- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Про ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді
Фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі - самозайняті особи), повинні вести
Книгу обліку доходів і витрат (далі - Книга). У ній за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.
У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі:
1) самозайнята особа зобов'язана:
- отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді,
- укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом,
- сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку (з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством);
2) контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву самозайнятої особи на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації;
4) у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.
( Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua/ )
Перейти до повного тексту