1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.08.2013 № 344
Про введення в експлуатацію автоматизованої системи діловодства
Відповідно до законів України "Про електронний документ та електронний документообіг" , "Про електронний цифровий підпис" для автоматизації процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання документів та контролю за їх виконанням
НАКАЗУЮ:
1. Ввести в експлуатацію з 2 вересня 2013 року в центральному апараті Держземагентства України автоматизовану систему діловодства на базі "ДОК ПРОФ-тм Степ 2.0" (далі - Система).
2. Затвердити функції користувачів автоматизованої системи діловодства, що додаються.
3. Управлінню інформаційних технологій та технічного захисту інформації забезпечити:
адміністрування Системи та доступ до неї працівників центрального апарату;
зберігання та захист інформації, яка обробляється в Системі;
застосування електронного цифрового підпису в Системі.
4. Управлінню справами забезпечити:
здійснення електронного документообігу в Системі;
внесення змін до Інструкції з діловодства у Державному агентстві земельних ресурсів України , затвердженої наказом Держземагентства України від 23.02.2012 № 70, в частині формування реєстраційних номерів;
створення документів постійного зберігання одночасно у паперовій та електронній формах.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова С.М. Тимченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держземагентства України
21.08.2013 № 344
ФУНКЦІЇ
користувачів автоматизованої системи діловодства
Відділ діловодства Управління справами:
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, внутрішніх документів (наказів Держземагентства України з основної діяльності, наказів з адміністративно-господарських питань, доповідних записок, окремих доручень керівництва, протоколів оперативних нарад керівництва, актів перевірок, які проводяться працівниками центрального апарату Держземагентства України, тощо) з нанесенням штрих-коду та скануванням документів;
редагування документів;
створення реєстрів відправки кореспонденції;
формування конвертів для вихідних документів;
формування зведеної номенклатури справ та їх облік;
моніторинг проходження документів, які зареєстровані відділом діловодства;
формування звітів та підготовка оперативної інформації;
формування та облік справ.
Відділ контролю за виконанням доручень:

................
Перейти до повного тексту