1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ
06.11.2013 № 14.1/10-3632
Ректорам (директорам) інститутів
(академій) післядипломної педагогічної
освіти, директорам науково-методичних
центрів, завідувачам методичних кабінетів
Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти розміщує матеріали щодо проведення і перевірки моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов за результатами навчання учнів у початковій та основній школі (додаток).
Директор О.А. Удод
Додаток
до листа ІІТЗО
06.11.2013 № 14.1/10-3632
СТРУКТУРА ТЕСТУ
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови і критерії його оцінювання (5 клас)
Завдання Рівень завдання Форма завдань у тесті Кількість завдань Кількість балів за завдання Максимальна кількість балів
1-6 Початковий Завдання з вибором однієї правильної відповіді 6 0; 1 6
7-9 Початковий Завдання на відповідність 3 0; 1 3
10-14 Середній Завдання на відповідність 5 0;1 5
15-18 Достатній Завдання з вибором однієї правильної відповіді 4 0; 1 4
Творче завдання Високий Завдання відкритого типу 1 0;2;3;2;2;2 11
Всього: 19 29
Оцінювання результатів тестування учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:
- завдання № 1 (1-6) - кожне правильно визначене твердження (відповідає чи не відповідає змісту тексту) оцінюється в 1 бал;
- завдання № 2 (7-9) - кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;
- завдання № 3 (10-14) - кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 4 (15-18) - кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 5 - під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:
- відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації - 0-2 бали;
- висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів - 0-3 бали;
- зв’язність висловлення - 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні лексичних одиниць - 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні граматичних явищ - 0-2 бали.
Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови за виконання тестових завдань, становить 29 балів. Вона диференціюється у такий спосіб:
- завдання № 1 - 6 балів;
- завдання № 2 - 3 бали;
- завдання № 3 - 5 балів;
- завдання № 4 - 4 бали;
-завдання № 5 - 11 балів.
За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів

................
Перейти до повного тексту