- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ
06.11.2013 № 14.1/10-3632 |
Ректорам (директорам) інститутів
(академій) післядипломної педагогічної
освіти, директорам науково-методичних
центрів, завідувачам методичних кабінетів
Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти розміщує матеріали щодо проведення і перевірки моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов за результатами навчання учнів у початковій та основній школі (додаток).
Додаток
до листа ІІТЗО
06.11.2013 № 14.1/10-3632
СТРУКТУРА ТЕСТУ
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови і критерії його оцінювання (5 клас)
Завдання |
Рівень завдання |
Форма завдань у тесті |
Кількість завдань |
Кількість балів за завдання |
Максимальна кількість балів |
1-6 |
Початковий |
Завдання з вибором однієї правильної відповіді |
6 |
0; 1 |
6 |
7-9 |
Початковий |
Завдання на відповідність |
3 |
0; 1 |
3 |
10-14 |
Середній |
Завдання на відповідність |
5 |
0;1 |
5 |
15-18 |
Достатній |
Завдання з вибором однієї правильної відповіді |
4 |
0; 1 |
4 |
Творче завдання |
Високий |
Завдання відкритого типу |
1 |
0;2;3;2;2;2 |
11 |
Всього: |
19 |
|
29 |
Оцінювання результатів тестування учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:
- завдання № 1 (1-6) - кожне правильно визначене твердження (відповідає чи не відповідає змісту тексту) оцінюється в 1 бал;
- завдання № 2 (7-9) - кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;
- завдання № 3 (10-14) - кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 4 (15-18) - кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 5 - під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:
- відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації - 0-2 бали;
- висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів - 0-3 бали;
- зв’язність висловлення - 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні лексичних одиниць - 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні граматичних явищ - 0-2 бали.
Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови за виконання тестових завдань, становить 29 балів. Вона диференціюється у такий спосіб:
- завдання № 1 - 6 балів;
- завдання № 2 - 3 бали;
- завдання № 3 - 5 балів;
- завдання № 4 - 4 бали;
-завдання № 5 - 11 балів.
За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів
................Перейти до повного тексту