1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
05.12.2013 № 6344/І/99-99-19-03-02-14
Про розгляд запиту
(Витяг)
[...]
Щодо запитуваного листа Міністерства доходів і зборів України від 14.10.2013 № 13131/6/99-99-19-03-02-15 повідомляє наступне.
Стосовно віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат при визначенні об'єкта оподаткування з податку на прибуток надана узагальнююча податкова консультація , затверджена наказом ДПС України від 15.02.2012 № 123.
Крім того, слід зазначити, що одним із методів просування товарів постачальника на ринку є сплата мотиваційних виплат (премій, бонусів, інших заохочень) на користь третіх осіб (організацій, які придбавають товари у постачальника та здійснюють їх збут (дистриб'ютори)).
Такі виплати є винагородою за досягнення певних економічних показників третіми особами (дистриб'юторами) у межах своєї основної діяльності. Досягнення таких показників обґрунтовано сприяє пожвавленню збуту товарів постачальника, стимулює просування товарів у каналах дистрибуції. Такі мотиваційні виплати включаються до витрат на збут.
Мотиваційні виплати можуть включати таке: премія (бонус) за дострокову сплату дебіторської заборгованості, за виконання плану закупівель товарів постачальника, за точність закупівельних прогнозів, за дотримання певного асортименту товарів при закупівлі.
Зокрема, п. 2 ст. 632 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) передбачено, що зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

................
Перейти до повного тексту