1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
НАКАЗ
17.09.2013 № 151
Про організацію роботи телефонної "гарячої лінії" Держпраці України
З метою підвищення ефективності роботи Держпраці України зі зверненнями громадян, об'єктивного, всебічного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України, відповідно до статті 40 Конституції України , абзацу десятого пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
НАКАЗУЮ:
1. Організувати та забезпечити роботу телефонної "гарячої лінії" Держпраці України (далі - телефонна "гаряча лінія").
2. Управлінню правового та адміністративного забезпечення (Дегнера І.А.):
2.1. Забезпечити організацію роботи телефонної "гарячої лінії" у приміщенні Держпраці України за адресою: вул. Б. Хмельницького 51-б, у кімнаті № 5 з 9-00 до 18.00 з понеділка по четвер, та з 9.00 до 16.45 - у п'ятницю, без перерви на обід, за номером: (044) 288-10-00;
2.2. Провадити організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою телефонної "гарячої лінії";
2.3. Забезпечити щомісячне узагальнення інформації про результати роботи телефонної "гарячої лінії", надавати її Голові Держпраці України.
3. Відділу фінансово-господарського забезпечення та бухгалтерського обліку (Скляренко В.):
3.1. Здійснити матеріально-технічне забезпечення телефонної "гарячої лінії";
4. Сектору взаємодії зі ЗМІ, громадськістю та міжнародними організаціями (Руднєва В.Ю.):
4.1. Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Держпраці України;
4.2. Забезпечувати щомісячно розміщення на офіційному веб-сайті Держпраці України узагальнену інформацію про результати роботи телефонної "гарячої лінії".
5. Директору Департаменту контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість (Артюх С.О.), начальнику Управління правового та адміністративного забезпечення (Дегнері І.А.), завідувачу сектору взаємодії зі ЗМІ, громадськістю та міжнародними організаціями (Руднєвій В.Ю.), працівники яких задіяні у роботі телефонної "гарячої лінії":
5.1. забезпечити виконання цього наказу в межах повноважень;
5.2. забезпечити участь у чергуванні на телефонній "гарячій лінії" посадових осіб Держпраці України, у межах виконання ними своїх планових завдань та функцій;
5.3. надавати необхідну допомогу черговим на телефонній "гарячій лінії" у межах компетенції відповідних структурних підрозділів Держпраці України;
5.4. надавати можливість скористатися обідньою перервою черговим, які працювали у першу зміну (з 9.00 до 14.00);
5.5. провести інструктаж працівників, які будуть залучені до чергування на телефонній "гарячій лінії".
6. Затвердити графік чергування на телефонній "гарячій лінії" посадових осіб Держпраці України (додаток 1).
7. Посадовим особам, задіяним у чергуванні на телефонній "гарячій лінії", забезпечити облік телефонних дзвінків та звернень, що надходять, у журналі обліку за встановленою формою (додаток 2).
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держпраці України Шарого О.О.
Голова В.І. Яцкін

................
Перейти до повного тексту