- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
УКРАЇНИ
НАКАЗ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості
№ 613 від 01.09.2014 )
Про утворення комітету з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості
1. Утворити комітет з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості.
2. Затвердити:
2.1. Положення про комітет з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості, що додається.
2.2. Склад комітету з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості, що додається.
3. Визнати такими, що втратили чинність, наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 19.05.2011
№ 135 "Про створення комітету з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості України" (зі змінами) та наказ Міністерства вугільної промисловості від 07.10.2010
№ 393 "Про створення комітету з конкурсних торгів Міністерства вугільної промисловості України".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
енергетики та вугільної
промисловості
03.07.2013 № 436
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Міністерства енергетики та вугільної промисловості
I. Загальні положення
1.2 Комітет з конкурсних торгів (далі - комітет) - службові (посадові) особи Міненерговугілля, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.3 Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.4 Комітет у своїй діяльності керується цим Положенням, Законом та іншими нормативно-правовими актами.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
2.1 Склад комітету та положення про нього затверджуються наказом Міненерговугілля. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу членів комітету затверджуються наказом Міненерговугілля.
2.2 До складу комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3 Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом Міненерговугілля та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.4 Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови комітету на період своєї відсутності).
За рішенням комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів Міненерговугілля для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
З метою організації проведення процедур закупівлі за окремими програмами бюджетного фінансування або за напрямками закупівельної діяльності Міненерговугілля за рішенням комітету створюються робочі групи (далі - Групи), до складу яких входять спеціалісти (фахівці) відповідної галузі галузевих департаментів Міненерговугілля.
Порядок роботи робочої групи визначається її головою, який призначається рішенням комітету. Голова робочої групи організовує роботу Групи і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Групу завдань.
Кількісний та персональний склад Групи визначається на підставі завдань, які перед нею ставляться. Рішення щодо створення Групи, а також її кількісний та персональний склад фіксується в протоколі засідання комітету.
Члени Групи зобов'язані зберігати конфіденційність інформації, що стосується їх діяльності в складі Групи, кожен член Групи несе персональну відповідальність за прийняті ним рішення відповідно до законів України.
2.5 Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання, за винятком питань, пов'язаних з проведенням закупівлі товарів, робіт і послуг, що мають терміновий характер.
2.6 На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
- планування здійснення процедур закупівель;
- складення та затвердження річного плану державних закупівель;
- вибір процедури закупівлі;
- інші питання відповідно до
Закону та цього Положення.
2.7 Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
2.8 Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
складання та затвердження додатка до річного плану закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника;
оформлення документів, необхідних для підтвердження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених
Законом ;
................Перейти до повного тексту