х
33) порушення встановлених вимог щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів; Х Х
34) порушення встановлених порядку або термінів подання фінансової і бюджетної звітності бюджетних установ, а також подання такої звітності у неповному обсязі; Х Х
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку; Х Х
36) включення недостовірних даних до звітів про виконання паспортів бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), а також порушення порядку та термінів подання таких звітів; Х Х
37) видання нормативно-правових актів, що зменшують надходження бюджету або збільшують витрати бюджету всупереч закону; Х Х адмінштраф: від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445); ті ж дії, вчинені повторно - від 85 - 100 нмдг (1445 - 1700) Х (1. карається штрафом від 100 - 400 нмдг (1700 - 6800) або виправними роботами на строк до 2 років, або обмеженням волі на строк до 5 років, або позбавленням волі на строк до 4 років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльн. на строк до 3 років. 2. Ті самі дії, предметом яких були бюдж. кошти в особливо великих розмірах або вчинені повторно, - караються позбавленням волі на строк від 2 до 6 років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до 3 років)
38) здійснення видатків на утримання бюджетної установи одночасно з різних бюджетів всупереч цьому Кодексу
чи закону про Державний бюджет України;
Х Х Х Х Х адмінштраф: від 70 - 85 нмдг (1190 - 1445); ті ж дії, вчинені повторно - від 85 - 100 нмдг (1445 - 1700)
39) порушення вимог статті 28 цього Кодексу щодо оприлюднення та доступності інформації про бюджет; Х
40) інші випадки порушення бюджетного законодавства учасником бюджетного процесу Х Х Х

................
Перейти до повного тексту