- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про забезпечення дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг
На виконання протоколу засідань Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 50 щодо недопущення здійснення державних закупівель за завищеними цінами та встановлення дієвого контролю за їх раціональним використанням, з метою забезпечення раціонального та ефективного використання державних та/або власних коштів державних підприємств, установ, організацій та об'єднань, що належать до сфери управління Міненерговугілля України, та господарських товариств, щодо яких Міненерговугілля України здійснює управління корпоративними правами держави,
НАКАЗУЮ:
1. Установити, що закупівля товарів, робіт і послуг за державні та/або власні кошти здійснюється державними підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями, що належать до сфери управління Міненерговугілля України, та господарськими товариствами, щодо яких Міненерговугілля України здійснює управління корпоративними правами держави (далі - Підприємства), відповідно до чинного законодавства у сфері державних закупівель.
2. Керівникам Підприємств:
2.1. Вжити вичерпних заходів щодо недопущення здійснення державних закупівель за завищеними цінами та встановити дієвий контроль за їх раціональним використанням.
2.2. Забезпечити надання до Відділу конкурсних процедур Міненерговугілля (далі - Відділ) документації, матеріалів та інформації щодо проведення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні та/або власні кошти - після відповідного звернення (в тому числі наданого факсимільно).
2.3. Забезпечити надання до Відділу для розгляду проектів договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні та/або власні кошти, які укладаються Підприємствами, або укладених договорів - після відповідного звернення (в тому числі наданого факсимільно).
2.4. Надсилати на електронну адресу Відділу (tender@mev.energy.gov.ua):
рішення щодо утворення Комітету з конкурсних торгів Підприємства для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти (його склад та положення, зміни до них - за наявності) - протягом одного робочого дня після затвердження;
інформацію про заплановані процедури закупівлі відповідно до форми (додаток 1) - до 25 числа кожного поточного місяця;
інформацію про стан проведення процедури закупівлі відповідно до форми (додаток 2) - до 25 числа кожного поточного місяця за попередній місяць;
інформацію про укладені діючі договори на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг (без застосування процедури конкурсних торгів та/або конкурсу) відповідно до форми (додаток 3) - до 25 числа кожного поточного місяця за попередній місяць.
У темі електронного листа обов'язково зазначати назву документа, що надсилається, та назву Підприємства.
3. Установити, що розгляд та підготовку рішень стосовно того, що у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти замовники-Підприємства можуть передбачати попередню оплату, здійснюють структурні підрозділи Міненерговугілля, які відповідають за виконання відповідної бюджетної програми за погодженням з Відділом.
4. Керівники Підприємств несуть персональну відповідальність за своєчасність подання та достовірність документів, матеріалів і інформації, визначених цим наказом.
5. Відділу:
5.1. Забезпечити щомісячно узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюються Підприємствами. Здійснювати аналіз наданих Підприємствами матеріалів у строк не пізніше п'яти робочих днів з дня їх отримання. У разі виявлення порушень чинного законодавства надавати свої пропозиції щодо їх усунення, про що повідомляти Міністра енергетики та вугільної промисловості України.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Міненерговугілля України
06.11.2013 № 813
ІНФОРМАЦІЯ
про заплановані процедури закупівлі-*, заплановані
на _____________ ______ рік
(місяць)
________________________________________________________________
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
№ з/п |
Предмет закупівлі (із зазначенням державного коду класифікатора) |
Процедура закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі (грн.) Сума з ПДВ в т.ч. (за одиницю) |
Джерело фінансування-** |
Дата оголошення (інформації) про проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту