1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ВИЩА РАДА ЮСТИЦІЇ
НАКАЗ
19.06.2012 № 40/0/1-12
Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції, та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції
Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" , постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію" та з метою упорядкування роботи секретаріату Вищої ради юстиції із забезпечення запитувачів публічною інформацією
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції (Додаток 1).
2. Затвердити Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції (Додаток 2).
3. Управлінню по роботі зі зверненнями, запитами на інформацію та забезпеченню особистого прийому громадян розмістити цей наказ на веб-сайті Вищої ради юстиції.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника секретаріату О.А. Булку.
Голова
Вищої ради юстиції

В.М. Колесниченко
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Вищої
ради юстиції
19.06.2012 № 40/0/1-12
РОЗМІР
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції
№ з/п Послуга, що надається Вартість виготовлення 1 сторінки, грн.
1 Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,5
2 Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк) 1,0
3 Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 2,0
4 Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 4,0
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Вищої
ради юстиції
19.06.2012 № 40/0/1-12
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Вищою радою юстиції за запитом на інформацію.
2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли Вища рада юстиції є належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
особі у разі надання інформації про себе;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
щодо інформації, що становить суспільний інтерес.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Вища рада юстиції, затвердженого цим наказом.
5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається відділом стратегічного планування, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності.
6. Відповідний структурний підрозділ Вищої ради юстиції в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), до відділу стратегічного планування, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності за формою згідно з додатком 1.
Одночасно копія цієї заявки передається до управління по роботі зі зверненнями, запитами на інформацію та забезпеченню особистого прийому громадян.
7. На підставі отриманої заявки відділ стратегічного планування, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності протягом одного робочого дня виписує Рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його структурному підрозділу Вищої ради юстиції, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.
8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Вищої ради юстиції відділ стратегічного планування, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності передає структурному підрозділу Вищої ради юстиції, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану начальником відділу стратегічного планування, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності.
Копії платіжних документів (Рахунок та виписку з реєстраційного рахунка) структурний підрозділ, у якому знаходиться запитувана інформація, невідкладно передає до управління по роботі зі зверненнями, запитами на інформацію та забезпеченню особистого прийому громадян для здійснення обліку.

................
Перейти до повного тексту